Compensa - Slikts serviss
Šogad darbadevējs apdrošināja Compensa Life, biroji ir, jēgas nav, iegriezos Ogres filiālē, darbinieki ir atsaucīgi, bet firma piedāvā veselības kompensācijas tikai elektroniski. Iegāju mājaslapā, ja man jāreģistrē katrs čeks, čakars baigais. Neiesaku šo kompāniju, ļoti neērti, vēl jau nezinu kā būs ar izmaksām.
Komentāri (7)
Ar izmaksām viss ir kārtībā, laīcīgi un atbilstoši.
Kā jums noveicās!
Labdien!
Lūdzu, sazinieties ar Compensa Life speciālistiem pa tālruni 67606939 vai pa e-pastu [slēpt]@compensalife.lv, lai varam pēc iespējas veiksmīgāk atrisināt radušos situāciju. Ņemot vērā, ka apdrošināšanas polisēs iekļautie pakalpojumi ir ļoti individuāli, labprāt izstāstīsim, kādus pakalpojumus nodrošina jūsu apdrošināšanas polise un kādas ir iespējas pieteikt un saņemt atlīdzību.
Ar cieņu,
Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiāle
Sveiki! Sākumā vajadzētu apmācīt darbiniekus komunicēt ar cilvēkiem pēc tam var runāt par jautājumu risināšanu. Vajadzētu Jums ierakstīt sarunas, lai Jūs varētu dzirdēt sarunas.
Slinkais bomis. Visi pieraduši, kā ministri tikai parakstus visur vilkt un dažs labs ar grūtībām jau burtus spēj atcerēties. Te ta vismaz ar datoru jaizpilda. Ne pašam slinkus sekretāri noalgu, bukstiņ!
Un priecājies, ka tev ir darba devējs, kurš veselības apdrošināšanu tev vispār nopēr.
Tiešām arī es esmu stipri vilusies .Vienkāršu nelaimes gadījumu pārvērš par gadsimta negadījumu.Nevar izskatīt iesniegtos dokumentus noteiktajā laikā.Vilcinās ar atbildi.Visu laiku baro ar soliījumiem.Uz kontaktu īsti neiziet-nevar konkrēti pateikt,kas par iemeslu kavē lēmuma pieņemšanai. Mājaslapas ievadvārdi gan ļoti skaisti.
Nav mobilās lietotnes.Tiek pārkāps konkurences likums nosakot, ka tikai 5 ārstniecības iestādēs var saņemt pilnu apmaksu par med.pakalpojumiem. Arī tājās ir jāpiemaksā un starpība jāmēģina dabūt nejēgā bakstoties datorā, jo telefonā to praktiski nav iespējams izdarīt. Pārējās iestādēs apmaksā 28 eur un ne kapeiku vairāk. Jāiet pie citiem ārstiem uz citām poliklīnikām lai saņemtu pakalpojuma apmaksu. Kad bija ERGO vispārnebija nekādu problēmu, bet redz valsts iestādei jāizvēlas lētākais piedāvājums - te nu tas arī ir - štrunts pēdējais ar ko vēl gadu jāsadzīvo