Čili Pica - Apkalpošana
Šodien 07.04.2011 ap pusdienas laiku kopā ar savu ģimeni nolēmu paēst Čili Pica Stockman. Bija pāris brīvi galdiņi, nolēmām apsēsties pie loga, bet pirms piesēsties pie galdiņa māsa pajautāja, kur ir brīvi galdiņi un oficiante parādīja uz galdiņu pie loga. Mēs apsēdāmies, lai sagaidītu Menu. Pēc 5min pienāca cita oficiante ar neapmierinātu seju un teica, ka galdiņš esot aizņemts, lai pārsēžoties citur. Bet galdiņš izskatījās, kā visi pārējie galdiņi, brīvs un neviens nesēdēja un mantas, ne šķīvju- nekas neliecināja, ka tas bija aizņemts. Strīdēties ar tādu *** oficianti nebij jēga, jo uz sejas bij rakstīts, ka galvā *** It kā sieviete, kura aizņēmusi galdiņu esot uz tualeti aizgājusi.Kādā sakarā man kā kaut kādai izbadējušai jāpārsēžas? - es varu paēst tur, kur apkalpošana ir daudz labāka. Domāju ar tādu attieksmi ātri vien pazudīs, un jau liekas, ka ir pazudis krietni liels apmeklētāju skaits, kas piedāvā labāku apkalpošanu.Tā oficiante pienākot vien un paskatoties ar savu skatiesnu man uzreiz sabojāja vēlmi ēst Čili pica :) Nu neko, ar tādu attieksmi ēst ČIli picā vairs netaisos- nepieklājīga apkalpošana un izturēšanās. Ejot prom vel viens oficiants kaut ko kliedza, ka mēs pašas vainīgas esam, ka piesēdāmies pie galdiņa kurš aizņemts un it kā mēs esam kliedzušas. Nožēlojami cilvēki. Nekad vairs neēdīšu Čili pIca.Draugi mani arī tur neēd, jo bija neapmierināti ar apkalpošanu un izturēšanos. Bet dzīve ir aplis :) Visam savs laiks.
Komentāri (25)
Nu vse teperj! Pridetsja im zakrivatsja! Tak kak teperj im grozit bankrot! Takih klientov poterjali!
Dura kas dura, ko te citu teiksi! Princese, redz, aizvainota...
Ne umni4aj!
Nu vot i prazdnuj!
Interesanti, sūdzība publicēta 06.04. bet pusdienot gājāt 07.04???
es arī vienmēr zinu kas ir mani notiks rīt :)
Es labāk mājās ēdu un gatavoju. Galu galā paēdām "Lido" un esmu ļoti apmierināta. Es netēloju princesi, vienkārši netaisos paciest tādu attieksmi. Kāpēc klusēt, ja esi ar kaut ko neapmierināts? Tas ir necienīt sevi un ļaut, lai tev uz galvas kāpj.
P.S.Bieži sanāk dzīvot un skriet dienu uz priekšu.
Ja tu veel speetu rakstiit bez gramatikas kluudaam, tad tava suudziiba buutu pavisam ticama...
es esmu bijus šili pica gan jafejnica gan pasutijusi uz mājām. neākdu prblēmu. man patīk. :)
Eseseseseseseses, ou, man parādījušies līdzinieki! :) Apsveicami!
Nemuldiet! Man Chilli Picā ir drauga karte un vienmēr laipna apkalpošana. Paldies viņiem par visu!
Nu jauki, ka jums visiem ir labas atsaucības. Visiem neizdabāt un vienmēr atradīsies kāds, kuram būs kādi iebildumi vai, kurš būs neapmierināts ar apkalpošanu. Liela daļa atkarīga no oficiantiem, un tajā dienā man nepaveicās ar darbiniekiem, viņu attieksmi, kā to visu pasniedza. :)
Ja, cillitis nekad nav parsteidzis ar savu kvalitativo apkalposanu, bet ko var gribet, draudzene tur kadu laicinju atpakal stradaja par viesmili, tur administracija visu laiku blauj viesmiliem virsu par katru nieku alga ir minimala, domaju gan ka ar laik vismiliem viss apniks un saks lekties jo vinjiem viss pie kajas, tapec vairs neeju uz cillit un nepasutu no turienes, jo picas ir parak planas un garnejums labi ja viena tomau skelite virsu, pasutu no domino picas super apkalposana ka pret savejo, ja aizkvejas tad pasi zvana un atvainojas un picas milzigas un loti njammigas neka cilliti visas picas garso vienadi un paest nevar un cenas vienkarsi tragiski augstas, zupas un citas lietas tur nekad neesmu edusi jo vinjas nak no Lietuvas nav svaigas tikai uzsilditas.Ja pasuta edienu tad var rekinaties ka jagaida 1h-2h jo vinjiem viens attaisnojums ka esot loti daudz pasutijumu kaut gan ta nav vinjiem ir tikai dazi kurjeri kas nespej ar visu tikt gala, cillitis baigi nolaidies ir vadiba izskraidina darbiniekus ka sunjus un nemaksa neko.:)
Jā tas atgādina situāciju, tieši šajā Stockman Čili Picā, kad mēs ar draudzeni aizgājām un mūs lēni apkalpoja, turklāt, pēc noteiktā laikā vēl atnāca, un neapmierināti pajautāja, vēl gaidīsies vai iesiet prom? Mēs teicām, ka gaidīsim. Un atnesa ēdienu ļoti vēlu, pat apkalpoja tos, kuri bija atnākuši vēlāk, nekā mēs. Uzrakstījām arī ieteikuma vēstuli un jautājumus, lai mums paskaidro kāpēc šāda situācija ir radusies. Atstājām kontaktinformāciju, bet no personāla neviens pat nepiezvanīja un nepaskaidtroja neko, pat neapvainojās. Respektīvi, nevienam tas neinteresēja, tāpēc esmu diezgan lielā šokā. Galu galā, tas ir pašā centrā un tāda attieksme, ka ārzemnieki staigā, vispār šokā esmu. Un lūk vēl viens cilvēks apgalvo līdzīgu situāciju, kad tur ir galīgi garām. Arī cenas, ja kas ir ļoti augstas un daudzus ēdienus šķiet, ka silda mikroviļņu krāsnī.
