Civinity, kvalitātes pakalpojumus nekustamo objektu pārvaldības - Slikts serviss
Mājā nav ūdens (nekādas), par ko "Rīgas Ūdens" savā mājas lapā pabridināja, taču šīs apsaimniekotājs - gan nē. Info no "Civinity" nebija nē mājas lapā, nē epastā, ne īsziņas veidā (ja jau tik pekšņa avarija ka nevar savādāk informēt), nē protāms kāpņu tēlpā (kur parasti karājās visādas uzdrūkas par visu ko). Uz zvanu neatbildēja, atzvanīja jau vēlāk kad viss tika noskaidrots ar pašu spēkiem, no "RŪ" mājas lapas. Salīdzinājumam: šo divu uzņemumu mājas lapu kopijas kur ir jaunumi un ziņas. Uzreiz skaidrs, kam rūp klienti, vai nē? Starp citu, "RŪ" par šo paziņoja arī twitter'ī, 2 stundas atpakaļ. "Civinity" tāda vispār neēsot. Īsziņu atsūtīja pēc pusstundas kad viņus telefoniski painformēju... Un tieši šorīt pa radio stāstīja cik uz klientiem orientēti viņi ir. Tē vārdi, še darbi.
Komentāri (2)
Labrīt!
"Rīgas Ūdens" nebija mums atsūtījuši informāciju, ka kādā no mūsu objektiem ir plānoti remontdarbi, par to veikšanu uzzinājām tikai izpildes laikā. Informācija ir ievietota 14.02.18. - par plānveida darbiem parasti tiekam informēti ātrāk. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, darīsim visu, lai tas vairs neatkārtotos.
Civinity
Sveiki , kopš 2018. gada nekas nav mainījies , jo šis uzņēmums pārņēma apsaimniekošanu Dignājas Namos ,pirms gada un solīja augstu kvalitāti , bet tā vietā esam bez siltā ūdens vairākus mēnešus un visu laiku vainu viņi veļ uz īrniekiem, jo viņi netiekot klāt ""trubām , kuras tek "", bet piedodiet , cik tad cien .Santehniķiem no Civinity vajag laiku , jo viņi redziet nestrādā ne sestdien , ne svētdien protams, un arī pēc plks.17 darba dienās! Piedodiet, bet mēs Īrnieki arī strādājam un nevaram caurām dienām gaidī , kamēr Jūs , kam Mēs maksājam -apžēlosieties!