Apsara Tējas namiņš

Bargi SIA
Adrese: Brīvības gatve 403b
Rīga
Latvia - LV – 1024
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 67521304
Fakss: +371 67521323
Informācija: Juridiskā adrese
Stērstu iela 21 - 2,
Rīga, LV-1004

Tējas Namiņš
Adrese: Terbatas 2G; Riga
Darba laikss: Pir.- Pie. 10:00 – 22:00
Tālruņa numurs: +371 672 124 36
E-pasts: [email protected]

Adrese: Kr. Barona iela 2a, Latvija, Riga
Darba laiks: Pir.- Pie. 10:00 – 22:00
Tālruņa numurs: +371 672 277 10
E-pasts: [email protected]
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Atpūta / Izklaide  •  Kafejnīcas, bāri
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
3
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Apsara Tējas namiņš - Sūdzības un atsauksmes

Apsara Tējas namiņš - Darba laiks

Darba laiks Vienīgā sūdzība ir - kāpēc, nu kāpēc to nevarēja saglabāt? Absolūti unikāla Atpūtas vieta, ar unikālu atmosfēru un brīnišķīgu pieeju klientu apkalpošanai.. Cik tējas tasīšu tur izdzertas, cik skaistāku dzīves brīžu pavadīti tajā terasītē otrajā stāvā, cik tēmu apspriestas, cik jauku brīžu ar dzīvē dārgāko cilvēku piedzīvoti tieši tur.. Manuprāt, zemeslodē kļuva tumšāk dienā kad to slēdza ( (

Apsara Tējas namiņš - Nepieklājīga klientu apkalpošana

Nepieklājīga klientu apkalpošana Es ar draudzeni esam patstāvīgie Vērmaņdārza tējas namiņa apmeklētāji. 11.11.16 plkst 17:20, sežot 2.stāvā ar pasūtītu tējas ceremoniju, pie mums atnāca meitene-darbinieks un pateica mums, ka 2.stāvā ir maz vietas, ir citi klienti, kuri arī grib tur atpūsties, bet mēs sežam šeit jau visu dienu, vairs neko nepasūtot un mums jāiet prom. Mēs tur bijam kādas 3-4 stundas un tāpat gribējam jau iet prom, izdzerot pēdējo tējas krūzīti. Brīva vieta 2.stāvā citiem klientiem tur bija, bet darbinieks to neredzēja vai negribēja redzēt. Rindas pie kases arī nebija. Vairs šajā tējnīcā neparadīšos.

Apsara Tējas namiņš - nepieklājīga apkalpošana

nepieklājīga apkalpošana Diemžēl Vērmaņdārza tējas namiņā meitenei-bārmenei-oficiantei izturēšanās kā galma princesei - katrā ziņā jaunkundzei rada prieku jau pirms desmitiem apstaigāt klientus un ar nīgru seju atgādināt, ka jāpamet iestāde. Viesmīlību tas neveicina un vēlmi apmeklēt tējnīcu,neskatoties uz patiesi gardu tēju - arī ne. Varbūt jāmaina apkalpojošais personāls vai vismaz attieksme pret klientiem?! Inga

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes