CANON serviss - digitālā fotoaparāta remonts
Nodevu labošanā digitālo fotoaparātu- solīja max 2 nedēļas un būs gatavs un man zvanīs. Pēc 20 dienu gaidīšanas zvanu beidzot pati un noskaidroju, ka mana rinda vēl neesot pienākusi- varbūt lai pazvanu vēl pēc 2 nedēļām!! Come on- labāk sabojāt vasaru nebija iespējams- ja būtu zinājusi, ka viņiem 2 nedēļas = 4 nedēļas, labāk nopirktu jaunu aparātu un miers..
Komentāri (5)
'Nabaga' Canon(am) nepietiek naudiņas, lai noalgotu meistarus, kas veic fotoaparātu remontu. Man arī līdzīga situācija. Par servisu to nevarētu nosaukt, labākajā gadījumā 'remonts'. Un manā gadījumā interesants ir fakts, ka Canon "servisā" apskatot saskādēto fotoaparātu meistars teica, ka jāmaina objektīvs, jo tas esot beigts. Pirmajā gājienā savu aparātu "servisam" neuzticēju, bet aizvedu to parādīt vienam foto meistaram (Ilgvaram Naglam), kas aparātu papētījis pateica, ka objektīvs gan beigts neesot, bet, ka droši ka smiltis trāpījušās. Iztīrīt to varot, bet ir 'čakars' viena vakara garumā. Summa, ko viņš minēja sakrita ar Canon "servisā" minēto. Ilgvars teica, ka Canonam nomainīt objektīvu (uzlikt jaunu) tas ir dažu minūšu jautājums, tāpēc arī izlēmu vest vien atpakaļ uz "servisu", kas dažu minūšu darbu arī man izstieps mēneša ilgā gaidīšanā..
Lai Slavēts Canon serviss !
Man bija liela vēlēšanās šo komentāru veltīt kādiem Canon pārstāvjiem kaut kur Globālajā Canon lapā, bet 'kas tev deva' - tur atsauksmēm (rakstiet mums) vieta nav atvēlēta.
Attieksme ir skaidra - nav ko remontēt veco, Pērc Jaunu.
Varu padalīties arī savā pieredzē! Tas ka jāgaida lai tiktu pie sava aparāta atpakaļ vesels mēnesis ir pilnīga taisnība, kaut gan neredzēju tam iemeslu ( kamēr es tur pabiju neba rinda veidojās, neba iekšā kāds lauzās ). Bet tas vēl ir nieks salīdzinoši ar to kā tev iztīra objektīvu no smiltīm ( uzsveru vārdu IZTĪRA, un nevis LABO ) pēc kā objektīva zūms strādā ar tādu skaņu, ka liekas ka viņam drīz jāmirst, uz ko meistara kungam bija atbilde - zobratiņi apdiluši u.t.t, un viņiem nēesot detaļas ko mainīt. Un par to man ir jāmaksā 40Ls.!!! Tikai paliek atklāts jautājums - kas tas par servissu kuram nav detaļas ko mainīt? Es vēl saprastu par objektīva maiņu kuru būtu jāpasūta no lielā Canona, bet elementāras detaļas!? Tad jau sanāk ka viņiem nav nekāda oficiāla statusa, vienkārši uz savu roku ņemās!!! Turklāt tas ir vienīgais Canona serviss Rīgā ( uz ko noteikti viņi arī manipulē )!
Stāsts ir par fiksēta fokusa Canon standartobjektīva 50mm f1.4 remontu Canon servisā. Labu gribēdams iedevu draugam pafočēt, viņš neko sliktu nenojauzdams karstā vasaras dienā fočuku uzlika autiņam uz aizmugurējā stikla (no iekšpuses protams), rezultātā objektīva eļļa palika šķidra un iztecēja uz iekšējām lēcām. Nu neko darīt aiznesu uz Canon servisu saremontēt uz sava rēķina. Pēc nedēļas saņemu atpakaļ no remonta, samaksāju ar kārtu 40Ls. Pēc testiem un rūpīgas apskatīšanas jau mājās konstatēju: a) atēls tāda pati miglas bilde kā pēc incidenta ar eļļas izplūšanu b) papildus rūpīgāk ieskatoties objektīvā uz iekšējiem stikliem divi sulīgi pirkstu nospiedumi ar ļoti labi saskatāmām pirkstu līnijām. Secinājumus izdariet paši. Es tur vairs nekad neiešu...
Manu zipeni jau divus mēnešus labo. Vienīgā atbilde: vēl nav gatava.
Laikam lēnām jāpāriet uz Nikon...sliktāk jau nebūs. Tā kā mans Canon foto aprīkojums kopā maksā ap 7000ls, būšu priecīgs, kad šie zaudēs vienu tādu klientu. Un ceru, ka tāda tendence turpināsies.
Nikonam Latvijā ari nav normala servisa centra. To ko viņi sauc pa servisa centru labākajā gadijuma izskatās pēc servisa pieņēmšānas punkta!
Kameras pārbauda vizuāli, notestē, ustaisa resetu un viss! Ja problema nav atrisinātā tad viņī sūta kameru uz īgauniju vai zviedriju! Un gaidīt vajag vel ilgāk!!!