www.sudzibas.lv Cipallino Nelaipna attieksme, ļoti neprofesionāls personāls

Cipallino - Nelaipna attieksme, ļoti neprofesionāls personāls

Gribēju izteikt sūdzību, par bērnu veikalu Cipallino klientu apkalpošanu!!! Personāls ir neatsaucīgs līdz riebumam, esu māte gadu vecam bērnam, līdz šim ļoti bieži iepirkos chipallino pērkot bērnam nepieciešamās mantas utt.. bet kad man uz bērna 1. dzimšanas dienu uzdāvināja apģērba komplektu, secināju, ka lūgta 86 izmēra vietā, radiniecei iedots 68, kas reāli gadu vecam bērnam ir par mazu..tā kā tā ir dāvana loģiski, ka čeka nav..apģērbs ir jauns, visas cenu zīmes ir virsū un domāju, samainīt nevajadzētu būr problēmai..uz ko man veikala vadītāja, neatsaucīgā meitene, atbildēja, ka nē jo nav čeka.. apģērbs bija pirkts nedēļu atpaklaj, bet tik un ta kaut kādi mistiski akti jāstāda utt...tas kostimins bija ražots speciāli chipallino veikalam, citur tādus nepārdod, tā kā pirkts viennozīmīgi tur...reāli, pati esu strādājusi veikalā un zinu, ka tīri cilvēciski visu var izdarīt, ja grib, bet tur ir vienalga... nekad turpmāk neiešu uz to veikalu, jo tur ir ļoti neprofesionāls personāls, kurs cilvēkam kas nesaprot neko no bērnu izmēriem iedod izmēru par mazu, bet kad brauc mainīt, tad nenāk pretī nekādā veidā!!! esu ļoti vīlusies.

E

Komentāri (32)

M Murka 13.03.2009

Bez čeka Jums neviena veikalā neko nesamainīs. Preču uzskaites sistēma uzskaita katru apgerbu izmēru atseviški. Un pat ja apmainīt, sakumā vajaj atgriezt atpakaļ jau pardoto preci un pēc tam pardot Jums vajadzīgo preci. Un par to OBLĪGĀti jabūt atgriešanas aktam, kur jalīme visus čekus. Bez čekiem akts skaitas nepareizi un nelikumīgi sastadīts. Un vel cik es pamanīju Čipolino veikalā dazadiem apģerbu izmēriem ir dažadas cenas.. Ta ka nav tik vienkārši ar to apmaiņu..

P polo 13.03.2009

Stulbji...čekam vienmēr ir jābūt!

E elina 13.03.2009

Es pati esu strādājusi veikalā un zinu, ka to var tīri cilvēciski izdarīt, cenas ir vienādas izmēriem...ja vis ir orģinālā iepakojuma kapec nevar uzmainiit uz lielaaku?? Ja grib, var visu...zinu ka vajag aktu, bet nu cammon, tiiri cilvēcīgi to varēja izdaīt...lai nu kā, tagad par katru klientu ir jācīnās, bet nu vienu jau viņi ir pazaudējusi totāli!!!
Starp citu to varēja izdarīt kaut vai tamdēl, ka cilveks kas pirka dāvanu jautāja bernam uz gada vecumu, un šoreiz tā ir personāla nevērība sajaukt 68 ar 86, vinai nav bērnu tapēc nemaz nenojauta ko pardeveeja iedeva...ta ka sorry ar visiem aktiem, savas kluudas ir jaalabo!!!

Z zane 13.03.2009

Driiz maajaa buus jaatveel vesela istaba cakiem, jo nu visam nevar saglabaat, iipasi ja ta ir davana, ...suudu kantoris un mieraa...

A anna 13.03.2009

Tie čeki ne jau pārdevējam vajadzīgi, bet tāpēc, lai viss atbilstu Latvijas likumdošanai (par tavu it kā nevajadzīgo čeku, par kuru, ja VID atnāks un konstatēs tā trūkumu, veikals dabūs maksāt sodu!!! )
Katram idiotam skaidrs, ka murkai ir taisnība
Labi, var varbūt taisīt maiņu, lai nav jātaisa atgriešana, bet tas atkal VID nepatīk, turklāt šitā muhļojot var netīšām kļūdīties, kas atkal var izraisīt citas problēmas. Utt.

Z zane 13.03.2009

To dardedze...
Buutu labi ja visas jomas muusu valstii buutu tik sakaartotas, vis tik perfekti un pareizi... Klienatam vienmeer taisniiba??? Doma ja loti grib, un veela spaliidzeet, zinot pirksanas datumu un apmeeram laiku stundaas, nevaretu dabuut ceka kopiju?? Tatad gribi teitk ka pilniigi un galiigi nav variantu apmaiinit preci??? Nav taisniiba!!! Vnk nav veeleesanaas...var teikt es jusu saprotu...iisteniibaa nesaproti, gan...murka, polo, dardedze..utt, juus nekad neesat bijusi pirceeji?? Jus vienmer glabajat visus cekus?? Nu mulkiibas...

E elina 13.03.2009

Taatad...dardedze min..var taisiit mainju, ja nav jaataisa atgriesana...luuk...es neluudzu atgriesanu, bet saminit uz lielaaku izmeeru, taatad to vareeja izdariit...

