Latvijas Pasts

VAS Latvijas Pasts
www.pasts.lv
Adrese: Ziemeļu iela 10
Rīga, Mārupes nov.
Latvia - LV-1000
(Lidosta Rīga)
Tālrunis: +371 27008001
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
569
Atrisinātas
14
Ar atbildēm
8
Apskatīt statistiku

Latvijas Pasts - Sūdzības un atsauksmes

Latvijas Pasts - Kļūdaini veic pārskaitījumus

Kļūdaini veic pārskaitījumus Latvijas pasts izmanto tehnoloģiju ar ierakstot pareizi uzņēmuma nosaukumu, reģistrācijas nummuru bet kļūdaini bankas kontu, viss notiekās, mana nauda aizgāja nezin kur, ja es internetbankā tā nokļūdītos, neko nevarētu pārskaitīt, pastā vakar uzrakstīju iesniegumu un atteica ka mēneša laikā izskatīšot... Jānis Ronis 29244671

AtrisinātaLatvijas Pasts - Pazudis sūtījums

Pazudis sūtījums No Ķīnas internet veikala pasūtīju telefonu. Ķīnietis sūta paciņu ar Nīderlandes pasta starpniecību. Pēc sekošanas numura redzu, ka paciņa atnākusi līdz Latvijai jau 12.janvārī un tālāk pazūd. Jautāju Nīderlandes pastam- kāpēc paciņa neceļo tālāk? Šie atbild- Līdz Latvijai piegādājām, tālāk nevaram palīdzēt. Jautāju Latvijas pastam - Kur ir sūtījums? Latvijas Pasts atbild - norādītais sūtījums nav saņemts. Par nepiegādātu sūtījumu atbildīgs Nīderlandes pasts. Kā tad sanāk- sūtījums noklīdi...

Latvijas Pasts - Не доставка заказного письма адресату

Не доставка заказного письма адресату Сегодня 17 января 2017 года я получил извещение на получение заказного письма, которое гласит что я могу получить его... с 13 января 2017 года с 11.00. То есть нарушен порядок получения заказного письма: почтальон должен привезти письмо, и если адресата нет дома, оставить извещение что письмо можно получить на следующий день. С 10 января до 16 января я находился дома, а если и отлучался, то дома постоянно находиться мать! По-видимому письмо пришло 11-12 числа, извещение должны были оставить 13...

Latvijas Pasts - Neinformātība, vienaldzība

Neinformātība, vienaldzība Šodien dzirdēju uz sevi vērstus vārdus - man vienalga. :-) Jāsaka, tas mani nedaudz (daudz) pārsteidza, jo strādājot savu darbu zinu, ka ja tos izteikšu, vai pat padomāšu, mans profesionālais ceļš būs beidzies. Šodien jutos noderīga, jo informēju Liepājas 12. Pasta nodaļas vadītāju Endiju Avarčenko par jaunieviesumiem Latvijas Pasta likumdošanā. Viņai vienalga, bet man šīs formalitātes bija svarīgas, lai saņemtu īpaši svarīgo vēstuli. Kāpēc šo rakstu? Nepakļauties trulumam!!!

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien stāvēju 45 min. rindā t./c. Alfa 1. stāvā , lai izmantotu Western Union pakalpojumus. Pasta nodaļā nav paziņojumu , ka tur ir Western Union pakalpojums pieejams, kad es teicu ,kāpēc Jums nav uzraksta ,atbildēja , ka tos neviens nelasot , lai ejot uz citu vietu ,tur arī esot Western Union pakalpojumi , bet , kur nav pateikts. Pasta darbinieki pieņem cilvēkus ar 200 ierakstītām vēstulēm un 50 sīkpaciņām,par to nebrīdinot rindā stāvētājus ,ka tie var iet kādas 40 minūtes pastaigā. Cik...

Latvijas Pasts - Apmelošana

Apmelošana Es katru dienu parskatu pastkastiti. Sanemu sutijumu uz vira varda. Virs nakama diena dodas uz Ogres pastu kas ir brivibas iela pakal. Pasta darbinieks sak nesmuka toni teikt ka par glabasanu jamaksa 2.49e un ka si jau ir atkartota lapa 1.uz lapas NEBIJ RAKSTITS ATKARTOTS 2.Parbaudot katru dienu paskastiti NEVIENA LAPINA NEBIJA. 3. Ja butu lapina sutijums tiktu iznemts tuvako divu dienu laika Ludzu TIEKAT GALA ar saviem tiesam neizglitotiem darbiniekiem.

