Cloudhosting.lv - Slikta klientu apkalpošana
Zvanot uz uzņemuma kontakttalruni ar nodomu izmantot šī uzņēmuma pakalpojumus man norauj visu kredītu. Kas mūsdienās tā rīkojas pret savu potenciālo klientu?
Neskaitot to ka saruna pārtrūka pusceļā atpakaļ zvanu tā arī neesmu sagaidījis.
Ja tāds ir viņu biznesa modelis nopelnīt no potenciāliem un, vai neapmierinātiem klientiem izmantojot saziņas veidu.
Tad ceru ka visi šādu scameru uzņēmumi ar laiku izmirs. Tas tak galīgi nav nopietni.
Komentāri (6)
Es ļoti atvainojos, ja man būtu uzņēmums, diez vai mani interesētu sadarbība ar klientu, kurš lieto priekšapmaksas karti. Nekā personīga.
Tieši tāpēc tev nav uzņēmuma.
Jo zinu, kādi mēdz būt klienti. :)
Kāda tur starpība vai klientam ir priekšapmaksas vai pēcapmaksas karte? Tad mosh veikalos ēdienu arī nevajadzētu tirgot tiem kuriem ir priekšapmaksa? Ja pēc tavas loģikas tādus klientus nav jēga apkalpot.
Varbūt nesaskatu tavu loģiku vai vnk neesmu viņu
Tev ar galvu viss ir kārtībā?!
Piezvanīji un "norāva" tev pēdējos centus no kredīta!
Par savu kredītu atbildīgs esi tikai tu pats.
Un kāpēc, lai kādai kompānijai būtu pienākums tev atzvanīt?
Ja tu nespēj sekot līdzi savam kredītam, tad kā tu plāno maksāt par pakalpojumiem?
Arī raudāsi, ka netīšām visa nauda iztērējās?
Tu strādā Cloudhosting.lv