Dārza ABC - Pasūtījuma ignorēšana
12.maijā 2024.gadā veicu pasūtījumu Dārza ABC internetveikalā. Epastā atnāca apstiprinājums, ka pasūtījums pieņemts, un tiks nosūtīs priekšapmaksas rēķins.
Rēķinu joprojām neesmu saņēmusi, un vairs jau arī neceru saņemt. Sūtīju atkārtoti divus epastus ar jautājumu, kad izsūtīs man rēķinu, lai varu to apmaksāt, un beidzot saņemt savu pasūtījumu.
Esmu vīlusies šī veikala attieksmē! Nevienu xiņu nesaņēmu, un nevēlos šeit nekad neko pasūtīt.
Serviss klibo ļoti!
Komentāri (2)
Citreiz var gadīties, ka vēstule atnāk, bet viņa atrodas surogātpastā. Man tā ir bijis.
Man ir ļoti slikta pieredze ar Dārza ABC. Veicu pasūtījumu putnu atbaidīšanai. Atsūtīja preču priekšapmaksas rēķinu. Pēc mēneša atnāca e pasts, kurā teikts, ka neesmu norādījis mājas Nr. Es aizsūtīju datus, bet man papildus jāmaksā EUR 1,68. Es no sava bankas konta centos to naudu pārskaitīt, taču pienāca ziņa, ka nepieciešama citas bankas karte, taču arī to banka neakceptēja. šobrīd putni Ķiršus ir noēduši, bet es neesmu saņēmis ne savu preci, ne savu pārskaitīto naudu. Vienkārši idiotu kantoris. Kāpēc man, pasūtot preci, bija jāuzrāda tel. Nr. un e pasts, ja pēc tam nevar precizēt datus. Katram jādara tas ko viņš var un prot. nevis jāčakarē klienti