Čili Pica - Piegāde

Esmu spiesta rakstīt sūdzību tāpēc, ka "pateicoties" Čili Picas attieksmei pret klientu bija gandrīz sabojāta bērnu ballīte. Biju sazvanījušies ar piegādes dienestu iepriekšējā dienā, bet man teica: zvaniet rīt no 9:00. Ok, 9:30 pasūtīju picu uz 13:00 ar lielu lūgumu atvest laicīgi, jo bērni dikti gaidīs. Kad 13:00 nesagaidīju zvanu no kurjera, 13:10 sāku zvanīt pati. Operātore atvainojās un teica, ka viņiem esot daudz pasūtījumu, tāpēc kurjers būšot pēc 15 minūtēm. Daudz pasūtījumu! Kāpēc tad es zvanīju iepriekš? Es tiešām nezināju, ka par 3,5 stundām nevar izcept trīs picas un piegādāt! Un Jūs domājiet, ka kurjers bija atbraucis 15 minūšu laikā? Diemžēl, picas atveda tikai 13:35, kad es jau biju gatava piedāvāt bērniem sākt ar torti. Nu Jūs varat iedomāties, ka visu šo laiku nākās mierināt desmit mutes, kuras bļāva: kur ir pica! Mēs gribam picu!Ziniet, es pilnīgi apzinos, ka apmeklējot restorānu sastrēgumstundā, būs ilgāk jāgaida pasūtījums. Bet kad klients zvana vairākas stundas iepriekš, un picērijas darbinieki nevar saplānot laicīgu piegādi, tā ir cūcīga attieksme pret klientu! Pēc šī gadījuma es ignorēju šo iestādi, un citus arī aicinu...

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes