Adrese: |
Skolas ielā 5 Rīga Latvia - LV 1010 (Veselības centrs) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67201006 +371 67201007 +371 67201008 |
Informācija: | Brīvības iela 137, Rīga, LV-1012 Juridiskā adrese |
Darba laiks: |
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 15:00 8:00 - 15:00 |
Sociālie tīkli: |
Medicīnas Sabiedrība ARS - Sūdzības un atsauksmes
Medicīnas sabiedrība ARS - Плохой сервис
Добрый день... Дерматолог Ю. Бредис из Medicīnas Sabiedrība Ars похоже ставит галочки о колличестве пациентов. На просьбу рассмотреть все участки на предмет плохих родинок - ответил, только на те 2штуки, который пациент ткнул пальцем... Все остальное - на спине - осталось незамеченным... Папиломы - выписал мазь, хотя многие врачи (ну, наверное они не имеют такой опыт...) предлагают лазер. На вопрос о грибке на ногтях... Ответил, что - это в следующий раз посмотрим - такое впечатление, что...
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Proktologs Gundars Forstmanis ir augstprātīgs un negrib uzrunāties normāli ar pacientiem. Diemžēl caur viņa riebīgo attieksme nevar izskatīt profesionālismu. Vairs negribu apmeklēt šo iestādi. Ir dažāda pieredze citās medicīnas iestādēs, bet šī ir viena no sliktākajām. Es neprasu īpašu attieksmi, bet vienkārši neapslāpējiet, jo es runāju ar dakteriem diezgan cienīgi un pie tam maksāju €40 par katru konsultāciju.
Medicīnas sabiedrība ARS - Dermatoloģe Inese Vītola
Ars nodarbinātā Inese vītola ir viens no nekompetentākajiem ārstiem, ar ko man ir bijusi tā nelaime saskarties. Ārstes uzskats, ka Akni vajag ārstēt ar sausināšanu, izmantojot kumelīšu tēju un 70-96% spirta šķīdumu ar ēteri un citām aizvēsturiskām vielām, ir absurds un mūsdienu zināšanām pilnībā neatbilstošs. Tikpat šokējošs bija arī izteikums, ka Saules aizsargkrēmu nevajagot lietot un ka tieši vajagot pasēdēt saulītē. Šķita, ka Vītolai ir arī alternatīvi uzskati par mikrobioloģiju un/vai...
Medicīnas sabiedrība ARS - Nelaipna apkalpošana
Veicot galvas izmeklējumu (17.09.) MR procedūrā ir saņemta nelaipna apkalpošana no procedūru veicošā personāla. Cilvēks ar Veselības problēmām, kas tāpat jau satraukts un taisa mr pirmo reizi, pie tam ar kontrastvielu, pajautājot elementāro jautājumu - kā tas notiek, kad būs šprice...? , pretī saņemta atbilde paaugstinātajos toņos un ar vārdiem... Tu te mani nemācīsi strādāt... Klusē... ! Šķiet, ka samaksājot par procedūru vairāk nekā 200 eur attieksmei vajadzētu būt labākai! Ceru, ka ar...
Medicīnas Sabiedrība ARS Larisa Antonova - Slikts serviss, briesmīga attieksme
Tiku šodien pie ginekologa Larisas Antonovas, tik briesmīga ārsta vēl neesmu redzējusi, attieksme pēc principa, ko atnāci, pajautāja par sūdzībām un uzreiz pārtrauca ka negribot klausīt un man jāiet pie pavisam cita speciālista. Labi ka vispār krēslā paskatījās 5 sekundes un neko nenokomentēja, uztaisīja negribot ultrasonogrāfiju pateica ka es runāju muļķības, iedeva arī negribot nosūtījumu uz asinsanalīzēm un aizsūtīja prom. Attieksme šausmīga, nokavēja manu vizīti uz 15 minūtēm jo aizgāja...
Medicīnas sabiedrība ARS - Atalgojuma kļūda par Cilvēku īpašumu
Lāsma Četverga - apsūdzēta Par Latvijas Valsts dotāciju nelegālu izsniegšanu Āfrikas iedzīvotājiem Medicīnai - Četverga izdod zāles saviem radiniekiem atsakot Pacientiem par melnādaino izbāzenju apdrošināšanām ko tie iztērē 4- kārt.
Medicīnas sabiedrība ARS - Sūdzība
Mans stāsts arī par ārstu neirologu Aidu Smiļģi. Cilvēki, jā gribat veikt dārgos izmeklējumus un lai jums izrakstītu dārgos zālēs, kuras jums nemaz nevajadzētu lietot un uzreiz otra dienā tikt slimnīcā. Tad tikai griezties pie neirologa A.Smiļģes. Ārste pat nevarēja uzlikt pareizo diagnozi. Pacients laikam viņai ir tikai bizness! Savas sūdzības izstāstīju ārstam jau slimnīca, kur man uzreiz bija uzlikta pareiza diagnoze un ar zālēm , es jau otra dienā jutos , kā vesels cilvēks! Man ļoti...
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Обратилась в клинику ARS с проблемой боли в коленях. Мой поход к врачу ортопеду начался с шутки врача, кинутой своему ассистенту по поводу моей фамилии. Потом «прекрасный» врач Arnolds Skirmanis быстро просмотря результаты моего МРТ прокомментировал что мне вряд ли сулит долгая и счастливая жизнь. Его грубая и высокомерная манера общения сразу бросилась мне во внимание, но заплатив 40€ за прием, как бы мне не хотелось развернуться и уйти, я все же пыталась выудить из врача максимум информации...
Medicīnas sabiedrība ARS - Attieksme pret pacientu
Vēlos izteikt savu sūdzību pret šo iestādi, kurā līdz šim mana pieredze ir bijusi tikai lieliska. Sāksim ar to, ka esmu studente un 40 eur par vizīti (divām) man ir ļoti liela summa un gandrīz 200 eur par magnētisko rezonansi ir praktiski visa mana pusslodzes alga. Pirms gada potītes mežģījuma rezultātā sāka veidoties artRoze. Jau pirmajās vizītes sekundēs ārsts mani nopētīja no galvas līdz kājām un smīkņāja kaut ko par kārtējo meiteni, kas augstpapēžu kurpes pārvalkājusies tiklīdz kā izlasīja...
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Noteikti neiesaku apmeklēt zobu higiēnisti Iveta Glodena. Tik brutālas metodes - strādā kā ar cirvi un kapli, turklāt nenormālā ātrumā - jādomā, lai pieņemšanas laikā "iespiestu" vairāk klientu. Rezultāts - paviršs, sasteigts darbs, ko apstiprināja cits higiēnists, pie kā pēc tam vērsos, lai pārbaudītu savas aizdomas, ka 35 minūšu ātrumā paveiktais darbs ir nekvalitatīvs. Brutāla, nevietā ātri paveikta un nekvalitatīva zobu higiēna. Iestādes administrācijai vajadzētu papētīt, cik šī persona paspēj izmalt cilvēku vienas dežūras laikā. Nav brīnums par rezultātu.
Medicīnas sabiedrība ARS - Necienīga attieksme
Aizejot pie kardioloģes Vitas Zitmanes tika saņemta ļoti neprofesionāla attieksme. Pēc provukatīvu jautājumu uzdošanas par noteikto tēmu, dakteres atbilde bija nosodoša, un valoda kāda tika izmantota, neadekvāta profesijai. Ar žargoniem “Nafig” utt.. Vizītes noslēgumā tika nevis rasta atbilde un problēmu, bet gan pateikts, lai pārtrauc ierasto, kas nav nekāda atbilde.
ARS - Neprofesionāla konsultācija
Gāju pie alergologa, jo man bija kodums, kas nepārgāja pusgadu un paaugstināts ige. Ārste absolūti neklausās tajā, ko saku. Kad teicu, ka kodums dabūts maijā, man esot ilgstošā prombūtnē citā kontinentā, ārste runāja par to, ka maijs Latvijā bijis silts un tādos apstākļos kodumi var iekaist. Atkārtoti nosūtīja uz analīzēm, kas jau bija veiktas ar ģimenes ārstes nosūtījumu. Tāpat, man ir alerģija pret kaķiem u. c. Ārstei to pateicu, un mani nozīmēja tikai uz šo alergēnu analīzēm. Pilnīgi...
Medicīnas sabiedrība ARS - viedoklis par Jānis Dobelnieks traumotologs
Traumatologs-ortopēds J. Dobelnieks pavirši veic savu darbu, neiedziļinās pacienta vēsturē. Sajūta, ka vienīgais, kas ārstam rūp ir naudas peļņa. Es pati vērsos pie ārsta ar sāpošas kājas problēmu. Izvēlējos ars, jo tas tuvāk darbam, nekā mana ierastā poliklīnika. Kājai problēmas bija gadu atpakaļ, kuras tika atrisinātas. Paņēmu līdzi arī visu iespējamo informāciju jeb "slimības vēsturi" (to skaitā iepriekšējā rentgena slēdzienu) , piebilde, man ir padilis viens skrismlis kāju pirkstos. Tātad...
Medicīnas sabiedrība ARS - Плохой сервис
Была проблема с пальцем ноги. Пришёл на приём к хирургу G. Forstmanisu. Выслушал меня минут пять практически меня не слушал. Затем сделал хирургические манипуляции, не изучив проблему глубже. По кромсал мой палец, толком ни чем не обработав, положили повязку без прокладки прямо на рану и сказали полоскать в ромашковом чае. За два выходных дня проблема не уменьшилась а только усугубилась. В понедельник пошёл к другому хирургу, тот был в легком шоке от увиденного. Заново проделав мини операцию...
Medicīnas sabiedrība ARS - Obsluzivanie
Posle zvonka na recepschon bilo otvratiteljnoe obsluzivanie. Takze po piripiski otkozalisj otvecatj po russki, motiviruja etim, sdchto v latviji odin jazik. No eto castnoe zavedenie, i tam vvedenno 3 jazika, v tom cisle po russki. Naglaja, otvecajuschaja cerez internet, nagluju lozj.
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss; nekorektas informācijas sniegšana
Pierakstījos telefoniski uz grupu vingrošanas nodarbību un ārstniecisko masāžu. Paldies par grupu nodarbību blaumaņa ielā, ar to problēmu nebija. Toties pie masāžas skolas ielā tā arī netiku. Pierakstoties konkrēti jautāju vai ir pieejama apkakles zonas masāža uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi un pierakstījos. Masieres vārdu man nepateica un es nejautāju, jo parasti uz vietas pasaka kabinetu, kur jādodas un viss. Reģistratūrā man nesniedzot nekādu info, arī apstiprinot, ka esmu šeit pirmo...
Medicīnas sabiedrības ARS Diagnostikas klīnika - Krāpšana, slikts serviss
Vēlos brīdināt pacientus, jo minētā iestāde prettiesiski mēdz iekasēt maksājumus par medicīniskiem pakalpojumiem, kurus saskaņā ar līgumu ar nacionālo veselības dienestu, apmaksā valsts. Iestāde neieklausās pacientu iebildumos, kaut atzīst, ka pat pusotra simta liela naudas summa iespējams esot iekasēta nepareizi. Medicīnas iestāde pat apzinoties problēmu atrod formāls atrunas un naudu vēl aizvien periodā no 14.01.2019. Neatmaksā. Iestāde nevar nezināt kādus līgumus un pasūtījumus tā uzņēmusie...
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikta attieksme
Atbraucam 25.12.2018.g. ar 1,5.g. bērnu. Bērnam bija klepus un temperatūra 38,5. Lūdzam, lai dežurējošis ārsts paklausas plušas un vispār apskatās, uz ko saņēmam atbildi, ka bērnus viņi nepieņēm. Arī pati ārste atteica apsktīties bērnu. Bijam ļoti vīlušies šājā iestāde.
Medicīnas sabiedrība ARS - Agresīva un rupja apkalpošana reģistratūrā
Reģistratūras darbiniecei Alīnai Zavadskai vajadzētu iziet elementāru pieklājības un klientu/pacientu apkalpošanas ētikas kursu. Agresīva un rupja attieksme, pametot atpakaļ iedoto personu apliecinošo dokumentu un apdrošināšanas karti. Sejas izteiksme tāda, it kā būtu gatava nogalināt. Šādam cilvēkam nevajadzētu strādāt darbā, kurā ir jākomunicē ar cilvēkiem, kur nu vēl medicīnas klīnikā.
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Darbinieki, kas strādā uzņemšanas laikā, ir ļoti nežēlīgi. Un tagad viņi nesniedz informāciju, ko cilvēki lūdz. Vai informācija no personāla ir pilnīgi atšķirīga viena no otras. Cenas ir atšķirīgas. Jūs zvanāt uz pieņemšanu, cena ir viena, bet, kad jūs atgriežaties pie ārstēšanās, cena atšķiras. Kāds izvilkums no! Viss ir jāmaina. Cits gudrs rakstīt vēstuli kādam cilvēkam.