Čili Pica - Dubultaa porcija taada pasha kaa parastaa
Pirmdien ar draudzeneem iegriezaamies pabrokastot Cili pica Kolonaade. Brokastis neizveertaas taadas kaa veeleejamies. Apkalposhana bija sameera laba, bet par eesdienu gan ir daudz suudziibu shajaa piceerijaa.
Pasuutiijaam omleti. pankuukas un dubulto auzu paarslu putru.
Viesmiile mums peec kaadaam 20 min pazinjoja, ka virtuve esot izmekleejusies visur, bet nav vairs seenes pankuukaam. Draudzene, protams, negribeeja shaadas pankuukas. Pasuutiija omleti.
Tad atnese man omleti, peec kaadaam piecaam minuuteem arii nedabuuto pankuuku vietaa omleti. Otra draudzene jau saaka uztraukties, kur ir vinjas sen gaidiitaa dubultaa biezputra. Vinjai pazinjoja, ka putra nikjojaas un nevaaraas tik aatri :D Kad vinja savu kaarumu dabuuja, konstateeja, ka dubultaas porcijas vietaa, vinja sanjeema taada pasha lieluma porciju kaa parastaa. Viesmiile paarliecinoshi atbildeeja, ka viss esot kaa vajag. Diivaini - maksaa dubultaa, bet eediens kaa paarasti.
Veel par Kolonaadi!!! Pasuutiiju picas uz maaju. Viss ljoti jauki. Tagad taas ir tik leetas :) Kad atveeru savas picu kastes, konstateeju, ka picas ir atbaidoshas. Un garsha!!! Bija taada sajuuta, ka eedu tikai miltus! Peec shaadas pieredzes rokas nolaizhas, lai zvaniitu un pasuutiitu veel uz maajaam :( Shis nav tikai mans viedoklis par maajaas piegaadaatajaam picaam. Manas pazinjas arii to ir teikushas.
Ljoti slikti!!!
Komentāri (16)
neesmu diez ko labaas domaas par sho uznjeemumu, bet veeleetos teikt mazu aizstaaviibas runu par juusu brokastiim. nu taa gadaas un ne tikai cili picaa, ka kaads no produktiem naw un to pamana tikai tad kad gatawo porciju. peec suudziibas sapratu, ka brokastis(omletes) tachu garshoja un putra arii? par porcijas lielumu...ir pavaari, kas gatawo stingri peec kalkulaacijas, ir pavaari, kas gatawo peec sirds(ja taa var izteikties)-taapeec meedz gadiities, ka kaadaa vietaa jums iisteniibaa uztaisa vairaak nekaa pienaakaas un pareizi taisiits eediens liekaas mazs.
par piegaadi naw ko piebilst.
starp citu, cili picaa viss peedeejaa laikaa ir uzlabots, jums tikai nepaveicaas un juusu pasuutiijumu taisot, gadiijaas vairaaki miseeklji. nesen biju kaadaa citaa tik pat apmekleetaa eedinaashanas uznjeemumaa un lai gan muus apkalpoja mana draudzene, veerojot vinju pie citiem galdinjiem, piefikseeju daudz nepiedodamas kljuudas, kas taadaa cili picaa vnk naw pieljaujamas.
Nu man gadījās Galerija Centrs Čili Picā, ka atnesa ar vienu stūri piedegušu lazanju, kas pamatnē bija tik cieta, ka nevarēja pat sagrauzt. Turklāt viesmīle pateica: "es necepu!!! Labi es varu pateikt pavāram!" Un tas bija viss!
Arī man ir bēdīga pieredze ar tieši šo Čili picēriju, vairākkārt naktīs esam ar draugiem vienkārši vīlušies. Nerakstīšu, kas un kā, jo nav vērts. Bet varu pateikt tikai vienu, tagad eju ar līkumu šai picērijai, jo zinu, ka, ja ieiešu, sabojāšu sev garastāvokli. Slikti.
Jums ir pretenzijas pret šo uzņēmumu, bet man ir pretenzija pret Jums, kurai uzsist garumzīmi uz klaviatūras sagādā fizisku pārslodzi.
Saprotu, ja cilvēks atrodas ārzemēs un strādā no publiskā datora, tad var šitādi ķēmoties, bet te saprotu, ka runa ir par Rīgu.
Tā kā mācies rakstīt dūjiņ!
Ja nepatīk nelasi, kā kāds cits raksta!!!
Nu gan! 3 stundas te sedeju, lasiju ko jus labu uzrakstijat!protams cik cilveku tik viedoklju!Dazi te vispar sevi gandriz vai par dievu uzskata! ziniet man smiekli nak no lielakas daljas, no jusu sudzibam! kada problema ja beidzies kafija vai trubinjas?pasuti ko citu vai tinies.Daziem muzika nepatik, kadam slidena grida u.t.t. ! vai jus varat saprast ka katram neizdabasi?Man liekas ka cilveki sak aizmirst ko nozime, kad nav ko est(vispar ka 2WW), nav kur parnak6njot u.t.t! es pec ta visa(izlasita) uzdevu sev jautajumu, kapec man nav problemu ar apkalpojo6o personalu!? varbut tapec ka es neesmu njunja un idin6 ka daudzie no jums?varbut tapec, ka jebkadu problemu var atrisinat, ja neuzskatit sevi par baigo priek6nieku(klientu) kuram visi parada? un izmetiet no galvas to frazi : "klientam vienmer taisniba" ! Ne vienmer jums taisniba, pat bie#ak jums nav taisniba !
P.S. atvainojos par klumem un garumzimem!Pirmkart neesmu latvietis, otrkart man jau gridas gulet!
Pilnībā piekrītu Tev, ka šada briesmīga pagatavošana tur ir, paņemti visi, kas tik tikko sākuši mācīties par pavāriem. Ja interesē, vari pamēģināt picas no UnMomento, ja nemaldos arī piegādā mājās, labās, vēol labas ir Mumi picā!!!
mana masa kad tur stradaja pastastija, ka ar savam acim redzejusi ka nokrit pavaram ediens no skivja, vins panem uzliek to atpakal un pec tam aiznes klientam.
Es ari vienu dienu stradaju Cili pica virtuve, par pavara paligu un man tiešam patika edienu kvalitate un es neredzeju nevienu nometam edienu vai kaut ko tam lidzigu, BET vsi stradaja ļoti leni kaut tas bija vakars un bija daudz klientu, edienu gatavoja tikaj kad to pasutija un tapec bija jagaida ilgak neka ja viņu pagatavotu no rita un pec tam liktu mikroviļnu krasni! Bet tiešam visi visu darija ļoti leni un pat saņemot pasutijumu pavars gaja smeķete un tikaj atnakot atpakaļ saka gatavot! :)
nevajag j lūdzu. Čilenē ir savi likumi. Un pēc uzņēmuma likumdošanas ir laiks kad nedrīkst iet arā, tāpēc pavars tāpat vien nevar iziet...Viņam obligāti jāatrod tas, kas pieņems pasūtījumu, tajā laikā kad pavars iet pīpēt!!! Stulbie klienti neko nesaprot. Viņiem liekas ka viņi ir vienīgie visā picērijā. Mums ir dofiga pasūtījumu, tāpēc dažreiz sanāk biki lēnāk... Ja nezini, tad nevajag dirst!!!
nezinu man par chili picu nekad nekadas sudzibas nau bijusas, kaut gan apmekleju diezgan biezi.
un Rikij tas ir tiesi labi ka dot iespeju jaunajiem pavariem macities, nav jau LV tik daudz to iestazu kur vispar jebkada darbaa nemtu bez pieredzes. visi jau tikai gatavus darbiniekus grib, a kur tad lai to pieredzi njem ja neviens nedot macities...?
Milisas k-dzei ir ļoti jauka leksika un pieklājīgais tonis- "nevajag lūdzu". Ja Čili picā strādā šādi darbinieki, tad šeit nav ko vairāk apspriest un komentēt, te būtu darbs iestādes personāla daļas vadītājam. Un, vai kundze apzinās, ka tieši "stulbie klienti" ienes peļņu jebkuras iestādes budžetā? Saprotiet, to, ka bez patērētāja būs grūti nodrošināt Jums darba apmaksu. Jums taisnība, vairums klientu tiešām uzvedās neadekvāti un agresīvi daudzās iestādēs, bet tomēr ir jāspēj atrast kompromisu ar patērētāju, nevis iesaistīties strīdos, kas nenesīs labumu ne kompānijai, ne klientam. Darbs ar cilvēkiem ir ļoti nogurdinošs un nepateicīgs, tas būtu jāņem vērā dodoties strādāt apkalpojošajā sfērā.
nu ko ta jus nakat est no pasa rita ...majas letak un labaak tagad jau sanak ja nepatik cilli piza tad nenakat
man loti patik cili pica.es labprat eju paest.un man loti garso edieni ko tur gatavo.
Klienti atcerieties - "klientiem vienmēr ir taisnība, bet nevajag aizmirst, ka Jūs neesat mājās atrodoties kāda ēdināšanas uzņēmuma vai kāda cita uzņēmuma telpās"
Savukārt čilī picai vajadzētu atcerēties - kurš ir maksātājs un kā pret viņu ir jāattiecas.
Un lasot dažādas sūdzības par chili picu... tiešām rodas iespaids, ka vadītāju daļa ir biki neizpratnē, kas ir apkalpošanas bizness - te, manuprāt, tas tiek jaukts ar parastu biznesu - pēc iespējas mazāk ieguldījuma un pēc iespējas lielāka peļņa. Tā mēs nekad nebūsim starp Eiropas konkurējošajām valstīm. Un situācija valstī tik pasliktināsies ;)
Vaitad tajā picērijā vispā ir pigāde?????
Tas tā tāda neliela piebilde, laikam jau īstenībā bija kāda cita sāpe ja jau rakstīji!!! ;)