Latvijas Pasts - Ilga apkalpošana

Ilga apkalpošana Atrodos tc Mols 3.pasta nodaļa jau kādas minūtes 20 gaidu rindā uz sūtījumu izsniegšanu strādā 3 operatores, cilvēku daudz, visi tiek apkalpoti,bet lēnām, zinu, ka šeit ir sūtījumu izsniegšanas cilvēki, bet tādu nemaz nemana. Visu laiku atveras durvis un kāda darbiniece skraida turpu šurpu, bet zālē tā arī neiznāk neviens izsniegt sūtījumus.

Latvijas Pasts - Bojàjumi

Bojàjumi Esmu ļoti sašutusi par mūsu pasta pakalpojumiem. Śodien saņèmu no Anglijas apsveikuma kartīti- tik sliktà stàvoklī ,saplèstu gan aploksni,gan kartiņu ,neesmu saņèmusi. Aploksne bija ievietota kaut kàdà maisiņà vèl,jo saņurcītà kartīte krita àrà no aploksnes! Kas notiek? Kas atmaksàs zaudèjumus un sabojàto dienu? Apsveikumu pa taisno nàcàs izmest miskastè! Bet tiek tèrèta nauda un laiks

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Kurjers M.Šilders ir ļoti nelaipns un agresīvs cilvēks. Piegadā pasūtījumus itka tu būtu viņam parādā. Runā, kā ar mēslu. Paaugstinātos toņos. Ja kaut-ko prasa, atbild tā, itka naudu viņam prasi. Ļoti riebīgs cilvēks. Negribētu ar tādu indivīdu vēlreiz tikties.

Latvijas Pasts - Плохой сервис

Плохой сервис 22.11.2016 отправили посылку в Англию.Посылка до сих пор не дошла ,звонили на латвийскую почту там говорят что посылку отправили сказали ждать неделю пока они проверят.Через неделю позвонили сказали что посылку отправили. Получатель связался с английской почтой и ест официальное письмо что посылка не долетела.Мы еще раз позвонили на почту и там сказали что они будут ждать письма от английской компании и то займет до 3 месяцев!!! Абсурд письмо уже есть! По номеру отслеживания видно что посылка...

Latvijas Pasts - Nepiedieniga pastnieka uzvediba

Nepiedieniga pastnieka uzvediba Vaditajs-kurjers uzvarda Silders, ar auto GH5634, uzvedas neadekvati un nepiedienigi. Nemak solidi uzvesties. Braucot ieksa SEZ teritorija(muitas zona) atsakas uzradit personas apliecinosu dokumentu, nirgajas par apsardzes darbiniekiem, draud. Uzskatam, ka si uzvediba ir nepienemama, un boja visa Jusu uznemuma reputaciju

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Mēs valmierieši nevaram sagaidīt,kad beigsies bardaks Valmieras 1.pasta nodaļā.Kāpēc gadiem patstāvīgas rindas un akūts darbinieku trūkums. Kāpēc Vidzemes reģiona pilsētā ar 27000 iedzivotajiem, tikai vienā pasta nodaļā var izņemt pasta sūtījumus, Valletas pasta nodaļu pārvietoja uz Pārgauju un kāda tam jēga,ja Pārgaujas iedzīvotāji nevar izņemt pasta sūtījumus, jo redziet pasta nodaļai nav piemērotas telpas, kurā uzglabāt pasta sutijumus.Tikpat labi varējāt nodaļas izvietot pa...

AtrisinātaLatvijas Pasts Talsi 1 - Slikts serviss

Slikts serviss Pienākot rindai apkalpošanas personāls slēdz kasi un neapkalpo pasakot, ka daudz darba. Nostāvēju ar 11 mēnešu vecu meitiņu uz rokām 20min rindā. Norāda, ka man jāstājas jaunajā rindā, kur jau daudz cilvēki priekšā, lai gan izstāvēju rindu, lai nosūtītu paciņu. Izturējās rupji un necienīgi, kuru rezultātā pa jaunu nestāvēju rindā, bet aizgāja. Mammas ar maziem bērniem saprot, cik tas ir sarežģīti un grūti stāvēt ilgstoši garās rindās ar mazu bērnu uz rokām. Un sagaidot savu kārtu, tev acu...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Uz mūsu uzņēmuma adresi, kopš sākusi darbu jauna pasta piegādātāja, pastāvīgi nāk citiem adresētas vēstules. Vienreiz devu atpakaļ pasta piegādātājai, bet man pasaka, ka - nu es tā nevaru viņas atpakaļ ņemt! - Bet man tak viņas vispār nav vajadzīgas, es mierīgi varu griezējā visas samest.

Latvijas Pasts - slikts serviss

slikts serviss Šodien (04/10/16) izmantoju Latvijas Pasta pakalpojumus Naujenes pagasta pasta nodaļā, Daugavpils novads, un saskāros ar ĻOTI lēnu un nepaipnu apkalpošanu. Es saprotu, ka tā ir 'lauku' pasta nodaļa, bet elementāro darba ētiku tur neviens vēl nav atcēlis. Ja Latvijas pastam ir tāda iespēja, lūdzu nosūtīt Naujenes pasta nodaļas darbinieci uz klientu apkalpošanas kursiem, jo viņai nav pat pamata saprašanas, kā jāstrādā ar klientiem un kā jārunā ar cilvēkiem. Ar cieņu, LP kliente.

Latvijas Pasts/ Pērnavas iela 43 - Atgriež sūtijumu nepamatoti un naudu neatgriež

Atgriež sūtijumu nepamatoti un naudu neatgriež Saskāros ar ļoti nepatīkamu attieksmi un apkalpošanu. Sāksim ar to ka 23.08.2016 izsūtiju paciņu māsai uz Vāciju. Pēc nedēļas māsa apskatījās izsekošana un tur uzrādīja ka paciņa jau ir galapunktā, bet aizejot uz savu pastu pasaka, ka nekādas paciņas nav. Aizeju uz savu pastu, tur man pasaka ka ir jāgaida, zrada ka ir jau galā, nekādus iesniegumus nevaru rakstīt, jo tad māsai jāiet un pašai tas jādara, Vācijai jāmeklē, protams tur atkal saka pretējo. Pēc nedēļas eju vēlreiz,atkal pasaka,ka...

Latvijas Pasts - Birokrātija, slikts serviss

Birokrātija, slikts serviss Sveiki, Man kā privātpersonai ir pienācis sūtījums pasta nodaļā un, lai par to paziņotu pastkastītē ir iemsta lapiņa, kurā laipni lūdz paciņu saņemt pasta nodaļā. Aizmirstot lapiņu paņemt līdzi, pasta nodaļas apkalpojošais personāls apgalvo, ka sūtījumu nav iespējams atrast un izsniegt, pat , ja tiek uzrādīts personas apliecinošs dokuments un nosaukta adrese. Vai tiešām tā ir mūsdienu realitāte, ka bez 'lapiņas' sistēmā nav iespējams ar personas koda palīdzību atrast sūtījumu??! Saprotu, ka...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Loti nelaipna un lēna apkalpošana,kaut gadiem strādā vieni un tie paši darbinieki.Ienākot,neatñem sveicienu,sajūta tāda,ka esat ieradies pie viñiem mājās-ko atkal te atvilkies.Un tā nav ne reizi vai divas,bet KATRU reizi!! Izvairos tur iet,kad vien iespējams,jo attieksme ir vienkārši briesmīga!! Ja vėlies iet uz Rojas pastu,uzliec smaidu un apbruñojies ar milzu pacietību un esi gatavs pazemojošai attieksmei.Par pretimnākšanu nemaz nerunājot..

Latvijas Pasts - sūtījumu piegāde

sūtījumu piegāde Labdien! Neesmu apmierināta ar pasta sūtījumu piegādi adresē Kaive,Sēmes pagasts,Tukuma novads. Šobrīd mūsu pastnieci aizvieto cits pastnieks,kuram,acīmredzot,ir vienalga kam un kad viņš nodod sūtījumu. Man šo sūtījumu nākas meklēt un citkārt pat braukt pēc tā pie pavisam cita adresāta. Ierakstītas vēstules bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem atstāj pie cita cilvēka,rodas jautājums,nez kurš tad parakstās? Esmu informējusi Tumes pasta nodaļas darbinieci,uz kādu laiku viss bija labi,bet...

Latvijas Pasts - Плохое обслуживание

Плохое обслуживание Пришла на почту в Плявнеках LV1021, касир за 4 кассой Гита Чипена не обслуживала клиентов, а в полном смысле огрызалась , хамила , фыркала , учила как правильно надо разговаривать , на всём протяжении её обслуживания . Хотя разжигала меж национальную ссору , отношение к людям другой национальности предвзятое и очень агрессивное . такие сотрудники не должны работать в сфере обслуживания клиентов они лицо корпорации , а она в своём поведении опускает престижность предприятия и страны . ПОЗОР ЛАТВИЯС ПОЧТЕ ЗА ОТБОР ТАКИХ СОТРУДНИКОВ . чек №0285250 19.07.2016 год 10.08.49.часов .

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes