Čili Pica - Negodīga attieksme pret klientiem
Vakardien bija tas gods T/C Mols Cili pica nogaršot "NŪDELES AR MALTO GAĻU UN DĀRZEŅIEM". Pirmo reizi kādā no ēstūžiem sastapos ar to, ka atnes izcili negaršīgu ēdienu. Pirmkārt, jau porcija bija izteikti maza, otrkārt, pie nūdelēm nebija bērts sāls kā tāds (ko dara pavārs?), treškārt, solīto bazilika mērci nebija iespējams atrast pat pēc vairāku minūšu pūliņiem, ceturtkārt, maltās gaļas makaronos bija labi, ja viena karote, savukārt ar dārzeņiem pavārs acīmredzot bija domājis burkānu gabaliņus, kas pateicoties spējai nokrāsoties gaļas mērces krāsā, spēja radīt vizuāla apmāna sajūta, ka gaļas ir vairāk kā ir. Esmu ēdis dažādos gaģužņikos un ļoti nelaimīgu provinces pilsētu kafejnīcās, bet nekur es nejutos tik ļoti pievilts. Ja uzņēmumam ir par grūtu nodrošināt normālu, godīgu ēdienu pagatavošanu varbūt ir vērts padomāt par šī biznesa pārtraukšanu? Vai arī, ja uzņēmumam šķiet, ka ar picām tas nopelnīs vairāk (un arī par tām te ir baisas atsauksmes), tad necentieties klientus barot par dārgu naudu ar ēdieniem, ko paši neņemtu mutē ... Krīze nav un nedrīkst būt attaisnojums tādai attieksmei pret klientiem - krīze paies, bet atmiņas par Cili Picu kā negodīgu uzņēmumu paliks ...
Skumjākais ir tas, ka mājās ir iespējams pagatavot ievērojami lētākus un garšīgākus makaroni pa flotski. Tad kāda jēga no visādiem Čili, kur ieskriet, lai nebūtu jāgatavo mājās, bet dabū ēst kaut ko, ko var nosaukt par kedā ieļeckātu gaļas un burkānu biezeni par brangu naudu? [slēpt]@gmail.com
Komentāri (5)
Un ko tu lietas un savaa labaa dariiji? Tu paaicinaaji oficiantu un izklaastiiji vinjam savu saapi? Aizsuutiiji eedienu atpakalj? Pateici, ka par tik zemas kvalitaates eedienu nemaksaasi?
Vai arii apvainojies, sapuuties, bet tomeer neko neteici un samaksaaji pilnu summu? Un patiesiibaa viss, uz ko esi speejiigs ir pasuudzeeties internetaa?
Čili pica bieži gadās šādas problēmas un šis viss bizness, restorānu tīkls ir jālikvidē, ja nespēj sniegt gardu, pilnvērtīgu, kvalitatīvu ēdienu, nevis atkritumus un pēc iespējas mazāk, mazāk.
Komentāram nr.1 - vari iet, bet tevi neviens neuzklausīs no tiem, kas tur strādā, jo ja ies sūdzēties tad vēl no darba atlaidīs. Pateiks, ka viss ir kā vajag un tagad krīze, bla, bla, bla, tomēr ja ir krīze un Čili pica vēl pastāv, tāpēc vien ir vienmēr jāgatavo ideāls ēdiens, bez problēmām un krīze nav attaisnojums.
Krīze? Tad lai ver ciet savu Čili picu, jo cilvēki ēd un par to maksā naudu!
Ja juus gribiet 'aizveert' saada tipa un kvalitaates eestuuzus, tad vienkaarsi NEEJIET UZ TURIENI EEST!!! Peec 6 meenesu visu neapmierinaato klientu neiesanas taa bodiite buus aizklapeeta ciet ar garantiju. Ja Ieva zin, ka 'Cilli piccaa' eediena kvalitaates probleemas ir biezi, tad sanaak, ka peec vienas neveiksmiigas un negarsiigas maltiites vinja iet uz turieni atkal un atkal - kas tas par savdabiigu mazohismu?!?
Pa krogiem staigaaju biezi, bet kaa attaisnojumu sliktai kvalitaatei/servisam nekad (!) neesmu dzirdeejusi atrunu par to, ka 'tagad taadi laiki, laukaa plosaas kriize'.
Vajag iet uz normaalaam vietaam, pat ne paarlieku krutaam vai daargaam, tur sanemsiet gan normaalu servisu, gan eedienu; cenu starpiiba nav nekaada lielaa un nervus parasti nenaakas bojaat..
--> Esssss
Kāda jēga mūsdienās par ko sūdzēties - augstākais, ko es dabūšu būs atrunas, atvainošanās vai - ja nu tomēr brīnumi notiek - iespēju bez maksas apēst otru tikpat negaršīgu porciju kaut kad vēlāk. Sevi cienošā biznesā tomēr eksistē princips, ka es varu paļauties, ka saņemšu normālu pakalpojumu - tas nav mans pienākums veikt informācijas vākšanu ar spiegošanas elementiem par iepriekš laba ēstūža šībrīža kvalitāti, pirms esmu nolēmis remdēt viselementārāko izsalkumu ... Pareizs ir tavs ieteikums par boikotu - turpmāk es patiešām šo ēstuzi boikotēšu - bet lai boikotētu vajag būt negatīvai pieredzei un iespējai salīdzināt. Kāpēc piemēram Klondaikas ēstūžu tīkls līdzīgā cenu klasē spēj nodrošināt daudz augstvērtīgākas kvalitātes ēdināšanu par CiliPica, kam ir ģeogrāfiskā izvietojuma priekšrocības (tirdzniecības centri, galvenās ielas)?
Atbildot uz tavu sašutumu par to, ka ne reizi neesi dzirdējis par to, ka kā attaisnojumu zemai kvalitātei min krīzi ... paskaties vērīgāk, kas darās pārtikas veikalu plauktos - 0.9 litri piena 1 litra pakās, sviesta vietā sviesta izstrādājumi, biezpiena sieriņi Kārums, kas svarā samazinājušies par trešdaļu un tā tālāk. Tā kā bankas kredīti uzņēmumiem elpo pakausī, tiem ir jāizdomā, kā par to pašu cenu pārdod mazāk produkta (jo neviens taču krīzes laikos vairāk maksāt negribēs, bet tirgus un cilvēka pirktspēja ir samazinājusies). Tu domā, ka šajā kontekstā visādas CiliPicas rīkojas augstsirdīgi? Gan jau, ka ēstūža vadībai ir uzkliegusi priekšniecība un likusi censties nopelnīt noteiktu naudas summu mēnesī - kā tas tiek panākts, tas vadību neinteresē. Vadība tālāk brauc virsū pavāram un personālam - un tad te sākas humori, atlaiž pirms pārbaudes laika beigām, ņem pavārus-iesācejus, virtuves iekārtas tur mazāk siltas, taupa uz izejvielām un kvalitāti, unificē produktu līnijas (teiksim, piedāvā tikai picas, jo tikai tā gatavot ir lētāk - ir iespēja vairāk pārdot maizi, bet mazāk to, kas tai virsū) ... Princips skaidrs - vai man turpināt? ...
--> Ieva
Var arī nevērt ciet, lai tad liek lielākas summas ēdieniem un gatavo tos labāk, bet nesagādā smagas vilšanās sajūtu klientiem.
Cik nozēlojami!!!
Ar atvainosanos cilvēkam nepietiek, vē ja dabūs jaunu porciju arī nepietiek!!
Ko tad vēl varbūt tev Kristapiņ aizvest bez maksas uz mājām, mēnesi pabarot bez maksas!!!
Man piemēram pietiktu ar to ja man vismaz atvainotos tā ir liela cieņas izrādīšana!!!
Līdz kam tauta nonākusi!!! :(