Adrese: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 80000180 +371 67045409 |
Fakss: | +371 67045400 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
RIMI - Sūdzības un atsauksmes
Rimi - Bojāta pārtika
Šodien 16.12.2023. Nopirku Olimpias Rimi mandarīnus kastītē. Atnākot mājās pamanīju, ka viens no tiem bija sapuvis tā, ka nu jau palicis bija zils. Baidos, ka pārējie arī varētu būt jau palēnām iepuvuši. Labi, dārgi tie nebija, bet bēdīgi, ka lieli tika iztērēta nauda ja pat visparastākie mandarīni nav ēdami. No sirds visiem iesaku būt uzmanīgiem, jo nu jau arī Rimi kvalitāte krasi krītas.
Rimi mini vaidavas iela 9b - Netīra, slapja, slidena grīda ieejot veikalā pie durvīm
Ieejot, izejot no veikala Rimi Mini Vaidavas ielā 9b jau kuro reizi slīd kājas. Pāris dienas atpakaļ izejot no veikala vakarā kārtējo reizi slīdēju. Lai noturētos ieķeros durvīs. Sagriezu ceļgala saites aizmugurē. Sāpes neciešamas. Tas nav pirmais gadījums. Pagājušo ziemu arī pāris reizes kritu. Iegriežos tur reti. Pārsvarā tur iet pensionāri, kas dzīvo blakus. Kad pasūdzējos veikalā par grīdu man atbildēja nav cilvēku.
Rimi - Bojāta prece
Šorīt 6.12.2023. Rimi nopirku viņu Delikatess kartupeļus. Atbraucu mājās, bet kartupeļi kļuvuši mīksti. Izrādās RIMI tirgo absolūti sasalušus kartupeļus, kuri siltumā atlaidās. Absolūti bojāta prece un nelietojama. Atkārtošu vēlreiz,. Tātad. Šorīt 6.12.2023. Rimi Stacijas laukumā, Origo nopirku sasalušus Rimi Delikatess kartupeļus.
Rimi - Slikts serviss
Rimi Ozols. Kasieri. Vadībai būtu jāpiedomā pie tā,kādi cilvēki strādā kasē,lai pircējiem būtu vēlme atgriezties pie viņiem. Konkrēti Ozolā man regulāri patrāpās apkalpoties pie garmataina,branga vīra,kurš laikam nav nekad bijis klientu apkalpošanas mācībās,jo priekš viņa neeksistē noteikums-sasveicināties,atvadīties u.c.Tāpat viņam diezgan bieži ausīs ir austiņas,kas man šķiet nepieņemami strādājot kasē,kur man kā klientam varbūt var rasties jautājumi,bet es tos nemaz necenšos uzdot,jo man...
Rimi - Slikts serviss
Labdien! Vēršos ar sūdzību, ka veikala darbinieks gatavo produkciju sfērā vārdā Juris Kalniņš, ārpus darba ir ļoti agresīvi noskaņots pret citiem. Izsaka drauda novēlējumus cilvēku ģimenēm. Normāli cilvēki atvainotos, bet šis gadījums atšķiras no citiem. Uz atvainošanos šī persona ir uz JŪŠ, diemžēl.
Rimi Alfā - Обман с доставкой
It kā speciāli viss ir izdarīts, piegādes vairs nav. Pasūtīju visu kā iepriekšējo reizi, izskatījos pēc nogādāšanas mājās. Taču pasūtījumu nācās atcelt ar naudas zaudēšanu. Vienkārši pienāca ziņa, paņemiet pasūtījumu veikalā! Uzmanieties! Pārvietojos tikai ar ratiņiem, bija ļoti aizvainojoši palikt bez pasūtījuma.
