Adrese: |
Krustpils iela 12 Rīga Latvia - LV-1073 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +37120609997 |
Darba laiks: |
10:00 - 17:00
10:00 - 17:00 10:00 - 17:00 10:00 - 17:00 10:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Clix.lv - Sūdzības un atsauksmes
Clix.lv - Krāpšana
22.10.21. Tika pasūtīta un apmaksāta prece. Tās pašas dienas beigās pienāca e-pasts par pasūtījuma apstiprināšanu.
Gaidīju nedēļu, nekādas ziņas no internetveikala. Zvanīju, teica, ka neesot prece uz vietas, pārzvanīšot rītdien, kad būs vairāk informācijas. Nesagaidīju. Sazvanīju vēl pēc nedēļas, nekas nav mainījies-prece neesot uz vietas, naudu atgriezīšot. Nu jau pagājis mēnesis, nav ne naudas ne preces. "kantoris pa rubli". Vērsīšos Ptac par krāpšanu.
Clix.lv - Piegāde, par naudas atgriešanu
Pasūtījums tika apmaksāts 21.09.2021. , bet preces netika piegādāta līdz 2021. Gada 08.10. Šajā dienā mēs nosūtam e - pastu ar lūgumu atmaksāt naudu. Nauda tika atgriezta tikai pēc vairākiem zvaniem 15.10.2021. Ar draudiem rakstīt patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Clix.lv - Krāpšana
Pasūtīju preci, kuru saņēmu ar mēneša nokavēšanos, precei ļoti ātri parādījās defekts. Tā tika aizvesta uz garantiju 2021. Gada sākumā un līdz pat šīs sūdzības rakstīšanas brīža (09.07.2021) neesmu saņēmis nekādu informāciju par preci un mani zvani uz uzņēmumu tiek noraidīti vai ignorēti. Ļoti slikts interneta veikals, labāk lietot uzticamus, kā 220.lv vai 1a.lv vai jebko citu.
Clix.lv - Krāpšana, slikts serviss
Nevienam neiesaku Clix.lv! Krāpnieki un meļi!
Nopirku stacionāro mikseri par summu 84.00 eiro. Tā kā vēl bija garantija, iesniedzu remontam 18.01.2021! Darbiniece Katrīna kondratjeva teica, ka mēneša laikā visu salabos. Zvanīju gan februārī, martā, aprīlī, bet viņa necēla klausuli. Aizbraucu uz kantori, teicu, ka vēlos saņemt naudu par preci, kas joprojām remontā, bet naudu nepārskaita.
Tagad ir jau maijs!
Firma, kurai nevar uzticēties!
P. S. Ziņošu par šo firmu patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Clix.lv - Nekompetence un slikts serviss
9.martā pasūtīju batutu, kurš nebija no lētajiem. Pēc 4 dienām (piektdienā) zvanīja no clix.lv veikala, ka batuts ir klāt, tā kā neesam no Rīgas un darba laiks viņiem ir līdz plkst.17.00 un brīvdienās nestrādā, tad batutu palūdzām izņemt draugiem, kuri dzīvo Rīgā. Nākamajā dienā braucām uz Rīgu - aptuveni 140 km, lai savāktu batutu. Un tā kā laikapstākļi visu Marta mēnesi nebija no foršākajiem, tad batutu sanāca izpakot pēc mēneša 11.Aprīlī. Kad nonācām līdz kastei, kurā atrodas tīkls, tad...
Clix.lv - Slikts serviss
03.07.20. Internetveikalā Clix.lv pasūtīju akumulatora lādēšanas ierīci Yato-8300. Darbiniece piezvanīja un pateica, ka prece nav noliktavā. Jautāja vai gaidīšu 2 nedēļas, kad atbildēju, ka jā - teica, ka došot ziņu, kad prece būs noliktavā. 29.07.20. Piezvanīju un jautāju, kad būs prece. Tad darbiniece atbildēja, ka neesmu veicis priekšapmaksu. Opā! Pirms tam tāda runa vispār nebija! Netiku arī e-pastā saņēmis nekādu rēķinu!