www.sudzibas.lv Cata Slikts serviss

Cata - Slikts serviss

As Cata nebeidz pārsteigt, kad jums beidzot būs pienācīgs serviss?
Braucu no darba uz mājām maršruta Rīga-Tumšupe-Allaži-Sigulda ar attiešanas laiku 17.10, brauciens bija maigi izsakoties briesmīgs autobusa salonā bija neizturami karsts un smacīgs, kam ir paredzēts kondicionieris un kādēļ šo tik klaji ignorē, ko jūs darīsiet kad sāksies +30 grādi, mirsim tajā autobusa? Kādēļ tik bezatbildīga rīcībā no šofera puses? . Nav jau pirmā reize ka tā notiek, tā pati problēma bija arī pagājušajā gadā. Neiesaku izmantot šīs firmas pakalpojumus labāk meklējiet citu veidu transportu

Komentāri (10)

S sannas 24.05.2023

Ko šoferis izdarīja?Vienīgā šofera kļūda, ka ielaida tādu kā tevi autobusā? Kur problēma vispār? Nepatīk autobusā, kāp iekšā savā mašīnā, slēdz iekšā kondicionieri un miers! Ja tev tā visa nav, tad sēdi mājās un klusē. Ja šoferis brauca un neģība, tātad viss bija kārtībā .

А работать кто будет? Ты или твоя баба? Вы же паразиты из самоуправления! ВЫ ЖЕ НИЧЕГО ДЕЛАТЬ НЕ УМЕЕТЕ: ТОЛЬКО ЖРАТЬ И СРАТЬ!

A Asais Pipars 24.05.2023

Tu vispār saproti ko pati uzrakstīji, kur jūs tādi rodaties ģenētiskie marginālie "terpilas" bez kripatas pašcieņas,tevi laikam no bērnības ieaudzināja pazemību. Derētu tev pabraukāt manā vietā tajos apstākļos ātri vien saprastu un mainītu savas domas.Sen tādus murgus nebiju lasījis, pilnīgi gribētos tev dzīvē to visu acīs pateikt.

Вообще то терпилы это ВЫ, ЛАТЫШИ: ТО ВЫ АРАБОВ КОРМИТЕ, ТО УКРАИНЦЕВ, КОТОРЫЕ ТОЛЬКО ЖРАТЬ И СРАТЬ УМЕЮТ, А РАБОТАТЬ НЕ ХОТЯТ... ВСЁ ОТТОГО ЧТО НЕЛАТЫШИ У ВЛАСТИ: ВОНА ЛЕВИТС БЫЛ ЕВРЕЙ, А СТАЛ ЛАТЫШОМ...

A Asais Pipars 24.05.2023

Tādus "vates" pārstāvjus ka tu es nekad nesapratīšu, sirdi lojāls savai etniskājai dzimtenei bet ķermenis iesprūda "ienaidnieku" zemē,kas tā par divkosību slāvu stilā, varbūt parādi kaut mazāko pašcieņu pret sevi un varbūt padomā vai šī vieta ir tiešām paredzēta priekš tādiem ka tu, nemoki sevi "rodina" tevi jau gaida

Вот потому вам американцы назначают руководителей! Вам даже избирать руководство не доверяют: страну вы уже просрали...

A Asais Pipars 24.05.2023

Protams vienmēr ASV pie visa ir vainīga bet tikai Krievija viss ir kārtība un sakārtots, īsts piemērs pārējiem ;) Ne par velti ir saka ka krievs tā nav nav tautība, tā ir diagnozē tu tikko to pats pierādīji.

А кто как не американцы виноваты? С 1045 года именно американцы 33 раза ращ=звязывали вооружённые конфликты и перевороты по всему миру! Именно американцы и британцы спровоцировали теперешнюю войну на Украине! Я же внимательно наблюдал: с 2014 года они подталкивали хохлов "Нас не устраивает тарифы на транзит газа... нам не нравятся ваша рожа... и т.д. и т.п."

"с 1945 года"

K kasis.oz 24.05.2023

Es saprotu, ka jūsu pieredze ar autobusu bija neērta un nepatīkama. Ir svarīgi, lai pakalpojumu sniedzēji nodrošinātu pienācīgu servisu un ērtības pasažieriem. Ja problēma saistīta ar autobusa kondicionieri un tā darbību, ir jāveic attiecīgi pasākumi, lai nodrošinātu pareizu iekštelpu temperatūru un gaisa kvalitāti. Tāpat ir svarīgi, lai šoferi uzņemtos atbildību par pasažieru ērtību un drošību.

Es saprotu jūsu bažas par nākotnes situāciju, īpaši saistībā ar augsto temperatūru. Ir būtiski, lai autobusa uzņēmums novērtētu šo problēmu un veiktu nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu, ka pasažieri ir komfortabli un droši pat ekstrēmos laika apstākļos.

Lai atrisinātu šo situāciju, es ieteiktu jums vērsties pie attiecīgā autobusa uzņēmuma vadības vai klientu apkalpošanas dienesta, lai izteiktu savas sūdzības un lūgtu paskaidrojumu. Pastāstiet viņiem par savu pieredzi un cerību uz labākiem un kvalitatīvākiem pakalpojumiem nākotnē.

Turklāt, iespējams, ir vērts izskatīt arī alternatīvus transporta veidus vai citus pakalpojumu sniedzējus, kas var piedāvāt jums labāku braucienu pieredzi. Neapmierinātība ir pamatota, un jūs kā pasažieris pelnāt labāku apkalpošanu un servisu.

Es ceru, ka jūsu nākamie braucieni būs patīkamāki un ka autobusa uzņēmums atrisinās jūsu sūdzības. Jūsu atsauksmes un vērojumi var palīdzēt uzlabot pakalpojumu kvalitāti un nodrošināt labāku klientu apmierinātību visiem pasažieriem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes