Dateks.lv - Krāpšana, mēģinājums atteikt garantiju
Nopirku ļoti dārgas datora austiņas (200€) , kas ļoti jauki strādāja 1/2 gadu, tad sākās skaņas problēmas vienās austiņā.
Austiņas tika lietotas itkā viņas būtu no zelta, jo cena aptuveni tāda arī ir.
Aiznesu uz garantiju un man mēģina uzspiest atteikumu - garantijas talonā ierakstītais sērijas nummurs (kastes nummurs) neatbilst nummuram uz ausīm. Komplektā ietilpst arī vadības bloks, uz kura man domāt arī ir vēl cits sērijas nummurs.
Sazinos ar ražotāju oficiālajā support forumā un man apstiprina ka šiem numuriem nav jāsakrīt, vadošais ir nummurs uz iepakojuma kastes (komplekta nummurs) , pārējām komponentēm ir savi sērijas nummuri un nav nekāda pamatojuma garantijas atteikumam.
Šī uzņēmuma pārstāvji nepārzina procedūru kas jāievēro garantijas sastādīšanai (visu nr norakstīšana) , nedz arī kaut kā mēģina risināt problēmu - viņu vārdi ir: jūs neko nepierādīsiet:)
skatīsimies kā vēl šis jautājums attīstīsies.
Nesaku ka kantoris ir slikts, bet esiet 100% droši ka draudzīgā attieksme pret jums beidzās punktā kurā jūs viņiem atdodat saujiņu ar naudu, mēģinās izlocīties visiem veidiem, pat nepainteresējoties pie ražotāja par patiesībi (kāpēc gan lai viņi to darītu, vai ne?) , pareizāk sakot, gan jau viņi labi nojauš ka nošāvuši graizi, bet cenšas izlavierēt nevis meklēt risinājumu.
Ziniet ar ko jums būs darīšana.
Komentāri (1)
palielījies?