Adrese: |
Kārļa Ulmaņa gatve 75 Rīga Latvia - LV-1046 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67207121 |
Informācija: | Faktiskā adrese Lidosta "Rīga", Mārupes pag., Mārupes nov., LV-1053 |
Darba laiks: |
8:00 - 23:00
8:00 - 23:00 8:00 - 23:00 8:00 - 23:00 8:00 - 23:00 8:00 - 23:00 8:00 - 23:00 |
Kategorija: | Auto / Transports • Auto noma |
Sociālie tīkli: |
Sixt - Sūdzības un atsauksmes
SIXT - Krāpšana - briesmīgs un neprofesionāls serviss!!!
Bija nepieciešams noīrēt mašīnu 11.12, 11: 00 - braucām ar taksi līdz tuvākajam ofisam (lidostas) lai samaksātu un saņemtu mašīnu. Mūs apkalpoja sieviete ar gaišiem matiem (lai sixt priekšniecība zin un atpazīst varoni) . Mašīnu ņēmām uz vīra vārda bet maksājām no manas kartes. Samaksājām - un tikai tad darbiniece atcerās ka taču jāpaņem arī apdrošināšanas nauda 200€ apmērā, kad jau samaksājām par pašu mašīnu. Mums bija līdzi tikai 100€ jo neviens nebrīdināja ka būs divreiz lielāka...
AtrisinātaSIXT - Krāpšana
Izmantoju KASKO ar iespēju rentēt auto. Kampaņa SIXT deva pan jauno passat b8. Pirms izmantošanas uztaisīju foto apkārt un atradu defektu, kuru pēc manas lietošanas pierakstīja man. Tagad man atsūtīja ēpastu ar rēķinu. Zvaniju viņiem , bet viņi mani ignorē. Sūtīšu sūdzību uz PTAC, jo nevar ar viņiem iet uz kontaktu, tomēr visus defektus varu pierādīt.
SIXT - Izsniedz līgumu par dubultu samaksu
Sixt auto apstiprina rezervāciju ar pilnu apdrošināšanu par kuru iemaksāju depozīt. Realitātē pie auto saņemšanas šis rezervējums netiek atzīts, un sixt pārstāvis par pilnu apdrošināšanu izsniedz līgumu par dubultu samaksu. Pēc auto apzakšanas, pilna apdrošināšana izrādās ar vairākiem izņēmumiem, kuri nesedz zaudējumus. Rezultātā izmaksas no 135 izauga līdz 890 eiro.
Sixt SIA - Slikts serviss
Pasūtījām auto jau mēnesi pirms paredzētajiem datumiem. Bija īpašas prasības: balta krāsa, manuālis un džips. Uzreiz pateica ka negarantē baltu krāsu. Bija šoks kad mašīna piebrauca pie mājas - jāpriecējas ka bija džips :) pelēkā krāsā un automāts. Klientu serviss mēneša laikā nebija spējīgs paziņot man ka nebūs izpildītas 2 no 3 prasībām. Piezvanot klientu servisam, saņēmu atbildi ka viņi neko nezin. + vēl pateica ka varat atteikties no auto. Es uzticos uzņēmumam un viņi man pasaka, kad jau...
SIXT - Slikts serviss
Sixt bicycle - Gribējam iznomat 2 velo, bet netika akcepteta mūsu bankas karte, piezvanot operatoriem darbinieki nespēj pat sniegt atbildi kā iznomat viņu riteņus, priekš kam tad viņus tur algo un viņi tur ir, ja var pavadīt 2 stundas bezjēdzīgās sarunās tā vietā lai tiešām izskaidrotu kā nopirkt viņu pakalpojumu! Stulbāks serviss Rīgā nav redzēts - neiesaku nevienam kontaktu ar viņiem!!!!!! Paši nezin ko pārdod, nezin kā palīdzēt, neko nezin
Sixt velo noma - Slikta apkalpošana un serviss
Ļoti ļoti neapmierināta ar Sixt velo nomas servisu. "Baltās naktis" ietvaros aktīvi tika reklamēta velo noma, bet acīmredzot viņi aizmirsa par servisu un tehnisko palīdzību problēmu gadījumos. Un viņu sauklis: "AR SIXT VELOSIPĒDU BALTAJĀ NAKTĪ REDZĒSI VAIRĀK" izvērtās tajā, ka redzējām mazāk. Pēc tam, kad pieslēdzot velosipēdu kādā no apskates vietām, vairs nebija iespējams to atslēgt ar piešķirto kodu, apkalpojošā personāla attieksme bija pavisam vienaldzīga, pat kādu brīdi nemaz neatbildēja...