Citadele banka - krapšanās

14.03.2014 veicu maksājumu no Anglijas konta uz savu Latvijas kontu, man tur bija nedaudz palicis naudas nebaltām dienām un piektdien bija tieši tāda diena,kad to naudiņu dikti vajadzēja, bērnam ēst vajadzēja nopirkt un samaksāt rēķinus. Kā jau parasti veicu international payment un pēc kādām 3-4 stundām naudai vajadzēja būt manā Citadeles bankas kontā, bet lidz 14:00 nauda vēl nebija kontā, tad nu zvaniju bankai un prasiju kas par lietu, man pateica,ka banka strādā lidz 18:00 un lai gaidot,ja tad nav nauda lai zvanot atkal, protams,ka nauda nebija arī tajos 18:00, zvaniju atkal, bet mani atšuva,lai gaidot. Arī šorit nauda nebija man pārskaitīta, veicu velvienu maksājumu no Anglijas konta, tas pusstundas laikā pārskaitijās, bet naudiņa ko skaitiju piektdien nebija. Zvaniju trešo reizi, sie man pasaka,ka maksajums kancelēts tajā pašā dienā kad naudu skaitiju, BET nauda man nav atgriezta, man atkal pateica gaidīt. Ko tad man tagad samierināties,ka stulbu bankas darbinieku dēļ man tagad mistiski pazuda 200eiro un samierināties?

M

Komentāri (2)

R Realists888 17.12.2014

Kāds sakars?! Ja tu pati nekorekti esi veikusi pārskaitījumu un norādījusi nekorekti kādu no norādītajām informācijām par saņēmēju vai kā t.ml. tad Bankai nav pamata apstiprināt ienākošo maksājumu !
Uzskatu, ka ir nepamatota sūdzība un vajag pašai būt uzmanīgākai.

M mandy 02.05.2015

viss bija kartība no manas puses, cepiens bija par to, ka viņi varēja uzreiz paskatīties, kas tur par problēmu un pateikt, nevis atšūt mani un likt gaidīt nākamo dienu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes