AtrisinātaCita Santehnika - Bojāta prece

Interneta veikalā pasūtīju izlietnes skapīti ar izņemšanu Gunāra Astras ielā 8. Nākamā dienā iezsaiņojot preci konstatēju, ka skapīša viena kāja ir nolūzusi un nekavējoties zvanīju veikalam. Veikala darbiniece lika nosūtīt e-pastu ar foto un informāciju. Atbilde no veikala atnāca ātri un tā bija, ka serviss atsakās preci mainīt, ja vēlos noskaidrot vairāk, tad man jāsazinās ar [slēpt]@cita.lv vai jāzvana. Zvanot vairākas reizes neviens neatbild, tādēļ rakstīju, lai min iemeslu kādēļ atteikta maiņa. Uz to saņemu atbildi-labdien, loģistikas un piegādes nodaļa [slēpt]@cita.lv
vai
e-veikals - [slēpt]@cita.lv
ar cieņu,
serviss

Izskatās, šis uzņēmums izvairās no jebkādas atbildības par preci un nav ieinteresēts sniegt jebkādus paskaidrojumus.

08.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Cita marketings Pārstāvja atbilde 09.12.2022

Labdien!
Uzrakstījām Jums e-pastu ar lūgumu sazināties , lai atrisinātu radušos domstarpību.
Veiksim apmaiņu

Sūdzība veiksmīgi atrisināta LDF 09.12.2022

Paldies loģistikas nodaļas darbiniekam, skapīša maiņa ir sarunāta

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes