Civinity - Slikts apkalpošanas serviss, kļūdaini rēķini
Kopš jūnija 2021 tika gaidīts uz Civinity skaitītāju meistars, lai nomainītu skaitītājus - nebija iespējams sarunāt ne konkrētu dienu ne mēnesi meistars tika atcelts - nepaziņojot (!) . Par to, ka vizīte tika atcelta uzzināju tikai zvanot uz info nr. Nācās noorganizēt pašiem! Pa to laiku skaitītāja aprēķini bija daudz par daudz aprēķini plus man sazvanot kompāniju, paziņoja, ka pārrēķins netiks atgriezts.
Tad kad nomainīju skaitītājus visi papīri nodoti un ir jau zvanīts neskaitāmas reizes un izmaiņas netiek veiktas + tika sarēķināti neadekvāti ūdens patēriņi. Netika arī izskaidrots, ka nauda par pārmaksu netiks atgriezta.
Aizrakstīju epastu 31. Janvārī, jo zvanīt vairs nav jēgas - vēljoprojām neatnāca atbilde.
Pienāca februāra un marta rēķini - ļoti jocīgi - neko nevar saprast. Zvanu atkal - man izskaidro, ka ir mainījuši sistēmu - radusies kļūda - labošot, sarunājām ka man atsūtīs epastu, lai saprotu par ko tad ir jāmaksā un kā vispār tiek viss aprēķināts - neko neesmu saņēmusī, kā arī epasti nav sistēmā pārrēķināti, briesmīgs serviss, nezinu kā jākomunicē ar ši kompāniju tālāk. Esmu nosūtījusi vēlvienu epastu! Man ir pamatīgi apnicis tērēt savu laiku un zvanīt, bez rezultāta! Kā arī nesaprotami aprēķini - man nav jāmaksā par jūsu kļūdām civinity! Sakārtojiet savu sistēmu un atbildiet klientiem!
Labdien!
Lai rastu risinājumu aprakstītajai situācijai, lūdzu, privātā ziņā atsūtiet mums savu adresi un tālruņa numuru, lai varam ar Jums sazināties personīgi.
Ar cieņu
Civinity
Komentāri (1)
Tu tādā sūdā ikdienā domā?