Rimi - Nav cappy jau 2 nedēlas
Olimpiā nav cappy icefruit multivitamin ar zaļo korķi. Lūdzu labojiet šo situāciju. Cappy sula 1.5 litru pudeles nav bijušas plauktā jau vairāk par 2 nedēļām. Es neredzu iemeslu vairāk iet uz rimi ja nav cappy. Jūs tiešām gribat zaudēt klientu? Ar cieņu, rimi kliente kurai ļoti garšo cappy:)
Rimi - Problēmas ar saldētu produktu uzglabāšanu
09.11.2023. Iegādājoties saldētu mango 400g, tas garšo pēc zivīm, tā kā prece akcijā, var noprast, ka ievests lielos daudzumos un glabāts saldētavā kopā ar zivīm. Nav ēdams. Atpakaļ nenesīšu, jo čeks izmests, bet reāli pretīgi... Iespējams citos veikalos tā nav, bet laikam neriskētu vairs iegādāt.
Rimi - Antisanitārija
Pārtikas grozos un lielajos ratos tiek vizināti suņi. Personāls to pieļauj un uz aizrādījumiem nereaģē. Iepērkoties rimi, pastāv varbūtība aiznest mājās suņu mēslos notraipītus pārtikas iepakojumus. Gribētos cerēt, ka pārtikas un veterinārais dienests var palīdzēt novērst šo nejēdzību.
RIMI un Ozoliņa Beķerejas torte - Sapuvusi torte
Vakar 03.11.2023 nopirkām torti bērnam uz Dzimšanas dienu RIMI Krišjāņa Valdemāra iela 112. Šodien, kad izņēmām torti no ledusskapja un atvērām to, secinājām, ka torte ir sapelējusi. Uz iepakojuma ir derīguma termiņš 05.11.Lūk šitāds aplauziens no RIMI un Ozoliņa beķerejas. Naudas protams arī ir žēl, torte nebija lēta, bet vairāk ir žēl par jubilāra sabojāto garīgo.
RIMI Akropole Alfa - Aizvainojoša attieksme
Au ne pirmo reizi es saskaros Rimi veikalos ar riebīgo attieksmi lietojot skeneru sistēmu. Ja es pareizi saprotu – ir skeneris, ir svari, ir automātiskā apmaksa. Ja manas kļūdas dēļ es kaut ko nenoskanēju, tad apmaksas terminālī jāparādās uzrakstam „svars neatbilst noskanētiem precēm“. Bet pārbaudīt mani vienkārši bez iemesla es uzskatu par aizvainojušo! Pirms doties uz sudzibas.lv es vaicāju rimi klientu apkalpošanas centru komentēt šo situāciju uz ko saņēmu primitīvo atbildi: "rūpējotie...
Rimi - Beidzies derīguma termiņš zīdaiņu pārtikai
Nopirku 7. Mēn. Vecajam dēlam dārzeņu biezeni, Rēzeknes galdnieku ielas rimi. Labi, ka uzmetu aci derīguma termiņam, jo tas bija beidzies 2. Mēnešus atpakaļ. Zīdaiņu pārtikai! Esmu šokā, no darbinieku bezatbildības. Paldies dievam, ka mātes instinkts nepievīla.
Rimi - Aizvainojoša atteiksme
Jau ne pirmo reizi es saskaros Rimi veikalos ar riebīgo attieksmi lietojot skeneru sistēmu. Ja es pareizi saprotu – ir skeneris, ir svari, ir automātiskā apmaksa. Ja manas kļūdas dēļ es kaut ko nenoskanēju, tad apmaksas terminālī jāparādās uzrakstam „Svars neatbilst noskanētiem precēm“. Bet pārbaudīt mani vienkārši bez iemesla es uzskatu par aizvainojušo! Pirms doties uz sudzibas.lv es vaicāju Rimi klientu apkalpošanas centru komentēt šo situāciju uz ko saņēmu primitīvo atbildi: "Rūpējotie...
Rimi - Slikta apkalpošana
Šodien pirms pulksten 15.00 veicām pirkumu pie rimi pašapkalpošanās kases, Mārupes iela 10. Samaksājot uzradīja aparāts "paldies par pirkumu" tāpēc visu salikām somās un bijām gatavi doties. Paņemot pēdējo preci, aparāts pēkšņi sāka skanēt un mirgot, radījas, lai noliekam preci atpakaļ, tāpēc mierīgi gaidījām apkalpošanas darbinieku, lai noskaidrotu kas ir par situāciju. Izskatās,ka kļūda aparātam, jo pa ātru laikam parādīja ka esam samaksājuši, bet apkalpošanas personāla attieksme bija...
