AtrisinātaCivinity - Apkure
Silciema ielā 2, Rīgā, apkuri bija paredzēts pieslēgt līdz 2023.gada 13.oktobrim. Vēl 13.oktobrī zvanīju un prasīju vai nav kāda aizķeršanās. Atbilde bija, nē viss kārtība līdz plkst.17.00 apkure būs. Tagad ir jau 16.oktobris, temperatūra ārā +5, dzīvoklī +16. Zvanīju uz apkalpošanas centru - atbilde skan - neko nezinām, bija jābūt pieslēgtai... neko noskaidrot pat netaisās un pat atļaujas nomest telefona klausuli.
Savos izsūtītajos rēķinos iedzīvotājiem draudēt ar apmaksas nokavējumu māk, bet paši savas apņemšanās nepilda. Iedzīvotāji salst, slimo, sienas pelē, jo mitrums dzīvokļos liels. Kas tad apmaksās rēķinus par zālēm, kad sākas bronhīti un alerģijas no pelējumu sēnītes?
Ar mani dzīvo vecs cilvēks - 95 gadi, viņa sēž mētelī, cepurē un zābakos. Vai tie ir cilvēcīgi apstākļi? Vēl pie tam man personīgi nekad nav bijuši neapmaksāti rēķini un arī pašai mājai ar 74 dzīvokļiem parāds ir minimāls.
Līdz šim biju apmierināta ar SIA ''Civinity" darbu un apkalpošanas kvalitāti, bet diemžēl savas domas esmu mainījusi..
Apkuri pieslēdza, esot bijusi atgaisošanas vaina.
Un tikko piezvanīja no uzņēmuma apvaicājās vai apkure ir radusies un atvainojās.
Atvainošanās PIEŅEMTA, tomēr saviem darbiniekiem ir jāizskaidro, ka viņi strādā priekš iedzīvotājiem nevis iedzīvotāji priekš viņiem. Arī es strādāju iestādē, kur saņemam daudz zvanu, tai skaitā neapmierinātu, bet cilvēkiem ir jāpalīdz noskaidrot situāciju, lai cik viņš būtu neapmierināts..nevis jānomet klausule...
Pievienot komentāru