Domāju, ka šādos gadījumos uzreiz jārunā ar vadību, jo nav normāli ja kāda nekorekta darbinieka dēļ cieš uzņēmuma prestižs...ja nespēj strādāt ar klientiem tā lai visi būtu apmierināti, tad tādam darbiniekam laikam tomēr jāmeklē cits darbs
Nav jau viss tik traki, Chilli Pizza ir ļoti laba picērija, strādā ļoti pieklājigi cilvēki, vienkārši viņus ir arī jāsaprot, pati kadreiz biju oficiante un varu pateikt ka daudzi cilvēki vinekārši ir traki ar savām prasībāsm un velmēm, tā kā nav ko runāt par Chilliku, viss viņiem ir super!!!
neko diži labu par šo iestādi teikt nemāku, pašai, kad tur strādāju, gāja visādi. lielākoties - sūdīgi. vadība - krieviete, visas sapulces krieviski, man kā ne-viesmīlim, nav vajadzības zināt perfekti šo valodu, saprast saprotu, bet ne tik spīdoši, lai visus smagos terminus saprastu. un es tur tāda nebiju vienīgā, bet tā kā krievu bij vairumā, neko nepadarīsi. tas, ja kko pajautā, bļauj pretī. alga, max 160, parasti uz 120, bet ja atnāca 70ls arī nekāds pārsteigums nebija. morāli biju vnk "izdrāzta".
bet vienu gan varu pateikt, kas te komentāros ir smagi kļūdains - zupas taisa uz vietas. neved no lietuvas. visām zupām ir kalkulāciju lapas.
ir atsevišķi produkti, kūkas, biezās pamatnes, daži [nevis visi] deserti, ko ved.. tā, ka, lūdzu, ja nezini nerunā.
Man tieši tā picērija no visām Čilli picām nepatīk visvairāk. Vienreiz bijām tur paēst. Viesmīle ierādīja galdiņu, pie kura apsēsties utt. Apsēdāmies un sākām just nepatīkamu smaku. Sākumā nesapratām, no kurienes tā nāk, taču tad saprātām, ka tā nāk no galda.. Palūdzām, lai viesmīle noslauka galdu, un viņa no savas mazās melnās vēdersomiņas izvilka pelēku, netīru, smakojošu lupatu un sāka slaucīt galdu. Es biju mazliet šokēta, jo parasti taču pirms galda slaucīšanas lupatiņa ir jānoskalo, it seviški kafejnīcā. Un sapratām, ka nepatīkamā smaka bija no tā, ka galds tiek slaucīts ar netīru un smirdīgu lupatu. Beigu beigās padzērām tikai tēju un aizgājām projām.
ā, man vēl prātā ienāca kāds atgadījums, kas bija gadus 4 atpakaļ. Tad es vēl meklēju darbu. Un mani uzaicināja uz pārrunām Čilli picā, un uzreiz arīpateica, vai varu jau nākamajā dienā atnākt uz pirmo "izmēģinājuma darba dienu". Tā nu es nākošajā dienā devos uz Čilli picu pie Brīvības pieminekļa blakus Universitātei. Kad atnācu un pateicu kādam no darbiniekiem, ka esmu te uz pirmo darba dienu - tas mani noveda lejā ģērbtuvē un sāka rakņāties un meklēt mana izmēra maiciņu ar viņu logo. Viņš to neatrada, kad beidzot izvilka no cita darbinieka skapīša, kurš todien nebija ieradies darbā sasvīdušu maiku ar mazu caurumiņu, tad vēl parādīja, kur stāv gludeklis, lai es izgludinot, jo viņam nav laika. Tad nu es sagatavojos darbam :D un devos augšā zālē.. tad nu sekoja ilga stāvēšana, jo neviens man nemācēja atbilsēt un ierādīt, ko darīt, pārvaicāja viens otram, kādu pienākumu man iedot veikšanai, kad nu beidzot iedeva man darbu slaucīt traukus. Es vaicāju, kur ir vadītāja, kurai tā kā vajadzēja mani pieņemt, bet neviens tā arī man neko nemācēja paskaidrot. Tad nu mans mērs bija pilns, sadusmojos un pateicu, ka nevēlos te strādāt, un lai viņu vadība labāk parūpējās par jaunajiem darbā atnācējiem, jo nav taču patīkami, ja pirmā darba diena kompānijā ir ar sliktu pieredzi. Nu tādu nolaidību tik liela kompānija ar tik daudzām filiālēm, kā Čilli pica, nedrīkst atļauties! :)
Piekritu tev.Un varu teikt ,ka mana filiiale pat jaka visam oficeantem bija 1 uz visam,taka citas apkalpoja aras galdinus salstot:D...Super vaine?!
Otmechu odno, Cili Piza javljaetsja poligonom dlja obuchenija lic, vot vot dostigshih sovershennoletija i na etom proigrivajut, tk poumnev i ponjav maneri obshenija s klientom te uze obuchivshiesja oficianti idut daljshe s opredeljonnim opitom, kotorij poluchili tam, s KRASIVIM licom. A osadok v lice klientov plohogo servisa ostajotsja na Cili...
Kontrolj so storoni rukovodstva tam siljnij- poetomu rekomendoval bi srazu zvatj administratora, tk te kuda razgovorchiveje! :)