A anna 13.03.2009

Nezinu, vai viņi var samainīt, es to saku no savas pieredzes: uzņēmumā ir izstrādāta sistēma, kas ļauj to darīt, bet čeku tik un tā jāparāda. Atgriešanas gadījumā čeka kopija nekam neder! Tas nav oriģināls. Cik zināms oriģināls var būt tikai vienā eksemplārā... Kaut vai tikai tāpēc, lai pārdevējam vai kādai citai ieinteresētai personai uzņēmumā uz bui dui neienāktu prātā blēdīties, piemēram, ja kopijas tā na haļavu varētu uzskatīt par oriģinālu, tad jau ikviens darbinieks savā, savu draugu, paziņu labā tik klapēs kopijas un mēģinās "it kā" atgriezt preci, un kaut vai katru dienu no kases uz šo kopiju pamata ņems ārā naudu uz nebēdu.
Cits stāts ir saistīts vienkārši ar apmaiņu.. Šajā gadījumā uzskatu, ka nevar viennozīmīgi vainot pārdevēju, ka tā nevēlas veikt apmaiņu. Vai esi pārliecināta, ka viņa aiz slinkuma, nevēlēšanās necentās nākt preti, vai arī uzņēmumā šādu variantu vienkārši nepieļauj. Likumdošanā nav noteikts, ka pircējs var pieprasīt par preci naudu vai apmaiņu gadījumos, ja tā neder krāsas, izmēra, formas utt. Ziņā. Izņemot, ja prece ir brāķis. Citādi viss atkarīgs no pārdevēja labas gribas, uzņēmuma nostājas, sistēmas, kārtības un iespējām.

E elina 13.03.2009

Tiesi tā: kaba sgribas, uzņēmuma nsotājas...ta kā visu lidz šim bernam pirku tajaa veikala, un katru menesi tur atstaju pieklajigu summu, kaut vai taa iemesla deelj vien vareeja jau pacensties...
Jo neprasu atgreizt naudu vai tamlidzigi, vnk ir noticis parpratusm daleeji ari vinu vaians deelj, vai tiesam nevar naakt pretiim???
Starp citu varu mineet veikalu verners kur pirku lielo plazmas tv, un man sapliisa vins un ceks bija pazudis, vini paneema preti un salaboja, jo zinaja ka sis tv pirkts vinu veikalaa... tapat ari sadas drebites nezinu kur citur pardotu veel taadu ziimolu...
zeel ka mums ir tik neatsauciigi paardeveeji..

A Aleksandra 13.03.2009

Ko jūs ņematies, pēc likuma, pēc pateretāju tiesībām preci var samainīt tikai tad, ja ir ČEKS!!!Un ja precei nav defekti(brāķis ražošanas)vai tika iedota cita prece, lūgtas vietā, tad pardevējam ir jaapmaina bet arī uzradot ČEKU!!!Parēja maiņa notiek tikai no veikala pretimnākšanas un ir jābut ČEKAM!!!
Un PUNKTS.

E elina 13.03.2009

Nu ja par pretiimnaaksanu jau arii ir staasts, bet tur taadas nav!!! Es jau ari neparkaadu likumu normu nerunaaju, prtomas, ka ceks ir vajadziigs, bet runa iet par cilveeciigu attieksmi un saprašanu...

A anna 14.03.2009

Vai tad tu vēl nezini, ka kapitālisma laikmetā (ko visi tik ļoti gribēja līdz šim brīdim :) )emocijas un cilvēcīgums nav prioritāte. Tikai nauda un vēlreiz nauda.

Z zane 14.03.2009

TTur jau ta lieta, kad no tevis vajag naudu, apies visus likumus, ja vajadzees vinjiem, no aadas izliidiis, bet kad janak pretim, aizmirsti, visus likumsu peec kaartas nosauks, un buus atmaska...muusu valstii klientam nekad nav taisniibas, kaut gan citur civilizeetaa pasaulee, par katru klientu ciinas, lai vins no veikala aiziet apmierinaats!!!
Un es neprasu dvd, ledusskapi mainiit, bet gan beernu kostiiminju...

. ....kl 14.03.2009

Nu i problēma! Tad nopērc sev vajadzīgo izmēru, bet to, kas ir par mazu...uzdāvini kādam.

M mikucis 14.03.2009

Neatstaaj taa lietu, noteikti griezies pie taa veikala vadiitaajas priekshniekiem, jo tie nav sastopami veikalaa bet gan ofisaa, uzzini shii veikala "SIA" nosaukumu un dodies pie tiem.Ja nemaldos nosaukums SIA '"Kotryna".

I ilze 14.03.2009

Atgriešanas aktiem pēc likuma jābūt ar čeku, bet tāpat neviens nenāk uz veikaliem un tos nepārbauda... Pf

E elina 15.03.2009

To Mikucis: muusu banaanrepublikaa neko nepieradiisi ...vajagot ceku, ta ari vadiiba pateica.jo vini tur tik godigi strada pec visiem noteikumiem, un nu nekadi...buļļaklucis...vienvardsakot, te neviens neparko neatbild...

ī īpašniece 19.03.2009

Plimpijā nupat sākusi strādāt pārdevēja laikam Valda bija, nu taisni jābrīnas ka tādas ņem darbā.Nemak neko paskaidrot, ieteikt, rupja...nav vairs vēlmes tur iepirkties.Vairāk tādus cilvēkus lai ņem darbā un klienti pazudīs.

E es 22.03.2009

Ko tad vina tev tik rupju pateica :)

. ....kl 22.03.2009

Aleksi, Tu domāji, ka pārdevēja zin, ko tavam sīcim vajag? Ja es būtu pārdevēja, tad ieteiktu visdārgāko preci :D:D:D:D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes