Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss; nekorektas informācijas sniegšana
Pierakstījos telefoniski uz grupu vingrošanas nodarbību un ārstniecisko masāžu. Paldies par grupu nodarbību blaumaņa ielā, ar to problēmu nebija. Toties pie masāžas skolas ielā tā arī netiku. Pierakstoties konkrēti jautāju vai ir pieejama apkakles zonas masāža uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi un pierakstījos. Masieres vārdu man nepateica un es nejautāju, jo parasti uz vietas pasaka kabinetu, kur jādodas un viss. Reģistratūrā man nesniedzot nekādu info, arī apstiprinot, ka esmu šeit pirmo reizi, aizsūtīja uz 4. Stāvu, kur nebija nodaļas reģistratūras, kur man varētu sniegt info. Tā nu pa ceļam satikta ārste mēgināja man palīdzēt, bet tik un tā nācās doties atpakaļ uz reģistratūru, kur man sanāca tikt pie reģistratores ar tumšiem matiem baibas. Ta kā ar visu procesu man jau sanāca kavēt - 10 min, centos ātri izskaidrot situāciju. Pretī saņēmu nepieklājīgu toni, par ko aizrādīju un info, ka pie viņiem uz masāžu tā nevar pierakstīties, jāiet sākumā pie speciālista. Man brīnumi; ko tad mani maldināja telefona reģistratore.. Kaut pirmā administratore būtu man pateikusi to, pirms sūtit kaut kur (pavecāka kundze, vārdu nepiefiksēju) . Tā nu pēc baibas izteiciena, ka gan jau es klausījos pierakstoties tāpat kā klausos ko viņa saka, nekavējoties aizgāju projām. Saprotu, ka var gadīties slikta diena, bet nu strādājot klientu apkalpošanā nepatīkamo garastāvokli vajag atstāt mājās. Ne masāža, ne vairs laba oma. Paldies ars gan telefona, gan klātienes reģistratoru pieejai
Komentāri (2)
Gājāt masēties uz apdrošināšanas rēķina?
Cien. Kristine. Vakar ar mani notika tiesi tas pats. Piedzivotais bija arkartigi nepatikams. Menesi atpakal, pa telefonu, pierakstijos uz arstniecisko masazu, mani atri pierakstija, neko detalizeti neteica, tikai laiku un datumu. Ierodoties uz registraturu, mani nosutija uz 416. kabinetu pie Annas. Mierigi devos turp un gaidiju savu kartu, kad iznaca masiere, teicu, ka naku pie vinas, ka man ir pieraksts. Vina parbaudija sarakstu, un teica, ka tomer neesot pie vinas, ka jaiet uz citu kabinetu 4.stava.
Gaju uz turieni, kur mani sagaidija 2 "laipnas" padzivojusas damas (medicinas darbinieki). Vinam mierigi centos izskaidrot situaciju, bet tiku nepartraukti partraukta un izsmieta, par to, ka nezinu specialista vardu pie kura dodos, paskaidroju 3 reizes, ka meitene no registraturas mani nosutija uz 416. Lai nu kaa, pec 15 minutem, nepartrauktu rupjibu, no abam medicinas darbiniecem, aizgaju, jo ilgak to uzklausit nespeju, tas bija pazemojosi, vispar redzet, ka darbinieks nevar atraut savu dibenu no kresla, un palidzet noskaidrot, bet turpinat sedet un runat rupjibas.
Velejos samaksat par 10 masazas reizem, kas nav maza nauda, bet pec tik rupjas attieksmes, masieri meklesu citur.
Esmu ARS klients jau vairakus gadus, bet tik rupju attieksmi, kur izsmej cilvekus vel nebiju piedzivojusi. Notikusaja, nevainoju registraturu, lai nu ka, tur neviens nebij rupjs pret mani, rupjibas un nevelesanas palidzet, naca no pasiem medicinas darbiniekiem.