Rimi - Nepieklājiga un slikta attieksme
31.08.23, Plkst 17.50 Iepirkos Vienības gatves95 Rimī, kurā pie kases maksājot summu 9.37eur, es gribēju norēķināties ar 100 eur banknoti, uz ko kasieris atbildēja, ka nevar tādu pieņemt, jo pārāk liela banknote esot. Kad pateicu, ka citas naudas nav ar ko maksāt viņs tomēr pieņēma, bet pretī bija komentārs, ka jūs jau neko nenopirkāt,lai maksātu ar 100. Pārdevējs bija jauns vīrietis ar īsiem matiem. Problēmas ar viņa attieksmi ir jau otro reizi. Nepieklājīgi man atbildēja, un izteica personīgu...
Rimi - Darbinieku tiesību pārkāpšana
Rimi vadība neļauj darbiniekiem izmantot savus pārtraukumus. Ja darbinieks strādā vairāk kā 8, 5h viņam pienākas 2 reizes pa pusstundai pārtraukums. Bet, kad aizej pārtraukumā, darbinieks tiek saukts uz kasi. Pārtraukuma laikā darbinieks nevar atstāt darbavietu. Rezultātā darbinieks pārtraukumus nevar izmantot. Vai tad tas ir likumīgi? Darba pārtraukumi nav atmaksāti un protams netiek mainīts darbinieka nostrādātais laiks. Maiņas ir pat ir pa divpadsmit stundām un vairāk.
Rimi - Порченная еда
27.08.2023 сегодня решил закупиться в первый раз в магазине Rimi Aleja (Rimi Hyper Aleja) Обычно я трачу 100-150 евро за поход в магазин с продуктами. Но тут я был в шоке. Посмотрите какие бананы и делайте выводы. Ужас какая тогда там остальная еда которая визуально не видима порчи. Думаю обходить мима этот магазин. А в предверие первое сентября. Опасайтесь за себя и родных!
Rimi - Attieksme
Labdien! Kurjerdienests nogādāja mūsu preci otrā lv galā, kaut no mūsu puses viss izdarīts korekti-adrese pareiza, rēķins samaksāts. Zvanām un rakstām 220.lv. Gaidām un gaidām preci, kamēr tiek risinātas 220.lv un kurjerdienesta problēmas. Prece ikdienā vitāli nepieciešama-miskaste, bet netiekam pie tās nedēļām. Zvanot un runājot ar darbinieci, lai panāktu kādu risinājumu, kāds cits neapmierināts kolēģis vīrieša balsī fonā komentē, ka man menopauze sākusies. (22.08.2023. Ap plkst. 15: 00) . Briesmīgs kantoris.
Rimi - Rupjība un Valsts valodas ignorēšana
Kad beidzot varēs apmeklēt veikalu, nedzirdot rupjības un aizskaršanu? Šodien,20.08. Veikalā rimi saskāros ar tādu rupjību, kad veikala darbinieks (kurš izrādījās krāvējs) krievu valodā man pateica, lai es ejot prom un nebojājot nervus!, tikai tāpēc, ka vērsos ar jautājumu, vai veikalā ir vienreizējie cimdi, lai varu maisiņā ielasīt saldos ķiršus. Jautājot latviski, kungs vispār nesaprata uzdoto jautājumu! Kā cilvēks, nezinot valsts valodu, var strādāt tirdzniecībā? Ar sabojātu garastāvokli...
RIMI veikals t/c Spice - Krāpšanās ar atlaidēm
Iepērkoties Spice Rimi veikalā apakšveļas nodaļā stāv uzraksts - atlaide 40% un izkārtas tabulas, kurās var apskatīt cik liels ir ietaupījums no konkrētās preces vērtības. Uz katras preces uzlikta pamatsumma. Vadoties no šīs summas un tabulas pircējs redz gala izmaksu. Nu tā arī mēs domājām pērkot vīriešu apakšveļu. Pie kases maksājot nekādas atlaides nebija. Un izrādās gala cena uz izstrādājuma jau uzlīmēta. Jautājums: "Kāda mārutka pēc izliktas tabulas?!"