Cipallino - Nelaipna attieksme, ļoti neprofesionāls personāls
Gribēju izteikt sūdzību, par bērnu veikalu Cipallino klientu apkalpošanu!!! Personāls ir neatsaucīgs līdz riebumam, esu māte gadu vecam bērnam, līdz šim ļoti bieži iepirkos chipallino pērkot bērnam nepieciešamās mantas utt.. bet kad man uz bērna 1. dzimšanas dienu uzdāvināja apģērba komplektu, secināju, ka lūgta 86 izmēra vietā, radiniecei iedots 68, kas reāli gadu vecam bērnam ir par mazu..tā kā tā ir dāvana loģiski, ka čeka nav..apģērbs ir jauns, visas cenu zīmes ir virsū un domāju, samainīt nevajadzētu būr problēmai..uz ko man veikala vadītāja, neatsaucīgā meitene, atbildēja, ka nē jo nav čeka.. apģērbs bija pirkts nedēļu atpaklaj, bet tik un ta kaut kādi mistiski akti jāstāda utt...tas kostimins bija ražots speciāli chipallino veikalam, citur tādus nepārdod, tā kā pirkts viennozīmīgi tur...reāli, pati esu strādājusi veikalā un zinu, ka tīri cilvēciski visu var izdarīt, ja grib, bet tur ir vienalga... nekad turpmāk neiešu uz to veikalu, jo tur ir ļoti neprofesionāls personāls, kurs cilvēkam kas nesaprot neko no bērnu izmēriem iedod izmēru par mazu, bet kad brauc mainīt, tad nenāk pretī nekādā veidā!!! esu ļoti vīlusies.
Komentāri (32)
to he :kads te sakars par dargako vai letako, par principu, un veelmi sadarboties, kads seit nav..sajos apstaklos ir jacinas par katru klientu, bet skiet lv ir vienalga, ka tik nokaast naudu!!
katraa gadijumaa uz to veikalu vairs neeju..
Pirmkārt jau jaunais cilvēk pādevēju sauc Valda, vajadzētu pirms raksta to noskaidrot. Patiesības pēc jasaka gan viņa strādāt cik esmu pamanījusi sākusi nupat, un ar ļoti lielu negatīvismu pret savu darbu.Vairs nav vēlmes tur iegriezties...
Man vairs negribas iepirkties Olimpijas veikalā, nezinu kas par vainu tikai haoss tagad tur notiekās.
Ja atšķirīgiem izmēriem svītru kodi atšķiras, tad VIDs var normālu sodu uzlikt, ja piefiksē šādas maiņas darījumu(bez čeka), bet pircējam jau tas vienalga. Sūds par veikala darbiniekiem, galvenais, ka pašam labi... un ja pārdevējs neko nevar izdarīt, tad ņem un sūdzas. Tipisks Latvijas klients- likumus nepārzin, bet ķašķēties vienmēr gatavs.
to sha:
Tu laikam vienmer esi apmeiriinaats ar apkalpošanu lv..:))...nu muļķibas tada pasa modelim ir tads pats sviitru kods, es pastiijos, , vnk apkalpojošais personāls ir par slinku kaut ko dariit, labak stavet un urbinaat degunu..apmainiit var..un sliktaakaja gadiijuma, čekiem Vienmeer kopijas... Ja klients pasaka apmerma laiku stundas intrevaala un datumu, to 4eku bez probleemaam var atrast!! Tikai nevajag!!! Tas ka negrib tas ir cits jautajums!!! Labak sedet un dzert kafiju!!!
Ja tu tik gudri māki mūldēt tad zināsi, ka kopijas nestrādā pie atgriešanām. Un pa to jebkura firma var dabūt sodu. Kā arī vienmēr pie atgriešanām ir sistēmā jāvada iekšā čeka nr. Bet katrai kopijai ir savādāks čeka nr. Nekā orģinālam.
P.S. Par Olimpiju un to nupatās sākušo strādāt pādevēju taisnība.Nez kur vadība skatās.Tā tas veicis izputēs.
Jebkuraa veikalaa, lai samainiitu tev noteikti prasiis cheku!!! Un noooteikti liks pildiit aktus!!! Luudzu, izbeidziet teelot muljkjus, domaajot, ka jums visu ko gribeesiet mainiis taapat, jau riebjaas!!! Pati esmu straadaajusi veikalos un zinu visu sisteemu, kaa tur ir! Protams, tu vari to savu apgjeerbu samainiit bez cheka, ir bijushi taadi gadiijumi, ka tiesas celjaa cilveeks ir samainiijis kko bez cheka, bet parasts paardeveejs NAV tiesiigs mainiit bez priekshnieciibas zinjas kko bez cheka un kur nu veel bez aktiem, to luudzu miiljie klienti iegaumeejiet!!! Un kaa vispaar var nepaarbaudiit, pie kases, ko tev paardeveeja ir ielikusi maisaa???? Nu tas jau paliek smiekliigi!!! :D
Trakaā Valda strādā vel taja veikala? Dulla tā vecmeita
Arī es esmu strādājusi tirdzniecībā un zinu visas nianses. Bet diemžēl, lai kāda nebūtu pretimnākšana bez čeka nedrīkst ne mainīt, ne pieņemt atpakaļ. Diemžēl! Arī es pati šādā veidā iekritu nepaņemot čeku! Protams, ka cilvēcīgi mēs visi saprotam, ka tas ir muļķīgi, bet ko darīt, tādi mums tie likumi!
Kura veikala jus esat redzejusi, ka kaut ko maina bez сулф vai bez originala iepakojuma! ja nav kur dusmas izlikt tad protams, visi to dara uz pardevejiem, kuri tos likumus neizdoma
02.01.2016. veikalā "Kidzone" (t/c DOMINA) pirku samērā dārgu automašinu, pie kases stavēja 3 pārdevējas, bet uz maniem pāris jautājumiem atbildēja negriboši, nepilnīgi, lika lasīt veikalā izvietotās reklāmas utml. Tāpēc nācās uzdot papildus jautājumus.
Izskatījās ka katrs pircējs ir apgrūtinājums nevis ieguvums veikalam. Arī čeku izsniedza negribīgi.