www.sudzibas.lv Civinity Slikts serviss, izvairīšanās no problēmas risinājuma meklēšanas

Civinity - Slikts serviss, izvairīšanās no problēmas risinājuma meklēšanas

Mājai konkrēti pārvaldniece Lilita Bertmane! Izvairās no komunikācijas, Sola, bet nedara. Mājai tika konstatēti lieli siltuma zudumi, nekas netika darīts lietas labā. Kad tuvojās apkures sezona, netika risināts jautājums par pakalpojuma pieejamību. Mācēja tikai bļaut un solīt, labākais, ko izdarīja - spēja noorganizēt stāvvietu līniju atjaunošanu, bravo, to pašu ar aizvērtām acīm! Neiesaku un neieteikšu! Nekam nav kapacitāte.
Skaitītāju rādījumi noņemti nekorekti, informācijas sniegšana ar kļūdām, gandrīz katru mēnesi.
Uz zvaniem neatbild, uz ziņām Sola atbildēt stundas laikā, bet neatbild vispār! Sūta civinity klientu apkalpošanas centra numuru, kur vērsties ar jautājumiem par pārvaldāmo māju. Ieteiktu atkārtot, kas ir pārvaldnieks un kādi ir viņa standarti!

15.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Civinity Support Pārstāvja atbilde 15.11.2022

Sveiki!

Vēlamies jūs informēt, ka esam saņēmuši sūdzību.

Lai varētu šo situāciju atrisināt, esam jums nosūtījuši privātu ziņojumu. Ceram uz jūsu atsaucību.

Ar cieņu
Civinity

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes