Adrese: |
Atbrīvošanas aleja 122, 2. stāvs Rēzekne Latvia - LV-4601 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 64605337 +371 22075071 +371 26483862 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 16:00 slēgts |
Kategorija: | Veselība / Medicīna • Veselības centrs |
Sociālie tīkli: |
Medical plus - Sūdzības un atsauksmes
Medical plus - Slikts pakalpojums, bezatbildība
Zobārsts Ruslans Matvejevs, pieņem arī Rīgā, ne tikai Rēzeknē. Bezatbildīgs un paviršs, viņam pilnīgi vienalga, vai klients būs apmierināts vai nē, par nopietnām sekām pasaka nevis iepriekš, bet jau procesā. Ja pacients nav nekāds jaunais, tad var neceremonēties, kaut ko sadarīs un lai vācas prom un netraucē. Nezināju, ka varbūt tādi speciālisti
Medical plus - Slikts serviss
Vakar, ierados ar stipram zobu sāpēm pie daktera Siliča, iztīrīja kanālus un uzlika zāles, pateica sāpju gadījuma izdzert dolmen tabletes un palaida mājās, sāpes tā arī nepārgāja vakar pusē uzpampa vaigs, sacēlās temperatūra un bija slikta dūša, sāpes bija neizturamas plkst. 2.00 aizbraucu uz uzņemšanas nodaļu, tur man iespricēja pretsāpju līdzekļus un pateica no rīta doties pie ārsta kurš man laboja zobi, šodien no rīta devos uz medical plus un man Saka ka ārstu nav uz vietas, lai nāku...
Medical plus - Опасно для жизни
Узи, Доплер (Даугавпилс) - крайне не советую. После операции появилась необходимость проверить вены. На приёме мне сказали, что всё отлично при видимых, явных признаках. Через 3 часа у меня была запись в другом месте на узи, доплер. Где явно и отчётливо нашлась проблема. Врач всю вину переложил на устаревший прибор. Что? А зачем, вообще, такой прибор нужен, который не видит проблем? Как доктор может сказать, что всё в порядке, при наличии стандартных симптомов. Это ужас. Из-за безполеного оборудования и халатности врачей мы рискуем собой.
Medical plus - Patvaļīga izsvītrošana no gaidītāju rindas
2023. Gada janvārī/februārī pierakstījos Rindā pie ginekoloģes Dr. Morozovas. Sākotnēji pierakstoties, tiku informēta par to, ka Rinda ir ap pus gadu uz priekšu. Nesaņemot zvanu vel 2023. Gada rudenī, sazinājos ar iestādi pati, uz ko man atbildēja, ka mana Rinda pienākšot aptuveni pēc mēneša +/-. Pēc tam, pēc kāda laika zvanīju atkal, joprojām bija jāgaida. Tad ap decembra sākumu saņēmu zvani par pierakstu, diemžēl vizīti nācās atcelt, jo biju ar temperatūru un telefoniski ar reģistratūra...
Medical plus - Neprofesionāls darbinieks
Neiesaku zobārstu Matvejevu. Nācās zobu raut ārā. Dakteris veselu stundu (nepārspīlējot) centās izraut, izsakot vārdus, ka neesot miesnieks, tā arī nespēja. Tikai pēc stundas mocībām, pasauca citu dakteri, kas zobu izrāva uzreiz. Rodas jautājums, ja tu nespēj, nemāki utt. Kapēc pacientu krēslā nomocīt veselu stundu, un tikai tad saprast, ka nespēsi savu darbu izdarīt, pasaukt citu dakteru? Un vēl jokot, ka neesi miesnieks un vēl nesanāk? Ja nesaprati pēc pirmajām 10-15 min. Ka zobu neizrausi...
Medical plus - Плохое обслуживание.
Записался у зубного врача на определенное время и дату. Дали бумажку с записью и печатью доктора. Придти такого то и во столько. Приезжаю по времени, сижу жду своей очереди по времени. Выходит помошница доктора, говорит, а вы чего тут сидите? Говорю, я по записи. В ответ слышу - не может быть такого. Я им показываю бумажку с записью и печатью от врача, говорит не знает как так вышло, но к врачу я не попаду. Хотя сама вместе с врачом мне и назначали это время и дату, я ещё уточнял 2 раза у них...
Medical plus - Slikta attieksme pret klientu
01.09.2018. Griezos medical plus, jo bērnam stipri sāpēja zobs. Bija 10.00 un mūs ierakstīja tā saucamajā akūtajā rindā. Tikām iekšā 12.40, bet tas jau nebūtu nekas, ja vien attieksme pret bērnu būtu normāla. Tagad es saprotu, ka turpmāk ir reģistratūrā jājautā: kāda ir attieksme pret bērniem? Vai prot strādāt ar bērniem. Jā es saprotu, ka bērns raud un never muti vaļā, bet komunikācijai kaut kādai ir jābūt, nevajag mētāt instrumentus pa galdu un dzīt ārā no kabineta. Ārstes uzvārdu diemžēl nezinu, bet ja lasīs tad pati sapratīs par ko iet runa. Lai veicās arī turpmāk, tā tik uz priekšu.
Medical plus - Sliktas kvalitātes zobārstniecība
Diemžēl zobārsta Siliča paviršā darba dēļ zobu nāksies četrreiz dārgāk pārlabot. Pat gads nepagāja un viena plombe nolūza, otram zobam sācies iekaisums kanālā. Aizejot ar sāpošu zobu, vispirms tiek salabots viss cits un pie problēmas nelabprāt ķeras klāt, ar pacientu komunikācijas nav. Diemžēl nevienu zobārstu šajā iestādē mutes veselības uzlabošana un kaut kāda vispārēja zobu labošanas plāna sastādīšana nav interesējusi.
Medical plus, zobārsts Igors Siličs - Slikta apkalpošana, Valsts valodas pārzināšana
Par cik man bija akūts gadījums, tad nācās izmantot šīs iestādes pakalpojumu! Raujot zobu ārsts Igors Siličs aizķēra blakus zobu kā rezultātā izkrita plomba! Nācās likt jaunu plombu par kuru protams bija jāmaksā (ar nelielu atlaidi). Ārsta valsts valodas zināšanas praktiski 0! Apkalpošana ar ne tā labākā, izraujot zobu pat neiedeva izskalot muti tik teica, lai ejot samaksāt, ja būs laiks tad ieliks plombu. Par laimi uz nākošo pierakstu neviens neatnāca un plomba tika ielikta. Pajautāju vai pēc...
Medical plus - Bezkaunīgs
Sēstdien, vērsos pie ārsta ar sapošu zobu. Pieņēma jauns smaidīgs, dakters. Uztaisījam rentgenu, un dakters uzreiz piedavāja izraut 2 saknes (esot vieglākais ceļš). Izrava ātri, 10 minutes. Tikai iedomājaties par 10 minūtem noplēsa 45 eiro. Vai tas ir normāli? Tik jauns un bezkaunīgs
Medical plus - Zobārstniecība
Обратились за помощью в пятницу к зубному,приняла молодая специалист.у нас были боли.не могли понять какой зуб болит.вначале кокда сели в кресло у нас спросили-деньги есть.и только тогда стали смотреть.в итоге доктор,она,не могла понять.сделала рентген.высверлилс один зуб.не тот.сделала еще рентген.еще рядом зуб высверлила.позвала коллегу,мужчину.на что нам сказали что это зуб мудрости.надо удалять.но они не возмуться.сказали ехать в Даугавпилс или Ригу.ОК!на следующий день боли сумашедшие.мы...
Medical plus Rēzekne - Slikta zobu labošana
Griezos Medical ar sūdzību par sāpošu zobu, pēc rentgena ārsts uzreiz piedāvāja zobu izraut (esot vieglākais ceļš) vai labot, bet tas būšot ļooooti dārgi. Zobu zaudēt netaisījos, tādēļ piekritu labot. Stundu (!) zobs tika urbts un bakstīts jo nevarot atrast kanālu, pēc apmēram 40 minūtēm iesaistās vecāka ārste, kas ārstējošo ārstu palabo - kāpēc tu urb tur? ņem citu uzgali utt. man kā pacientam tas nav sevišķi patīkami. Tieku palaista mājās ar līdz galam neatrastiem kanāliem un solījumu...
Medical plus Rēzekne - Nekvalitatīva zobu labošana
Neiesaku labot zobus Medical plus Rēzeknē.Pirmkārt-ļoti stipra narkoze (līdz vakaram nejutu vaigu),otrkārt-pēc zoba salabošanas,zobs sāka sāpēt jau nākamajā dienā un tā sāpēja visu nedēļu,nevarēju ēst ne saldu,ne sāļu,ne karstu utt.,līdz aizbraucu pie cita zobārsta novērst manu problēmu,kaut gan Medical plus reģistratūras darbiniece piedāvāja man atbraukt veikt rentgenu un secināt,kur vaina.
Medical plus Rēzekne - attieksme pret klientu
Vakar vērsos pie zobārsta ar nekvalitatīvi salaboto zobu, kuru sataisot, naudu tomēr paņēma,lai gan teica,ka ja atkārtoti, tad taisa bezmaksas! Zoba labošanas laikā, zobārsts visu laiku runāja par savu ''intīmo dzīvi''! Mani galīgi neinteresē zobārstu dzīve, viņu mīlestības un ar ko tās mīlestības ir precējušās! Bija tāda sajūta,ka es tur esmu lieka un vairākas reizes man pretī noburkšķēja... Beigās pateica,ka man zobs tik un tā būs jālabo .... Esiet gudri, taupiet savu naudu, nemetiet vējā!...