Denix Plus SIA / Deni Linen - Nepiegādāta prece
Galvenokārt sarakste ar preces pārdēvēju notika caur Instagram un pa telefonu.
3.maijā uzrunāju pārdēvēju par iespēju iegādāties pielāgotus dīvāna spilvendrānus divus “palagveidīgus” dīvānā pārvalkus un atsevišķu gultas veļu, kas ir viņu standarta prece. Teica, ka ir iespējams izgatavot pielāgotus dīvāna pārvalkus ar spilvendrāniem un atsūtīja internetvietnes adresi, kur varu izvēlēties audumus. Sūtījums tika saskaņots un noformēts 4.maijā. Pārdevējs solīja visu sašūt nedēļas laikā un izsūtīt ar UPS vai DHL. 14.maijā interesējos vai sūtījums ir jau izsūtīts, uz ko 15.maijā atbildēja, ka audumus no Lietuvas ir saņēmuši un nākamnedēļ izsūtīs. 1.jūnijā interesējos kas ar sūtījumu, jo nebija vel nekas saņemts, uz ko saņēmu ziņu, ka sūtījums ir nodots piegādei un nākamajā dienā iedos izsekošanas numuru. 11.jūnijā izsekošanas numuru nebiju vēl saņēmusi, un kārtējo reizi interesējos par piegādes statusu. Tajā pašā dienā saņēmu izsekošanas nr., kas norādija, ka sūtījums tika izsūtīts 11.jūnijā ne 1.jūnijā kā sākumā tika teikts. Tā pat vienojāmies iepriekš, ka sūtījjumu sūtīs ar DHL vai UPS, bet man nepasakot izsūtija ar LV pastu (dzīvoju ārpus LV). Gultas veļu saņēmu jūnija beigās, bet joprojām neesmu saņēmusi dīvāna pārvalkus ar spilvendrāniem, kas maksāja 205 EUR. Lieki piebilst, ka vismaz gultas veļu saņēmu, bet ar diviem piegājieniem (par gultas veļu bija atsevišķs rēķins 290.50 EUR apmērā). Interesējos par pārējo nepiegādāto sūtījumu 27.jūnijā un 16.jūlijā, uz ko man vairs neatbildēja. Sākotnēji arī zvanīju, bet jūlijā jau nopratu, ka mans mob. nr. tiek pāradresēts. Kopš jūlija otrās puses, Instagramā un uz zvaniem neatbild. Rakstīju arī uz facebook uzņēmuma mājas lapā (Deni Linen), kur izlasīts ir, bet atbildes neseko. 28.jūlija sākumā uz epastu nosūtīju naudas atgriešanas iesniegumu par nepiegādāto preci 205 EUR apmērā. Naudas nav atgriesta. Vērsos PTAC.
Melošana atspoguļojas datumos, kas nesakrita ar pārdevēja teikto. Komunikācijas ir neadekvāta un neiesaku pie šī uzņēmuma ko iegādāties. Ja vēlaties lina gultas veļas, tad pēciet no LT - www.lovelin.lt
Komentāri (9)
Labdien. Man ir ļoti līdzīga pieredze ar šo firmu. 2021. gada 26. jūlijā pasūtīju lina apģērbu, diemžēl mans pasūtījums joprojām nav izpildīts un piegādāts. Esmu vairākkārt interesējusies par pasūtījuma izpildes statusu, uz maniem e-pastiem atbild tikai pēc vairākkārtējiem lūgumiem un vairākām dienām. Sazvanīt šo firmu nav iespējams, fiziskas atrašanās vietas tai nav. Šobrīd joprojām gaidu atbildi no firmas, ja to nesaņemšu nākamās nedēļas gadījumā es vērsīšos PTAC ar oficiālu sūdzību, kā arī LIIA, ņemot vērā, ka šī firma saņem ES fondu atbalstu.
