www.sudzibas.lv Carbuzz.lv Pilnīgs nihilisms acīmredzami defektaina auto vismaz daļējai kompensācijai

Carbuzz.lv - Pilnīgs nihilisms acīmredzami defektaina auto vismaz daļējai kompensācijai

Sāksim ar to, ka es nepretendēju uz oficiālu garantiju lietotam auto. Tomēr pēc sarunas ar nihilistiski noskaņoto uzņēmuma vadītāju - nolēmu padalīties.
Pirms 2 mēnešiem tika iegādāts lietots (bet labā stāvoklī kopumā) auto carbuzz placī.
Nobraucot (sievietei iegādāts) nieka 2000 km atteica automātiskā ātrumkārba. Diagnosticējot to, izrādījās, ka jāmaina pilns ātrumkārbas remontkomplekts.
Ar darbu izmaksas - 2700 eur. Tas tika izdarīts.
Ar labu nodomu griežoties pie carbuzz vadības (vismaz kompensēt kaut mazu daļu izmaksu) , saņēmu agresīvi noskaņota vadītāja zvanu teju izsmējīgā tonī. Ka esot paši vainīgi utt.
Man ir bijusi laba pieredze ar agrāk autowelt.lv placi - kuri labprātīgi bez garantijas uzņemās 50% izmaksu segšanu. Carbuzz - pilnīgi nekā. Kas liek aizdomāties citiem pircējiem.
Cik patīkams kolektīvs, tik nepatīkama vadība.

K

Komentāri (1)

Lietota auto iegāde no juridiskas personas tiek regulēta saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kurš paredz, ka pārdevējam ir jānodrošina, lai prece atbilstu līgumā noteiktajam. Civillikuma 1592. pants nosaka, ka pārdevējam ir pienākums atbildēt par slēptajiem defektiem, kuri bija zināmi vai kuri būtu bijuši atklājami, veicot rūpīgu pārbaudi. Ja defekts parādās neilgi pēc pirkuma, tas var liecināt, ka tas jau bija iepriekš, un saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 631, patērētājam ir tiesības iesniegt pretenziju un pieprasīt samērīgu atlīdzinājumu, jo slēptie defekti neatbrīvo pārdevēju no atbildības.
Ja pārdevējs atsakās risināt situāciju, patērētājs var iesniegt rakstisku pretenziju, kas, ja netiek izskatīta godprātīgi, var kalpot kā pamats vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas izskata patērētāju sūdzības par negodīgu komercpraksi. Ja pārdevējs neizrāda sadarbību un nav iespējams panākt vienošanos, iespējams vērsties Latvijas tiesā ar prasību par izrietošajiem zaudējumiem. Ieteicams saglabāt visus pirkuma dokumentus, diagnostikas slēdzienu un saziņu ar pārdevēju, kas var būt būtiski pierādījumi prasības izskatīšanā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes