Adrese: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 80000180 +371 67045409 |
Fakss: | +371 67045400 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
RIMI - Sūdzības un atsauksmes
Rimi Damme - Neadekvāts serviss
Gribēju nopirkt laminārijas, jeb jūras kāpostus tautā saucamos. Bet nevarēju iegādāties maisiņā. Pārdevēja lobija acis, bet teikusi ka mēs maisiņā nepārdodas. Bet es esmu piekusis jau sen šo preci gan maisiņā, gan plastmasas tvertnē. Šī būtne saucamā par pārdevēju, pat 06.03.2024. Pat dzimšanas dienā neesot iedevusi preci klientam. Tas ir neadekvāta rīcība. Klients pat esot ieradies ar savu maisiņu, pat tad šī būtne neesot iedevusi preci. Visas citas rimi iestādēs, viss bija normāli. Tikai sāka ar šo jauno pārdevēju, kurā neko nesaprotu un neprot komunicēt ar klientu ir savādāk.
Apkalpošana - Slikts serviss
Šodien no rīta (29.02.2024) vēlējos nopirkt kūpinātās vistas kājiņas, tā kā man bija iedota konkrēta naudas summa, jo pirku citam cilvēkam, nevarēju zināt cik kājiņas es varu nopirkt. Palūdzu sešus gabalus, bet summa nedaudz pārsniedza summu, kura bija man līdzi. Palūdzu, lai noformē 4 kājiņas, par ko pārdevēja komentēja, ka “jūs nevarat izdomāt”, tāda rūpjā stilā, es nolēmu neko nepirkt un pateicu: “Uz redzēšanoŠodien no rīta (29.02.2024) vēlējos nopirkt kūpinātās vistas kājiņas, tā kā man...
Rimi - Vilšanās, gaļa veģetārajos salātos
Nopirku Rimi Lielupe 27.februārī dārzeņu rosolu. Man par lielu višanos salātos bija gaļas gabals. Jāpiebist, ka esmu veģetāriete, tāpēc šāds atradums ēdienā ir ļoti nepatīkams. Ēdienu, protams, izmetu, kā arī vairs šo produktu nekad neizvēlēšos.
SIA Rimi - Serviss
Vai tagad RIMI apkalpošanas standarti ir mainījušies. Maksājot kasē, kasiere sagaida ar “ Sveiki! Zdravstvuitje,!” Kad apjautājos kāda ir valsts valoda man tika atbildēts , ka te tak esot daudz krieviski runājošo. No akcenta sapratu, ka kasiere pati krievvalodīgā.
Rimi - E-veikalā piegādā ļoti sliktas preces
Esmu pārliecināta, ka e-veikala piegādēm speciāli atlasa vecu termiņu preces un sapuvušus augļus un ogas, ko klātienē neviens pircējs, kurš nav vājredzīgs, nekad nepirktu. Pasūtu regulāri, bet pēdējā laikā katrā piegādē ir neēdamas preces. Uz epastu neatbild un risinājuma nav. Ļoti izdevīgi pašam Rimi, visu, ko citādi neviens nepirks,,aizvedīs uz piegādes pasūtījumiem.
Rimi - Slikts serviss
Неоднократно работники за витриной отказываются нарезать мясные изделия по вечерам (20: 00, 21: 00) ссылаясь на то, что аппарат продезинфицирован. В других магазинах не происходит дезинфекция аппарата в рабочее время, так же нигде не указано, что изделия нарезаются только до какого то определенного времени. Если магазин предоставляет такую возможность покупателю, как нарезка мясных изделий, то дезинфекцию аппарата следует проводить под конец рабочего дня, а не когда до закрытия магазина...
Rimi - slikts serviss
21.02.2024 ap deviņiem vakarā apmeklējām veikalu Rimī Balvos, kā jau ļoti bieži to daram. Ienācām un gājām pie kulinārijas(bulciņu nodalījuma), jau no paša sākuma netālu no mums nostājās maiņas vadītāja- Dace, kas ļoti uzkrītoši un neapmierināti uz mums skatījās. Pēc kāda laika, pienāca un sāka jautāt: Jūs kaut ko gribējāt, ja uz mani skatījāties?” Mēs bijām šokā, jo tika uzskatīts, ka viens no draugiem vēlējāmies doties iekšā pie krāsnīm, kur tiek cepti produkti. Šodien 22.02.2024 mēs atkal...
