Clix.lv - Krāpšana

22.10.21. Tika pasūtīta un apmaksāta prece. Tās pašas dienas beigās pienāca e-pasts par pasūtījuma apstiprināšanu.
Gaidīju nedēļu, nekādas ziņas no internetveikala. Zvanīju, teica, ka neesot prece uz vietas, pārzvanīšot rītdien, kad būs vairāk informācijas. Nesagaidīju. Sazvanīju vēl pēc nedēļas, nekas nav mainījies-prece neesot uz vietas, naudu atgriezīšot. Nu jau pagājis mēnesis, nav ne naudas ne preces. "kantoris pa rubli". Vērsīšos Ptac par krāpšanu.

08.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (1)

K Klients 06.12.2024

Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.

Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.

Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes