Citadele banka - nevērīga,ignorējoša,neprofesionāla attieksme
Man pienāca sms par to ka esot notikusi kaut kāda"kredītu norakstīšana".Tā kā bankas terminus nepārzinu,piezvanīju uz banku lai paskaidrotu man šo terminu tuvāk,taču bankas darbiniece kategoriski atteicās to darīt sākot pieprasīt personas datus un vēl nez kādu mistisku informāciju.Kad iebildu ka man vajadzīgs tikai šā termina skaidrojums,darbiniece kategoriski atteicās mani uzklausīt,tikai runāja savu.Pēc viņas teiktā sapratu ka šī darbiniece šajā jautājumā ir nekompetenta un vienkārši nespēj šo terminu izskaidrot,kā arī neprot telefoniski strādāt ar klientiem.Bankai"Citadele"vajadzētu rūpīgāk izvēlēties savus darbiniekus,veikt darbinieku profesionālo apmācību un vairak pievērst uzmanību darbinieku prasmēm strādāt ar klientiem.
Komentāri (1)
Bankas darbiniece Tev prasija personas datus, lai apskatities TAVU kontu un tad pateikt, kas ir noticis. Viņai ir savi noteikumi, ka runāt ar klientiem un viņa nevar tā vienkārši ar Tevi pļapāt un skaidrot kaut ko, un varbūt bez ieskata Tava kontā viņa arī nevār pateikt, kas ir noticis. Tā kā nevajag vainot viņu, ja pašam slinkums pat savus datus nosaukt. Un starp citu, kā tad Tu esi ticis skaidrībā, kas noticis? Cita darbiniece palīdzēja vai tā ari palicis bez paskaidrojuma, bet lepns?