Čili picērija - Slikts serviss
Sveicini no patstāvīga Čillij Picas klienta, kas 15.09.2016 ap pulksten 18:00 bija apmeklējusi Tirdzniecības centrs "Mols"- "Cili Picēriju". Un biju vīlusies ar to, kā es tieku sagaidīta, ka klients. Ja pareizi atceros mani apkalpoja viesmīle kurai uz krekla bija vārds: Karīna . Jo pēc manas ierašanas es ļoti ilgi gaidīju, kad man tiks atnests ēdienkartes. Un pēc ēdienu pasūtīšanas es dabūju gaidīt kādu laiciņu , kad man tiks atnests ēdiens, viesmīle nemaz nebrīdināja, kad ēdiens var aizkavēties.Man viesmīle nemaz nepajautāja vai man ir čili picas draugu kārtiņa. UN ēdienu izbaudīšanas man netika atnests čeks, bet viesmīle to nosauca tikai ar vārdiem, kas man likās nedaudz dīvaini, bet takā man dēļ visas gaidīšanas bija jāskrien uz autobusu diži nepievērsu uzmanību tam, bet iesēžoties autobusa es sāku domāt vai maz neesmu apkrāpta un neesmu samaksājusi vairāk. Kā var zināt, kad uzņēmums netaisa melno kasi?
Komentāri (3)
Skarbi, ka dēļ sīkumiem ir jāvelta laiks, lai uzrakstītu kaut ko tādu..
Ja liekas var sasisties. Mīļais cilvēk ko var tik skaļi brēkt, jūsu paša vaina ir ka nesagaidījāt čeku. Kāpēc tagad jāsaka ka jūs apkrāpa? Viesmīlei vajadzēja jums skriet pakaļ, bļaujot paņemiet čeku? Smadzenes ir jāslēdz iekšā kad notiek konkrētā situācija, nevis ik pa laiciņam un tad jāvaino visi visapkārt. Pasaule degradē, ka tik pasūdzēties.
Traģiski, nebija čeka... Un ja nu tomēr samaksāji par maz, nevis par daudz. Tagad varbūt Tevi policija meklē ????