Latvijas Pasts - Slikts serviss, darbinieku nolaidība
2017. gada 12. aprīlī savā dzīvesvietas adresē saņēmu aicinājumu ierasties Latvijas Pasts filiālē Slokas ielā 60 sūtījuma saņemšanai. Vienīgi aicinājums ir ar atpakaļejošu datumu - 13. martu. Jāsaka, šis bija pirmais un vienīgais aicinājums, ko no Latvijas pasta biju saņēmusi šajā laikā. Gaidīju cītīgi, jo 5. martā biju pasūtījusi preci, par ko arī internetveikalā samaksāju. (Atļaušos vēl piebilst, ka internetveikals bija jau sen pārbaudīts un neskaitāmas reizes pierādījis, ka ar to sadarbība ir lieliska.).
13. aprīlī (nākamajā dienā) devos uz savu pasta nodaļu Slokas ielā 60, lai saņemtu savu sūtījumu. Tajā brīdī jau satraucos, vai no manis netiks prasīta liela naudas summa par paciņas aizturēšanu. Vērsos pie pasta darbinieces jau uzreiz informējot, ka esmu aicinājumu saņēmusi dienu atpakaļ, jautājot kā varu saņemt sūtījumu. Darbiniece, saprotot, ka pagājis tieši mēnesis, devās meklēt paciņu, piebilzdama, ka iespējams tas jau ir nosūtīts atpakaļ. Pēc nozušanas meklējot paciņu, darbiniece tiešām atgriezās tukšām rokām, sakot, ka paciņa jau ir nosūtīta atpakaļ.
Prasīju, kādēļ esmu aicinājumu saņēmusi tikai tagad, kas ir pastniece kas piegādā aicinājumus, bet atbildi nesaņēmu - lai runājot ar priekšnieci. Pēc tā jau var spriest, ka cilvēks n-tās reizes saskāries ar šo. Pat neizrādīja nekādu pārsteigumu, uzreiz sūta pie priekšnieces. Esmu strādājusi klientu apkalpošanā. Vai nu viņai viss ir pilnīgi vienalga, vai arī šī situācija jau ir standarts Latvijas pastā.
Tad nu rodas jautājums, kādēļ uz manu adresi aicinājums atnācis mēnesi vēlāk? Bet vēl būtiskāk, kādēļ nepienāca atkārtots aicinājums? Ja būtu atnācis atkārtots aicinājums, es būtu uzreiz devusies uz pastu pakaļ! Zinu, ka tādi pienāk. Lai gan vienmēr dodos uz pastu cik drīz vien iespējams, esmu redzējusi ka maniem ģimenes locekļiem nāk arī atkārtoti aicinājumi. Vai pastnieks, tīši šādus aicinājumus ignorē? Met miskastē? Ja tā, tad laiks tai mainīt darbu un lai uz mūsu māju nāk cits pastnieks! Nedzīvoju privātmājā, ticu, ka par to būtu priecīgi arī kaimiņi! Kā Latvijas Pasts nāk pretī šādos gadījumos? Saprotu, ka preci nav vērts no Jums prasīt, bet Jūtos vienkārši apkrāpta. Kā var būt tāda necieņa pret savu darbu? Liekas, ka labāk ir piemaksāt, lai preci atved kurjers, vai saņemt pakomātā, bet ne vienmēr šādu iespēju var izvēlēties.
Pievienot komentāru