Civinity - Slikts serviss, izvairīšanās no problēmas risinājuma meklēšanas
Mājai konkrēti pārvaldniece Lilita Bertmane! Izvairās no komunikācijas, Sola, bet nedara. Mājai tika konstatēti lieli siltuma zudumi, nekas netika darīts lietas labā. Kad tuvojās apkures sezona, netika risināts jautājums par pakalpojuma pieejamību. Mācēja tikai bļaut un solīt, labākais, ko izdarīja - spēja noorganizēt stāvvietu līniju atjaunošanu, bravo, to pašu ar aizvērtām acīm! Neiesaku un neieteikšu! Nekam nav kapacitāte.
Skaitītāju rādījumi noņemti nekorekti, informācijas sniegšana ar kļūdām, gandrīz katru mēnesi.
Uz zvaniem neatbild, uz ziņām Sola atbildēt stundas laikā, bet neatbild vispār! Sūta civinity klientu apkalpošanas centra numuru, kur vērsties ar jautājumiem par pārvaldāmo māju. Ieteiktu atkārtot, kas ir pārvaldnieks un kādi ir viņa standarti!
Sveiki!
Vēlamies jūs informēt, ka esam saņēmuši sūdzību.
Lai varētu šo situāciju atrisināt, esam jums nosūtījuši privātu ziņojumu. Ceram uz jūsu atsaucību.
Ar cieņu
Civinity
Pievienot komentāru