Sveika, pirms griezies PTAC ar iesniegumu, Tev ir jāsūta uzņēmumam naudas atgriešanas pieprasījums / iesniegums. Formas vari atrast PTAC mājaslapā. Jādod ir 2.nedēļas laika naudas atgriešanai. Es uzrakstīju arī Magnetic Latvia, LIAA vel neesmu rakatījusi. Google review atstāju atsauksmi, un pamaniju, ka vel 3 meitenes novērtēja ar 1 zvaigzni, un ka sūtījumi nav saņemti. Deni Linen, šos review ir veiksmīgi noslēpuši. Uzņēmums atrodas Talsos, visu info var atrast caur Lursoft vai info.ur.gov. Uzņēmums man atbildēja uz fb, un atkārtoti teicu, ka gaidu naudas atgriešanu.. atrunājās ar lielo darba apjomu un ka tiki tagad saņēmuši audumus... nevieš ticību. Lai izdodas, un jo vairāk sūdzībaa būs PTAC, lieta tiktu iekustināta ātrāk un ar kādu rezultātu.
Liels paldies, tā arī darīšu. Savu sūtījumu joprojām neesmu saņēmusi, lai gan šī firma teica, ka ir izsūtījuši 26.aug. Laikam ar zirgu pastu sūta... Ļoti nožēlojami.
Labdien. Vēlos informēt, ka savu pasūtījumu saņēmu, un viss atbilst gaidītajam. Pasūtītā lina apģērba kvalitāte ir ļoti laba, sūtījums bija skaisti un profesionāli iesaiņots. Man ir ārkārtīgi žēl, ka man bija tik slikta pieredze, komunicējot ar šo firmu. Šī iemesla dēļ es vairs nevēlos neko pasūtīt no šīs firmas. Savu pasūtījumu veicu 26. jūlijā, bet izsūtīts tas tika tikai 6.sept. Es spēju saprast kavēšanos ar pasūtījuma izpildi darba apjoma dēļ, bet tad par to arī ir skaidri un laicīgi (!) jāinformē, nosakot jaunus, reālistiskus termiņus, tāpat nav gluži ētiski atslēgt komentāru sadaļu soc tīklos un neatbildēt uz ziņu soc tīklos. Tad kāpēc kāds tur vispār ir?! Tikai lai mēmi reklamētos? Saskarsmē ar šo firmu piedzīvoju nepatīkamu un nevajadzīgu stresu.
Labdien! Veicu pasūtījum DeniLinen 27. Jūlijā. Prece vēl joprojām nav saņemta. Uz e pastiem saņemta atbilde tikai 1 reizi. Talsos norādītajā adresē neatrodas. Neiesaku veikt pirkumus DeniLinen.
Labdien! Arī esmu pasūtīju tur gultas veļas komplektu un komunikācija ir briesmīga. Teica, ka nosūtīs 19. novembrī. 21. novembrī redzu, ka ir izveidots dpd izsekošanas numurs un joprojām prece nav nosūtīta. Uz telefona zvaniem neatbild, uz FB vēstlēm arī. Neiesaku. Vērsīšos PTAC.
Veicu pasūtījumu oktobrī. Līdz šim nekas nav saņemts . Arī nauda netika atgriezta. Kad sāku interesēties , tad arī izveidoja viltus nosūtīšanas saiti. Protams nekas netika izsūtīts. Ja veicāt pasūtijumu internetā iesaku sazināties ar savu banku un atcelt darījumu. Banka pieprasīs pietādījumus viņu bankai par preces nosūtīšanu, ja nesaņems, tad 55 dienu laikā naudu atgriezīs. Tā ir Citadeles bankai.
Labdien! Es piedraudēju ar PTAC un viņi nosūtīja preci. Esmu saņemusi savu pasūtījumu, bet cik saprotu tā ir loterija.
Arī man negatīva pieredze. 3 mēnešus pēc pasūtījuma pēc vairākiem atgādinājuma e-pastiem izpildīja apmēram pusi no pasūtījuma, bet prece par EUR 277.00 joprojām nav piegādāta (nu jau 8 mēneši). Iesniedzu sūdzību PTAC.