Nikna Riebiga Rimi Veikalu Administracija - Nikna Adminstracija
Administracija rimi veikalos ir nikna un riebiga. Pazvaniju rimi administracijai +371 67045409 ar sudzibu par produktiem un, ka ir slikts, nav plašs sortiments veikalā gaiļezera ielā 8, Rīgā. Sieviete - rimi adminstracija atbildeja ka negrib runat ar mani un negrib mani klausit un sarunu pabeidza un vairs neatbildeja - neceļa klausuli. Tad man ir jautajums rimi veikalu vadibai - jus mil tikai klientu naudu, cik es sapratu un viss? ! Kauns! Jusu rimi veikalos ir parak augstas Cenas neka citiem...
Rimi - Maldināšana
Klienta maldināšana! 21.01.23. Rimi hipermārketā iegādājos sieru philadelphia. Akcijas prece, kur tika norādīts 1+1 = 1.99. - šī akcija bija pie sieriem, kuriem ir dažādi veidi, protams, ka paņēmu dažādas garšas, lai nobaudīt abas. Nobrīnījos par palielo summu pie kases, bet steigā aizskrēju uz mājām, jo ir jāgatavojas rītdienas dzimšanas dienai! Kāda bija mana vilšanās, kad mājās, izpētot čeku, ieraudzīju, ka par katru sieru esmu samaksājusi 3.99. - ! Tātad 4. - vietā par abiem sieriem...
Rimi - Sliktas kvalitātes ēdiens
Lūdzu aizsūtiet savus virtuves darbiniekus un veikalu " Maxima", lai iemācās pareizi gatavot saldos ēdienus. Šodien iegādājos veikalā panna cotta desertu. Pēc garšas Panna cotta krēms bija stāvējis vairākas dienas, tikai nomainīta augšā ogu mērce. Deserts bija briesmīgs. Ši nav pirmā reize, kad tika iegadāts nekvalitativs produkts. Iesaku aizvest Jūsu virtuves darbiniekus uz veikalu " Maxima", lai iemācas gatavot desertus. Pec šī gadījuma būs jāiet biežāk pārbaudīt desertus. I. Lamberts.
Rimi - Не принимают обратно поломанный товар. Говорят что на такой товар нет гарантии.
Купили ребенку санки, пошли сразу на горку, не прошло и часа санки пришлось нести обратно сломанные, представитель магазина сразу начала говорить что не возместят ущерб. Очень было не приятно. Приложу фотографии чека, санок и место где катались.
Rimi - Slikts serviss
Vakar (09.01.2024) ap pulkstens 21:30 biju apmeklējis veikalu Rimi RAF centrs Rīgas ielā 48. Biju paņēmis alkoholisko dzērienu un gāju apmaksāt pirkumus uz “pašapkalpošanās kasi” konsultantam vajdzeja pārbaudīt personas apliecinošo dokumentu jo savādāk es nevarēju apmaksāt pirkumu, palūdzot pārbaudīt pasi, un, uz ko saņemu no konsultanta Elitas (vismaz viņa tā pateica ka viņu tā sauc) sekojošo teicienu “jums nav pases”(kaut rokās bija pase kuru radījām konsultantam) mēs pilnīgi bijām lūguši...
Rimi - Maldināšana
Sodien, 08.01.2024. ap 13.25, vēlējos iegādāties lielo šprotu bundžu 240gr par cenu 1.99Eur no atsevišķa, iespējams, akcijas groza. Kad pašapkalpošanās kasē noskenēju šo produktu, man uzrādīja cenu 2.69Eur; izmantoju arī Mans Rimi lojalitātes karti - nekas nemainījās. Iedomājos, ka varbūt esmu bijis gana aizmāršīgs - aizgāju vēlreiz līdz grozam - bumba bija manā pusē! Kad paaicināju šo kasu operatori un viņai norādīju uz šo problēmu - viņa visai žigli teica, ka es noņemu šo preci no jūsu...
Rimi - Apkalpošana
Kasiere Helēna atsakās dot čeku, arī pēc vairākkārtējas jautāšanas. Jautājot kā var neizsniegt Saka, ka nedod, jo esot elektronisks čeks un fizisku čeku nedošot un viņai arī nav jājautā vai vajag. Rimi kartīti aizņēmos no citas kundzes, uz nākošo klientu arī pacēla balsi.
Rimi - Nepatiesa alga
Sludinājums apsola algu 800-1200 eiro pirms nodokļiem preču komplektēšanas pozīcijā, taču kad esi izgājis cauri intervijai un pārlasi darba līgumu, stundā Sola 4 eiro pirms nodokļa. Man interesē, no kurienes ir izvilkta solītā alga sludinājumā? Jo rukāt par 4 eiro stundā ar pilnas slodzes stundām mēnesī knapi turēsies līdzi minimālajai algai. Ļoti nožēlojami tas ir, melot sludinājumā un tērēt kandidātu un darbinieku laiku. Un vispār šogad palielinoties minimālajai algai, maksāt 4 eiro stundā ir absurdi un pat nelegāli.
Rimi - Skenē pats ar telefonu
Gribēju, lai ir ātrāk un var visu smuki salikt maisiņus savā kārtībā, tāpēc skenēju ar telefonu! Aizeju pie pašapkalpošanās kases, vajag pārbaudīt preces sistēmai, nu labi, skenē, skenē, vēl tur jāpārbauda, beigas it kā viss kartībā, ...bet tikai pārbaudītas preces uzrādās pirkumā, jāņem visu skenēt no sākuma, gan darbiniekam, gan man laiks iztērēts grrrrrr ! Pašam stress - skenēju preces, nahaļavu sametu maisos, labi, ka vēl varēju aizskriet un ievadīt 2x otro reizi automašīnai stāvēšanu...
SIA Rimi - plastmasas iepakojuma gabaliņš salātu sastāvā
Lūk, kādu plastmasas iepakojuma gabaliņu 2023. gada 24. decembrī es brīnumainā kārtā nenoriju, košļājot šefpavāra pagatavotos salātus no SIA "RIMI LATVIA" veikala virtuves. Tik paviršs darbs, kura rezultātā kopā ar sagriezto desu rasolā nokļuva plastmasas iepakojuma gabaliņš (23 mm garš un 6 mm plats), liek aizdomāties par šī pavāra kvalifikāciju. :(
Rimi - Maldinošas cenas
Vēl tāds nieks : Rimi apmeklēšanas laikā konstatēts, ka cenas dažām precēm plauktos neatbilst cenām, kuras parādās pie kases. Uzrakstīta viena summa, bet pārdevēja uzrāda kaut ko citu. Vai var uzticēties cenām plauktos ? Ieteiktu Rimi veikala darbiniekiem uzmanīgāk uzrādāīt cenas precēm un nemaldināt pircējus. Paldies.
Rimi - Slikts serviss
Vēlējos izmantot rimi karti, kuru biju aktivizēJusi internetā, to darot sazinājos ar konsultantu pa telefonu, kurs atbildēja, ka karte aktivizēta. Iepērkoties rimi Sigulda t/c šokolāde, karte nedarbojās. Jautāju pārdevējai, ko tad man tagad darīt... Atskanēja strupa un nicinoša atbilde - aktivizējiet. Kad vīrs pajautāja - tad uz visu lielo daudzumu pirkumu atlaides nebūs. Atkal atskanēja strupa atbilde - nē, nebūs. Varbūt tomēr varēja būt sirsnīgāka un ieinteresētāka attieksme pret pircēju...
Rimi - Krāpšana un maldināšana
Veikalā pie plaukta dzijai izsludināta 30% atlaide. Ar atlaidi nolēmu iegādāties vairāk. Bez atlaides neapsvērtu iegādi. Pie samaksas pašapkalpošanās kasē norēķini tikai ar karti. Ievadīju rimi karti arī, bet galā, kā izrādās, nekādu atlaidi tomēr neesmu saņēmusi, ko konstatēju tikai mājās, kas ir 60km no iegādes vietas. Atpakaļ jau vairs ne skriet.. Tādējādi zaudēju teju 8 eiro.. Rimi veikalā ar akcijas precēm cilvēki tiek maldināti. Fui!