Čili Pica - Apkalpojošais personāls
Vieta, kurā jau vairrākkārt ir nācies vilties. Ar katru reizi eju, cerēdama, ka būs mainījusies attieksme no apkalpojošā personāla. Nekā! Šodiena pielika punktu. Konkrēta runa ir par īsmatainu blondīni, taču es tur kaut reizi vēl iegriezīšos, lai noskaidrotu viņas vārdu...
1)Pirmais pārmetums klientiem bija par to, ka nezin, kur atrodas rindas gals.( Kā gan klienti var zināt, ka visi galdiņi ir aizņemti!?)
2) 30 reizes visi nostaigā garām, bet 20min laikā kā nenāk, tā nenāk pie klientiem.
3) Pasūtot dzērienu, kas gatavs top uzreiz- jāgaida 20min un tad vēl pienāk paprasīt- jums salmiņu arī vajadzēs?! (Izņemsim, ja nevajadzēs!) Protams pēc tam vēl 5min jāgaida.
4) Paprasot rēķinu, izskan- JAU?!
5)No aizmugures pienāk, atņem vienu neidzertu dzērienu.
6) Ieraugot, ka maksāts tiek ar sīknaudu, pasaka- Un nebrīnieties, ja jums kādreiz tāda nauda nāks atpakaļ!!!! ( Kas tas?! Tā nav nauda?!)
7) Punktu pieliek tas, ka uzreiz šajā mirklī tiek atņemti pārējie divi dzērieni, kuri arī nebija izdzerti!
"Super" blondīne! Šitādu tikai uz tirgu sūtīt, lai var parādīt, kur ir rindas gals un ar kādu naudu jāmaksā!
Komentāri (7)
1)Kas tu akla esi? Tad labāk nenāc uz šejieni, savādāk vēl nejauši ar dakšu izdursi sev aci!
2)Staigāju tāpēc, lai visi man pievērstu uzmanību!
3)Salmiņi mums pašiem vajadzīgi, lai šņauktu kokaīnu, tāpēc aiziet daudz laika!
4)Nepatīk, kad atbrīvojas vieta, tad atnāk jauni klienti un sāk krist uz nerviem!
5)Man arī gribas dzert!
6)Tā nav nauda, ar to nevar spēlēt uz aparātiem Feniksā!
7)Man ļoti gribas dzert, jo katru dienu ir baigās paģiras!
SKAIDRS???????
**No aizmugures pienāk, atņem vienu neidzertu dzērienu.** Tas ir kā? Uzbruk?
Varējāt taču aizrādīt oficiantei, ka neesat pabeiguši vēl dzert savus dzērienus!
Piekrītu, ka Čili apkalpošana ir zem katras kritikas. Vairāk domāju Alfas picēriju. Sīkumos neiedziļināšos, bet turpmāk izvēlēšos citu vietu, kur paēst.
Kādu laiku nebiju Čili picā, bet nolēmam ar vīru atnākt pirmo reizi uz Alfu:
- ēdienus atnēsa visus aukstus;
- salātus atnēsa jau pēc deserta;
- netīrus traukus no galda paņēma tikai kopā ar apmaksāto rēķinu.
Otrreiz pamēģinājam paēst tiešī Stokmanā pirms kinoseansa:
- gaidījam rindu, kad apsežamies pie galdiņa, oficiantei bija tāda sējas izteiksme...
- iedeva vienu ēdienkarti uz diviem, kaut blakus tos bija milzīga kaudze;
- pateica (nepaprasīja, nepajautāja vai nebūs mums grūti..) lai pārsiestu uz citiem krēsliem, vai nu viņa staigās mums pa galvu. Tas skanēja, kā draudi;
- Mums paveicas, kā viņa aizņēmas ar citu galdiņu, un mums tālāk apkalpoja cita viesmīle- prētēji ļoti laipna un mīļa.
?
Es tikai te varu atnākt izlādēties. tu stulbais cilvēk, ej gulēt. Tev darīt citu nav ko kā staigāt uz kafūzi un vaktēt strādnieku attieksmi. Stulbs cilveks esi! UN NETICU KA VISAS UZSKAITĪTAS DARBIBAS VAREJA PAVEIKT VIENA BLONDINE. GAN JAU ESI NEGLITA SIEVIETE KURA UZEDUSIES. Viegli visiem dirs* par apkalpošanu, bet jūs tizleņi nostājieties kādreiz bārmeņa/pārdevēja/apkopēja vietā. Tad redzēsim. SVEISTS