Dateks.lv - Šausmīga servisa kvalitāte, pircēju maldināšana
Šausmīga servisa kvalitāte. Pasūtīju mobilo telefonu, man atzvanīja un teica, ka varu apmaksāt un ka prece ir pieejama noliktavā. Tā tiks piegādāta 2 nedēļu laikā, un tika nosūtīts rēķins. Es samaksāju rēķinu, bet vienu dienu pēc maksājuma saņemu zvanu, ka telefons nav pieejams. Kās tas ir par praksi un attieksmi pret klientiem?! Maldināšana tagad ir daļa no biznesa, un viņiem nav nekādas rūpes par to, ka cilvēks tērē savus naudas līdzekļus komisijas maksai par pārvedumu un pēc tam vel ir jāgaida naudas atgriešanu?
Pasūtījums tika noformēts 2023. gada 19. jūnijā plkst. 15:51. Man zvanīja tajā pašā dienā, bet jau pēc plkst. 16:00, un paziņoja, ka es varu veikt maksājumu un prece ir pieejama uz vietas. Maksājumu mēs veicām 2023. gada 21. jūnijā no rīta un plkst. 11:18 tajā paša dienā nosūtījām maksājuma uzdevumu. Tomēr, 2023. gada 22. jūnijā, Dateks darbinieki paziņoja, ka prece vairs nav pieejama. Maksājums tika veikts ne pēc divām dienām, bet pēc vienas dienas. Tāpēc apgalvojums, ka tas tika apmaksāts pēc divām dienām, ir nepatiesa informācija.
Komentāri (1)
Maldināšana tagad ir daļa no biznesa - - - Tā ir normāla Latvijas biznesa prakse!