www.sudzibas.lv RIMI Slikts serviss

Rimi - Slikts serviss

Vēlējos izmantot rimi karti, kuru biju aktivizēJusi internetā, to darot sazinājos ar konsultantu pa telefonu, kurs atbildēja, ka karte aktivizēta. Iepērkoties rimi Sigulda t/c šokolāde, karte nedarbojās. Jautāju pārdevējai, ko tad man tagad darīt... Atskanēja strupa un nicinoša atbilde - aktivizējiet. Kad vīrs pajautāja - tad uz visu lielo daudzumu pirkumu atlaides nebūs. Atkal atskanēja strupa atbilde - nē, nebūs.
Varbūt tomēr varēja būt sirsnīgāka un ieinteresētāka attieksme pret pircēju. Rindas tajā mirklītī pat nebija. Varbūt varēja ieteikt ātri aktivizēt pie speciālā automāta. Un pagaidīt to mazo mirklīti.
Aizgāju ar asarām acīs.
Aizsūtu saulīi pārdevējai...

Vīrs savu rimi karti aktivizēja citā pilsētā un uzreiz pie automāta. Pārdevēja sirsnīgi paskaidroja, pagaidīja.
Tad arī jautājums... Kāpēc tad vispār ir iespēja aktivizēt karti internetā... U tā vienalga nedarbojas: (: (

17.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes