Apkalpošana - Slikts serviss
Šodien no rīta (29.02.2024) vēlējos nopirkt kūpinātās vistas kājiņas, tā kā man bija iedota konkrēta naudas summa, jo pirku citam cilvēkam, nevarēju zināt cik kājiņas es varu nopirkt. Palūdzu sešus gabalus, bet summa nedaudz pārsniedza summu, kura bija man līdzi. Palūdzu, lai noformē 4 kājiņas, par ko pārdevēja komentēja, ka “jūs nevarat izdomāt”, tāda rūpjā stilā, es nolēmu neko nepirkt un pateicu: “Uz redzēšanoŠodien no rīta (29.02.2024) vēlējos nopirkt kūpinātās vistas kājiņas, tā kā man bija iedota konkrēta naudas summa, jo pirku citam cilvēkam, nevarēju zināt cik kājiņas es varu nopirkt. Palūdzu sešus gabalus, bet summa nedaudz pārsniedza summu, kura bija man līdzi. Palūdzu, lai noformē 4 kājiņas, par ko pārdevēja komentēja, ka “jūs nevarat izdomāt”, tāda rūpjā stilā, es nolēmu neko nepirkt un pateicu: “uz redzēšanos! ”, tad pārdevēja citas klientes priekšā pasūtīja mani tālu…
man nepatīk tāda attieksme, dažreiz ir jāveic izmaiņas, kāpēc tad viņai ir rūpji jākomentē?
Man nepatīk tāda attieksme, dažreiz ir jāveic izmaiņas, kāpēc tad viņai ir rūpji jākomentē?
Tas nebija RIMI, vistiņas vēlējos nopirkt Forevers, Dižozolu iela 4, Valdeķu tirgū
Komentāri (2)
Ko nozīmē rupjā stilā? Intonācija nepatika? Varbūt cilvēks tā runā. Pats nerunāji rupjā stilā? Jebkurā gadijumā ieteikums vienmēr ņemt vairāk naudas tā lai būtu pārliecināts vai arī pārdevējai teikt kāda summa tev ir pieejama.
Nē nu labais! Vispirms grib 6 kājas, tad izdomā, ka 4. Pēc tam izdomā ieķēzit savu sūdzību internetā, bet nav līdz galam izdomajusi kur ķēzīties, tāpēc ieķēza Rimi veikalā. Pēc tam padomā un saprot, ka vajadzēja tomēr ķēzīt Foreveram. 🤣