Čili Pica Spice Home - Briesmīga attieksme
Devāmies ar ģimeni pusdienās uz Cili Pizza Spice Home. Mūs apkalpoja viesmīle Linda.
Pieejot pie mūsu galda, viesmīle nesasveicinoties nolika menu kartes uz galda un tūlīt devās prom. Pienāca pie mums pēc 5 minūtēm pieņemt pasūtījumu. Par cik starp menu bija ieliktnis par to, ka šobrīd darbojas picu akcija, kur var iegādāties picu 42 cm izmērā par izdevīgām cenām, nospriedām iegādāties vienu no piedāvātajām picām. Tas nebija mūsu vienīgais pasūtījums. Vēl iegādājāmies ēdienus no standarta menu kartes. Kad mēs palūdzām iegādāties picu no šī īpašā piedāvājuma, viesmīle teica, ka tas nav iespējams. Uz manu jautājumu - kādēļ, saņēmu atbildi - ka tādi noteikumi un, ja man ir tālāki jautājumi, lai runāju ar "vadību". Palūdzu pasaukt "vadību". Atnāca "vadība" un paskaidroja, ka šīs picas var iegādāties tikai līdzņemšanā, jo tās esot ļoti lētas, un restorānam tas neesot izdevīgi, tādēļ šīs picas var tikt pasniegtas tikai kastēs. Saņemot atbildi, mēs pasūtījām tādu pašu picu citā izmērā par citu cenu, iegādājamies arī citus ēdienus un dzērienus no menu kartes. Lieki piebilst, ka viesmīle Linda mūs ignorēja aptuveni 15 minūtes, un, lai pasūtītu ēdienu, man bija viņai jāiet pakaļ pie bāra letes. Saņemot ēdienu, konstatējām, ka vienā no picām ir mats. Gaidījām, kad viesmīle paradīsies zāle, bet par cik tas nenotika (zālē bija vēl viens galdiņš ar klientiem) , es ar picu rokās devos pie bāra letes, kur paskaidroju situāciju "vadībai". "vadība"paņēma picu, neko nepasakot un nozuda pieliekamajās telpās. Devos atpakaļ pie galda. Par cik apetīte bija izbojāta, nolēmām norēķināties un doties prom. Viesmīle Linda joprojām mūs ignorēja. Mans tēvs piecēlāš un devās uz bāra letes pusi, lai norēķinātos un dotos prom. Viesmīle Linda sāka viņam izteikt aizskarošus vārdus attiecībā uz mani, kuri bija šādi: "ja jūsu meitai ir problēmas ar nerviem, viņai tas nav jāizrāda šeit. Un viņai būtu jāiet ārstēties. " to dzirdot, es pienācu pie viesmīles Lindas un pajautāju, vai viņai ir kas sakāms man, uz ko saņēmu atbildi, ka man būtu jāmaina attieksme pret viņu. Tajā brīdī pateicu, ka mēs vairs nevēlamies palikt šeit, un mēs neapmaksāsim picu, kurā tika atrasts mats, lai arī no picas bija apēsta 1/6 daļa. Kā paskaidrojums tam bija tas, ka es nezinu, kur tā pica tagad ir un kas ar to ir izdarīts, jo "vadība" to vienkārši savāca, bez jebkāda paskaidrojuma. Viesmīle Linda pasteidzās paaugstinātā tonī man atgādināt vēlreiz par manu veselības stāvokli, un pateic man, ka man būtu jāēd restorānā McDonald. Pēc šīs frāzes sapratu, ka turpmāku komunikāciju es nevēlos turpināt ar šo cilvēku.
Vēl viesmīle Linda visas sarunas laikā izcēla to, ka viņa ir savas lietas profesionāle, jo strādā nu jau 12 gadus šajā amatā.
Es pati strādāju apkalpošanas sfērā un zinu, ko nozīmē cilvēku apkalpošana, un zinu, ka viesmīle Linda pārkāpa vairākus kritērijus šajā.
Ejot prom no restorāna viesmīle Linda skaļi bļaujot aizskāra mani un manu ģimeni.
Lūdzu risināt šo situāciju, jo tā tas nedrīkst palikt. Es un mana ģimene jūtas ļoti aizskartā.
Brīdinu jūs, ka vēršos arī uz patērētāju tiesību centru
Komentāri (6)
Dārgais lasītāj - nekad netici vienai versijai. Interesanti būtu dzirdēt otras partijas versiju. Dažkārt klienti arī nav tīri un laipni.
Nav dūmu bez uguns.
Šajā gadījumā kādu konkrēti vainot būtu aplami, bet ikdienā, sadzīviski redzot dažus apkārtējos rodās vairāk iespaids, ka paši sākumā izprovocē kaut ko un tad sāk CIEST.
Pāris reizes gadījies novērot šadas situācijas, kad kāds grib būt gudrāk, svarīgāks un augstāks. Katram ir savas iespējas tādam būt, bet līdz brīdim kamēr tas nesāk pārkāpt jau kaut kādas normas.
Bet pēc tam taps sūdzības ,ka tur un tur nākas gaidīt 10-15 minūtes, jo kā izrādās citā telpas galā kāds ietiepīgi grib tikt galā ar saviem kompleksiem, jo redz arī tak strādā apkalpošanā, un tagad pēc pilnas programmas pēkšņi i' zin kas kuram jāsaka, ko kurš var un nevar darīt :D visādi citādi pats tur savā tajā apkalpošanā ne tuvu to dara.
Psiholoģija... Tie kuri strādā, tie arī saprot vienmēr krietni labāk to visu. Tie arī redz nevis tikai kaut kādu viesmīli, bet viesmīli ,kura arī ir cilvēks.
''Ģdje vash menedžer?''
''Ja že matj!''
''Es pati strādāju apkalpošanas sfērā un zinu, ko nozīmē cilvēku apkalpošana''.
(hihihi)
Klasika! :D
Izskatas ka Marijai tiešām kas nav kartibā,jo normals cilvèks nu neies taisit tadus tračus .Ipaši ja pati stradā klientu apkalpošanā.Iesaku pārdomāt savu attieksmi varbut pati no klientiem ari sanem sudzibas tapec ar sudzas par citiem.
Es iespļautu arī tavā kokteilī par tādu attieksmi pret cilvēkiem.
Vai gadījumā tas viss nenotika 06.09? Iespējams, ka daļu konflikta redzēju.