Compensa - Krāpšana

Compensa apdrošināšana-legalizēta krāpšana.
2023. Gadā nopirku apdrošināšanas polisi nelaimes gadījumiem - visdārgāko - zeltu. Diemžēl nelaimes gadījums notika un iegūvu savainojumu, ka rezultāta iekļūvu uz slimnīcu un nevaru strādāt jau mēnesī.
Compensa apdrošināšana zelts "nostrādāja" - ka bija apsolīts-? Mēs jums apmaksāsim ārstēšanas izdevumus, slimnīcas nauda, dienas nauda un t. T... Izmaksāsim kompensāciju..
Rezultāts-atteikums izmaksāt. Pamatojums - atkārtota trauma, kas bija divu gadu atpakaļ.
Kāds sakars ar to traumu, šai traumai nav nekādas loģikas. Pēc compensa noteikumiem, ja tu kad esi piemēram kādreiz dzīve esi salauzis kāju, un notika jauns nelaimes gadījums un atkāl salauz kāju, tad to kompensēt nevajag.
Secinājums-pirkt polisi pie compensa nav nekādas jēgas, jo tie atradīs pamatojumu ka atteikt izmakāt apdrošināšanu.

24.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Compensa Support Pārstāvja atbilde 26.07.2023

Labdien!

Paldies par Jūsu komentāru. Compensa atlīdzības nodaļas darbinieki katru apdrošināšanas gadījumu izvērtē individuāli, ņemot vērā apdrošināšanas līguma nosacījumus un apdrošināšanas gadījuma apstākļus.
Mums ir svarīgi, lai ikviens klients būtu apmierināts ar mūsu sniegtajiem pakalpojumiem, tāpēc esam gatavi vēlreiz rūpīgi izvērtēt konkrēto apdrošināšanas gadījumu un pieņemto lēmumu.
Lūdzam sazināties ar Compensa kontaktu centru pa tālruni 8888 vai e-pastu [email protected].

Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle

Atbilde no Compensa Support Pārstāvja atbilde 18.08.2023

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi!

Mums žēl, ka esat saskāries ar negatīvu pieredzi.

Saistībā ar pirmo negadījumu vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka no Jums nesaņēmām atlīdzības prasības pieteikumu. Saskaņā ar noslēgto līgumu, lai saņemtu atlīdzību, Jums tas bija jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā no brīža, kad tas kļuva iespējams.

Attiecībā uz otru notikumu vēlamies uzsvērt, ka slēdzot līgumu ar klientu, tiek atrunāti visi gadījumi, par kuriem tiks segta atlīdzība, un Compensa nav pamatojuma izmaksāt atlīdzību par gadījumiem, kuri nav iekļauti konkrētajā apdrošināšanas līgumā.
Zelta OCTA noteikumu 2.1.1. punkts nosaka, ka apdrošinātājs sedz zaudējumus, ja sadursme notikusi ar citu identificētu sauszemes transportlīdzekli, ko apliecina Valsts policijas izziņa vai Saskaņotais paziņojums, Apdrošināšanas objektam piedaloties ceļu satiksmē.
Tā kā otrs negadījumā iesaistītais transportlīdzeklis netika identificēts, tad noslēgtais Zelta OCTA līgums neparedz zaudējumu atlīdzināšanu.

Ja palikušas neskaidrības lūdzam sazināties ar Compensa kontaktu centru pa tālruni 8888 vai e-pastu [email protected].

Atbilde no Compensa Support Pārstāvja atbilde 18.08.2023

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi!

Mums žēl, ka esat saskāries ar negatīvu pieredzi.

Saistībā ar pirmo negadījumu vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka no Jums nesaņēmām atlīdzības prasības pieteikumu. Saskaņā ar noslēgto līgumu, lai saņemtu atlīdzību, Jums tas bija jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā no brīža, kad tas kļuva iespējams.

Attiecībā uz otru notikumu vēlamies uzsvērt, ka slēdzot līgumu ar klientu, tiek atrunāti visi gadījumi, par kuriem tiks segta atlīdzība, un Compensa nav pamatojuma izmaksāt atlīdzību par gadījumiem, kuri nav iekļauti konkrētajā apdrošināšanas līgumā.
Zelta OCTA noteikumu 2.1.1. punkts nosaka, ka apdrošinātājs sedz zaudējumus, ja sadursme notikusi ar citu identificētu sauszemes transportlīdzekli, ko apliecina Valsts policijas izziņa vai Saskaņotais paziņojums, Apdrošināšanas objektam piedaloties ceļu satiksmē.
Tā kā otrs negadījumā iesaistītais transportlīdzeklis netika identificēts, tad noslēgtais Zelta OCTA līgums neparedz zaudējumu atlīdzināšanu.

Ja palikušas neskaidrības lūdzam sazināties ar Compensa kontaktu centru pa tālruni 8888 vai e-pastu [email protected].

B

Komentāri (3)

S sumup 24.07.2023

redzi.daudz kraapshanas gadiijumu..ja piemeeram saap mugura.un aarsts pasaka ka vajag operaciju.ko dara klients? nopeerk daargu polisi..un tad pazinjo ka nokritis un sho uz slimniicu..taapeec nemaksaa..jo cilveeki kraapjas..taadu gudrinieku daudz..un apdroshinaataaji nav mulkji

D Disko persiks 25.07.2023

Nav jēgas drošināt Compensa, Baltijas apdrošināšanas nams un citis mazos apdrošināšanas uzņēmumos.
Labāk samaksāt vairāk un drošināt Baltā un nebūs šādu gadījumu.

I ilrgjefiho 25.07.2023

Ir vairākas ļoti sliktas atsauksmes no paziņām par Balta. Silti neiesaku

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes