DHL Latvia - Slikts serviss
Labdien,
Vēlos izteikt neapmierinātību ar DHL Latvijā darbu. 18.decembrī Jūs saņēmāt sūtījumu nr.4525635822. Kontaktu centrā mani informēja, ka lielā darba apjomā dēļ tas tālākai piegādei nodots Exprespastam ar nr.JJD011950434250367242. Vesela diena pagāja, lai sūtījumu nodotu/pārņemtu. Tikai 19.decembrī to saņēma kurjers, kurš dienas laikā neizskaidrojamu iemeslu dēļ to nepiegādāja, lai gan viņam pat bija nodots klienta telefona numurs. Trešajā dienā, 20.dec.tas ir nonācis viņu bāzē atpakaļ, un neviens to vairs negrasās nekur sūtīt.
Kurš par to atbild? Termiņš piegādei bija 18.dec. Kurš sedz zaudējumus? DHL ir laipni novēlus atbildībU uz firmu, kas nekādas saistības nav uzņēmusies un ne par ko neatbild! Kā vispār iespējams, ka paka var 3 dienās atceļot no Anglijas līdz Latvijai, bet Rīgas robežās trīs dienās tas nav iespējams, un klientam pašam jābrauc uz Exprespasta noliktavu?
Komentāri (1)
Es jūsu vietā tracking numurus vēl nepiegādātiem sūtījumiem internetā gan nerakstītu. Jo kāds var pazvanīt un paprasīt pamainīt piegādes adresi, bet jūs paliksiet bez sūtījuma.