www.sudzibas.lv Civinity Negodīga prakse, slikts serviss un komunikācija

Civinity - Negodīga prakse, slikts serviss un komunikācija

Sliktāku apsaimniekotāju neesmu redzējusi: nepilda līgumsaistības - nesniedz atbildes uz rakstiskajām sūdzībam15 dienu laikā( 1-1.5 mēnesis) un atbildē lej ūdeni, nevis atbild pēc fakta. Sapulces nerīko. Ar atpakaļejošo datumu piestāda rēķinus lielākiem remontiem, par kuriem neorganizē balsošanu , ko paredz līgums. Piestāda rēķinus par nesaprotamām pozīcijām - logu mazgāšana, kura tiek veikta tikai daļai no mājam; jumta remonts, kuru neviens nav veicis u.tml. Veica fasādes remontdarbus, kuri pēc gada jau jāpārtaisa. Savāc naudu mājas remontam (liels maksājums klāt pie rēķina, 4 mēnešu laikā savācās 550 EUR), nezināmo iemeslu dēl to neveic, pēc 2 mēnešiem beidzot paziņo, ka remonts tiek atlikts un tiks rīkots jauns pasūtījums, cenu aprēķins utt., visu savākto naudu tikmēr patur sev. Kāpņutelpu netīra, sniegu teritorijā tīra tad, kad visi jau sen ofisos. Uzņemas nomainīt skaitītājus, neizdara to laicīgi, = piestāda milzīgus rēķinus, jo nav verificēti skaitītāji. Koplietošanas ūdens/elektrības rēķini kosmiski, iemesli nav izskaidroti.

3 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Z

Komentāri (1)

podolansmaksims001 3 st atpakaļ

Viena no sliktam firmam Latvija-met darbniekus uz naudam inventars pirkt par saviem naudam darbniekam ateiksme ka pret dzivniekiem

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes