Cityparks Latvija SIA, CP133 - Slikts serviss un krāpšanās, nav mana automarka
1.12.2021. Es noliku automašīnu pie veikala. Sniga nenormāls sniegs. Biju kopā ar mazu bērnu.
Ieejot veikalā ieraudzīju, ka uzlikts ziņojums, ka viena stunda bez maksas stāvvieta, apskatījos, veikalā automāta nav, ārā arī automātu neatradu. Nesapratu, kas jādara. Tad viens vīrietis paskaidroja, ka jāuzraksta pašam, kad noliku mašīnu. Gāju meklēt pildspalvu, labi, ka vienā firmā iedeva pildspalvu un Lapiņu, kad aizgāju uz mašīnu, man jau bija uzlikts sods. Rakstīju, lai vismaz samazina sodu, jo es Salaspilī biju pirmo reizi nolikusi šeit mašīnu. Atbildi nesaņēmu. Jautājums kāpēc nav automāta, kur ierakstīt kad noliku mašīnu. Kā es varu zināt, ka man pašai logā jāieliek un uz veikalu jābrauc ar pildspalvu. Lūdzu paskaidrot. Naudu iekasēt varat, bet sakārtot stāvvietu nevarat un kāpēc tai dienā tā vispār nebija notīrīta. Jautājums, kā tik operatīvi var uzlikt sodu, bet sakārtot stāvvietu nevarat, vai jūs domājat, mēs visi esam Salaspils iedzīvotāji, kuri zina, ka viss jādara pašam, bet firma tikai liek sodus. Pretenzija arī par to, ka soda kvītī nr. 798943 ir ierakstīta automašīna Vokswagen, bet mana mašīna nav Vokswagen.
Komentāri (4)
Tas nav Valsts sods to var nemaksāt!Viņi tikai cenšas emocionāli biedēt.
Jā un tad tas nonāks līdz piedzinējiem un nobloķēs kontu
Nu ja zem Parking zīmes bija pūlkstentiņš tad tas nozīmētu ka ir jāliek savs laiks, bet ja nebija tad tā ir viņu vaina ne jūsu
Ja sudzibas.lv palasīsiet vecākus ziņojumus par cityparku atradīsiet cilvēku vārdā Ivo kas palīdz ar šiem izspiedējiem. Viņam milzīgs paldies, man ļoti izpalīdzēja ar dokumentu paraugiem. CP protams ir neatlaidīgi, līdz tam ka bija jāsazinas ar PTAC.