Nopirku planšetdatoru tika teikt ka veikalā būs 21 datumā nebija pēctam teica ka būs 24 augustā tagad atkal saka ka jāgaida līdz 29 augustam nezinu ceru ka naudu nepazaudēšu.
Nopirku 2 preces, norādītajā laikā sarunāju mašīnu, atbraucu uz viņu veikalu Olimpijā saņemt, bet tur saka, ka mantas NAV, lai ierakstot savus kontaktus viņu milzīgajā žurnālā - man piezvanīšot, kad būs/jānāk pakaļ. NEVIENS tā arī NEPIEZVANĪJA. Kad beidzot zvanīju pati, teica, ka viena manta tomēr esot, lai nāku pakaļ, kad atnācu, saka ka jūsu kuponi jau ir veci, preces nav un viss ar galiem; lai atstājot kuponus un kontaktinformāciju, man kāda tur priekšniecība zvanīšot... PROTAMS, KA ATKAL NEVIENS NEZVANA !! Kā jums šķiet, vai šādai kompānijai var uzticēties???
scenarijs:
1- iegādājos preci, kur kupons derīgs līdz 12.31.2012.
2- ierados precei kaut kad pakaļ ap 12.28.2012
3- pateica ka prece nav, un jaunajā gadā uzvanīs kad būs
4- šodien zvanu un parasu kas tad ir, saka ka vel nav, jāgaida. (08.01.2013)
5- ceru ka nebūs kā ar Kapri.
Secinājums cilvēki nopērk 100 preces, no tiem kādi 10 neatnāk izņemt, un vel 30 pasūta tālāk lai nāk vēlāk, protams no tiem 30, jau ir 10 aizmirsuši, ka ir tāds kupons.
Paši izliekas pa beigtiem ja nebāzies virsū.
Secinājums- no 100 precēm (mans murgojums ka 20 neizņem) 20 paliek neizņemtas, kas arī sanāk tīrā peļņa (naudu par neizņemtā precēm nepārskaita atpakaļ)
scenarijs:
1- iegādājos preci, kur kupons derīgs līdz 12.31.2012.
2- ierados precei kaut kad pakaļ ap 12.28.2012
3- pateica ka prece nav, un jaunajā gadā uzvanīs kad būs
4- šodien zvanu un parasu kas tad ir, saka ka vel nav, jāgaida. (08.01.2013)
5- ceru ka nebūs kā ar Kapri.
Secinājums cilvēki nopērk 100 preces, no tiem kādi 10 neatnāk izņemt, un vel 30 pasūta tālāk lai nāk vēlāk, protams no tiem 30, jau ir 10 aizmirsuši, ka ir tāds kupons.
Paši izliekas pa beigtiem ja nebāzies virsū.
Secinājums- no 100 precēm (mans murgojums ka 20 neizņem) 20 paliek neizņemtas, kas arī sanāk tīrā peļņa (naudu par neizņemtā precēm nepārskaita atpakaļ)
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (5)
Nu, bet pričom tur citylife?? Tur jau veikala vaina.
jā bet tagad es pieprasiju naudu atpakal un jau 1 darba nedeļa ir pagājusi un nauda nav atdota.
Nopirku 2 preces, norādītajā laikā sarunāju mašīnu, atbraucu uz viņu veikalu Olimpijā saņemt, bet tur saka, ka mantas NAV, lai ierakstot savus kontaktus viņu milzīgajā žurnālā - man piezvanīšot, kad būs/jānāk pakaļ. NEVIENS tā arī NEPIEZVANĪJA. Kad beidzot zvanīju pati, teica, ka viena manta tomēr esot, lai nāku pakaļ, kad atnācu, saka ka jūsu kuponi jau ir veci, preces nav un viss ar galiem; lai atstājot kuponus un kontaktinformāciju, man kāda tur priekšniecība zvanīšot... PROTAMS, KA ATKAL NEVIENS NEZVANA !! Kā jums šķiet, vai šādai kompānijai var uzticēties???
scenarijs:
1- iegādājos preci, kur kupons derīgs līdz 12.31.2012.
2- ierados precei kaut kad pakaļ ap 12.28.2012
3- pateica ka prece nav, un jaunajā gadā uzvanīs kad būs
4- šodien zvanu un parasu kas tad ir, saka ka vel nav, jāgaida. (08.01.2013)
5- ceru ka nebūs kā ar Kapri.
Secinājums cilvēki nopērk 100 preces, no tiem kādi 10 neatnāk izņemt, un vel 30 pasūta tālāk lai nāk vēlāk, protams no tiem 30, jau ir 10 aizmirsuši, ka ir tāds kupons.
Paši izliekas pa beigtiem ja nebāzies virsū.
Secinājums- no 100 precēm (mans murgojums ka 20 neizņem) 20 paliek neizņemtas, kas arī sanāk tīrā peļņa (naudu par neizņemtā precēm nepārskaita atpakaļ)
scenarijs:
1- iegādājos preci, kur kupons derīgs līdz 12.31.2012.
2- ierados precei kaut kad pakaļ ap 12.28.2012
3- pateica ka prece nav, un jaunajā gadā uzvanīs kad būs
4- šodien zvanu un parasu kas tad ir, saka ka vel nav, jāgaida. (08.01.2013)
5- ceru ka nebūs kā ar Kapri.
Secinājums cilvēki nopērk 100 preces, no tiem kādi 10 neatnāk izņemt, un vel 30 pasūta tālāk lai nāk vēlāk, protams no tiem 30, jau ir 10 aizmirsuši, ka ir tāds kupons.
Paši izliekas pa beigtiem ja nebāzies virsū.
Secinājums- no 100 precēm (mans murgojums ka 20 neizņem) 20 paliek neizņemtas, kas arī sanāk tīrā peļņa (naudu par neizņemtā precēm nepārskaita atpakaļ)