Adrese: |
Rīga, Dzelzavas iela 120g Rīga Latvia (1. stāvs, starp ieeju A2 un C) |
---|---|
Tālrunis: | 80 205 379 |
Fakss: | +371 67 479 299 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Televīzija / Radio |
Sociālie tīkli: |
Viasat - Sūdzības un atsauksmes
Viasat - nevaru sazināties
Lai partraukt viasat abonēšanu, nevienu nevar pat sastapt, pa telefonu sūta, no viena pie otra, caur internetu arī nevaru piekļut.Ko lai iesak?
Viasat - trūkst vārdu
Biju šī uzņēmuma uzticīgs, kārtīgs klients 2 gadus. Kad nolēmu atteikties no viņu pakalpojuma, tas nebija izdarāms tik vienkārši, kā es iedomājos. Labi, tas ir cits stāsts, kurā manu izmisīgo pūliņu rezultātā, līgums tika lauzts. Bet stāts ir par ko citu- par VIASAT darbinieku nekompetenci jeb apzinātu klientu maldināšanu ( kas to lai zin`). Tātad, es esmu laimīgi atslēdzies no Viasat, samaksājis laikā pēdējo rēķinu, atliek tik aizvest viņiem karti 5 dienu laikā. Par cik esmu aizņemts cilvēk...
Viasat - klientu maldināšana
Aprīļa mēnesī man kā patstāvīgam VIASTA klientam telefona sarunā piedāvāja bezmaksas iegūt papildus dekoderu. Protams saprotot, ka nekā nav bez maksas noprasīju vai tiešām tas ir bezmaksas un kādas ir sankcijas ja vēlos no tā atteikties. Uz ko man atbildēja ka jebkurā laikā varēšu atgriezt uztvērēju un nekādu sankciju nebūšot. Protams tagad, ka esmu nolēmis noskaidrojas ka tomēr sankcijas ir ... ok pats vainīgs neizlasīju visu līgumu... bet tomēr telefoniski mani maldināja. Visas viasat...
Viasat - VIASAT
kas ir ar to viasat??? sodien 16.08.2010 visu vakara pusi viasat raustas nerada :( vai tikai man vai citiem ari??? ara laiks ir skaidrs nav apmacies!
Viasat - Laimētie dekoderi
Kuram vēl ir Viasat laimēts dekoderis? Ar daudz dažnedažādiem pievienotiem līgumiem, kuri ir TIKAI jāparaksta, lai kļūtu atkarīgs uz mūžu!!!
Viasat - Ātra klientu pazaudēšana
Esmu Viasat klients 2 gadus, tagad ir tāda situācija, ka nespēju samaksāt noteikto summu par zelta paketi + otru dekoderu. Pazvanīju uz Viasat klientu apkalpošanas dienestu un viņi vienkārši pasaka: "Mēs nekā jums nevaram palīdzēt, jo jūsu gadījumā neko nevar mainīt! Ja vēlaties atteikties no mūsu pakalpojumiem, jāmaksā līgumsods!" Tad kas tas par uzņēmumu, kas nevar kaut mazliet nākt pretim saviem klientiem un saprast esošo situāciju. Manuprāt es neesmu vienīgais, kas šobrīd kaut ko nevar samaksāt!!! Skumji, ka ir tādi uzņēmēji, kas nerūpējas par klientu saglabāšanu...
Viasat - Pamēģiniet atteikties!
Ļoti jauki kāds puisis aprakstījis Viasat darbību šajā saitē: http://www.diena.lv/lat/business/hotnews/medijipoligrafija/viasat-klientu-skaita...⇄ Nevar izteikt vārdos, cik daudz rūpju šī kompānija sagādā saviem klientiem! Esiet godīgi pret sevi, un pirms uzņemties saistības ar šo kompāniju, lūdzu visu pārbaudiet, palasiet atsauksmes, un būtu lieki domāt, ka tas jūs neskars! Viss ir tieši tā, kā tas ir! Žēl šo cilvēku, un vēl vairāk paliek žēl, jo...
Viasat - rekini,kartes gada maksa
Menesi pirms liguma termina beigam zvaniju, velejos atteikties-ka liguma minets menesi ieprieks, tacu vinji teica lai zvanot kad ligums bus beidzies.ligums bija beidzies, bet tad protams vinjus vairs sazvanit nevar, + vel ta liela nauda par automatisko atbildetaju, tad beidzot aizbraucu pie vinjiem, lai atslegtu- protams gada kartes maksu neatgriez, + vel par vienu menesi ir jasamaksa, bet kur tad paliek tas menesis ko pirmaja reize ir jasamaksa uz prieksu.
Viasat - Kā atslēgties no VIASAT
Šī mēneša beigās aprit 2 gadi, kopš izmantojam VIASAT pakalpojumus. Pirms pārs mēnešiem izlēmēm attiekties. Visus rēķinus vienmēr esam nomaksājusi un laikā, viss it kā bija līdz šim kārtībā, bet kā mēģinājam attiekties, tā sākās... Zvanīju uz vņu informatīvo tālruni jau maijā. Sazvanīt to attiekšanaš līniju man neizdevās pe 10 piegājieniem ne reizi. Tad nolēmu piezvanīt uz rēķinu apmaksas tālrunu, kuru, protams, sazvanīju momentāli. Uzdevu operatoram jautājumu- kā varam attiekties no...
Viasat - Klientu mānīšana
Šitam kantorim netikai pietiek bezkaunības manīt un krāpt klientu, bet viņi vēl atļaujas katru otro nedēļu uzzvanīt un pavaicāt: "Vai negribat iegādāties viasat." Lai arī 100 un 1 reizi ir pateikts, ka es labāk iztikšu vispār bez televīzijas, nekā kaut pa velti izmantošu viņu piedāvātos pakalpojumus. Laikam jāiesaka viņiem normāla CRM sistēma, lai beidz tramdīt bijušos klientus. Nezinu nevienu bijušo viņu klientu, kas gribētu atgriezties.
Viasat - sakari
Viasat operatori ir kā aiz bruņu sienas. P{irma sr viņiem savienos, pa telefonu nākas noklausīties visādas HU... un tad vēl nezini vai savienos, bet par telefonu ir jāmaksā. Man piemēram nemaz neparunājoties ao operatoru telefona nesaruna izmaksāja 3, 87Ls. Kas man atdos naudu par nesaņemtu pakalpojumu???
Viasat - VIASAT apkalpošanas kultūra
VIASAT klientu apkalpošanas dienests ir neatsaucīgs!!! Beidzās 2 gadu sadarbības līgums, būtu jāvienojās par jauniem nosacījumiem. VIASAT klientu apkalpošanas dienests pieslēdz operatoram, kurš neatbild. Ja izdodad savienot ar kādu operatoru, tad operatore saka, ka nevar šo jautājumu risināt, solīja, ka atzvanīs 2 dienu laikā. Neviens neatzvana. Uz e-pastiem neatbild! Bet protams ir paspējuši atsūtīt rēķinu, kaut gan sadarbības līgumam beidzās termiņš. Izskatās pēc krāpšanas, kad VISAT vēlas turpināt iepriekšējo līgumu, tāpēc izvairās no komunikācijas ar klientu. Esmu nepatīkami pārsteigts!!!
Viasat - nomocījusi
Man kopš javāra nenāk rēķini vairs martā zvanu prasu operators saka kaut kāda kļūdiņa jāmaksā 24 ls, labi samaksāju, 30 šodien rēķins pa 69 latiem kartes gada maksa un vēl xxx zin kas, sakot no janvāra zvanu prasu, vecene saka jūs samaksājat pa iepriekšējo gadu tagad ir pa visiem 5 mēnešiem prasīju kapēc katrs operators saka savādāk, uz ko neatbildēja, tagad pieprasu pilnu bilanci maksājumu/pakalpojumu, par visu pagājuso gadu un šito, uz ko atbildēja, ka viņi tādas neizsniedzot, ja gribot...
Viasat - Atsakies bez līgumsoda!!!!
URRRRRRRRĀĀĀĀĀĀ!!! Stāstu savu prieka stāstu. Esmu (nu jau pareizāk sakot - biju)VIASAT klients gadus 3 vai 4, pat neatceros.2009.gada rudenī pagarināju līgumu atkal uz 2 gadiem pa 9.90 Tagad kad noņēma sportu un krievus nekāda vēlēšanās pēc šī pakalpojuma vairs nebija. Īstajā brīdī izlasīju ziņās, ka PTAC paņēmis pie dziesmas VIASAT (http://www.ptac.gov.lv/page/212&news_id=108, arī http://ej.uz/viasat), un tagad līdz pat 12.jūnijam (šķiet) ikviens var BEZ LĪGUMSODA lauzt VIASAT līgumu!!...
Viasat - negodīgs uzņēmums
Neiesaku 'sadarboties' ar šo uzņēmumu. Naudu pelnīt viņi prot uz citu cilvēku krāpšanas. un spriežot pēc sūdzību skaita šajā portālā, es neesmu vienīgā, kas tā domā. Vēlējāmies atteikties no viņu pakalpojumiem - viņi lika uzgaidīt pa telefonu. 20 min. . . gaidījām, bet tā arī neizturēju. KĀ LAI ATSAKĀS? :D Ciemos jābrauc uz Rīgu 300 km.
Viasat - uzbāzība
Pārāk bieži zvani ar aicinājumu kļūt par klientu. Vispirms pirmdienā piezvana un piedāvā, es atsakos. Trešdienā zvana cita meitene un atkal piedāvā, atkal atsakos, turklāt ar piebildi, ka pirms 2 dienām jau zvanīja. Paiet 1, 5 stunda un atkal zvans. Tagad mans atteikums vairs nav tik laipns. 4. zvans atskan pēc aptuveni mēneša. Aptuveni 1, 5 gadu bija miers, lai gan mans iespaids par viņiem bija sabojāts neatgriezeniski. Pirms 3 nedēļām kārtējais zvans - atbildu, ka, atminoties iepriekšējo...
Viasat - izspiedēji
Viasat atsūta vēstuli padsmitajā martā uz kuras apmaksas termiņš ir 25.02.2010., protams 18.50 nevis 15.50, jo iepriekšējo rēķinu nokavēju, par 6 dienām.Šodien atslēdz signālu, jo esot 3 latus parādā.Tas ir murgs ar viņiem.Es tik ļoti vēlos, lai VIASAT izputētu un domāju, ka tā arī būs, ar šādu attieksmi pret klientiem.Žēl vēl daudziem vajadzēs iet uz bezdarbniekiem jeb drīzāk doties uz ārzemēm.Izdomā kaut kādus 3 latus, piparu bodītē.Varbūt kāds zin cik viņiem klientu ir Latvijā?MĒSLU BEDRE!!!NEVIENAM NEIESAKU SLĒGT AR VIŅIEM LĪGUMU!!!TIKAI LIEKAS PROBLĒMAS!!!
Viasat - rēķins
Viasat ir pēdējā kompānija, ar ko saistīties. Ja slēzat pakalpojumu līgumu, tad ziniet - tas ir uz mūžu! Pirms 2 gadi noslēdzu pakalpojumu līgumu. Šā gada sākumā oficiāli atteicos no pakalpojumiem. Viss jau būtu skaisti, ja pēc mēneša nebūtu saņēmis Viasat reķīnu: kartes kompensācija 5Ls, atgādinājums parāda samaksai 3 Ls; Kopā 8 Ls. Izrādās, ka no brīža, kad Viasat beidz apraidi, 5 dienu laikā man jānosūta karte uz viņu biroju. Protams, nokavēju dažas dienas (fiziski nebiju Latvijā, lai veiktu...
Viasat - izspiedēji
Viasat atgādinājumus izsūtot 1.datumā par nesamaksātiem rēķiniem, tā viņi stāsta, ļoti viņiem gribās iekasēt tos 3 latus!Saņēmu to atgādinājumu 13.datumā!Rēķinu biju samaksājis 3.03..Viņi saka acīmredzot tik ilgi ceļojis šis atgādinājum.:)Tā viņi noliek Latvijas pastu.Nu viņi par tiem 3 latiem gatavi pakārties.Nepacietīgi gaidu kad beigsies līgums un KAD VIŅI IZPUTĒS!BŪŠU PATIESI PRIECĪGS.NEVIENAM NEIESAKU AR TO PIPARU BODĪTI SASIETIES.Šī jau nebija pirmā reizi, viņi vispār dara kā grib.(gan jau izputēs)
Viasat - bleži
tas viasat ir krapnieki, jau divi meneši atsledzu to štivi, bet reitini nak, ka ziemasvetkos nesamaksaju sods 3ls, karti pa velu nosutiju sods 5ls, un vel 12 ls ka atsledza bet vienalga pa menesi jamaksa.kad sazvaniju operatoru ta tik mak kompi skatities un saukt cik esmu parada, piekritu samaksat bet lai vini uzraksta papiru ka pret manim nau pretenziju, ši kaza man saka lai rakstu pieteikumu, es nepiekritu prasu kur viniem ofis, ši nesaka tad teica maskavas 322.cerams ka mans plans sanaks.