Apsara Tējas namiņš - nepieklājīga apkalpošana
Diemžēl Vērmaņdārza tējas namiņā meitenei-bārmenei-oficiantei izturēšanās kā galma princesei - katrā ziņā jaunkundzei rada prieku jau pirms desmitiem apstaigāt klientus un ar nīgru seju atgādināt, ka jāpamet iestāde. Viesmīlību tas neveicina un vēlmi apmeklēt tējnīcu,neskatoties uz patiesi gardu tēju - arī ne. Varbūt jāmaina apkalpojošais personāls vai vismaz attieksme pret klientiem?!
Inga
Komentāri (2)
Ak tad jūsuprāt apkalpojošam personālam būtu pacietīgi jāsēž kamēr daži apmeklētāji paši sagrib aiziet kad darba laiks jau sen kā ir beidzies?
Bieži vien visu nosaka attieksme - nevis ko dara, bet kā to dara. Ja draudzīgi palūdz, neviens sūdzības internetā neraksta.
Elbi