www.sudzibas.lv Bolt Slikts serviss

Taxify - Slikts serviss

Vēlos izteikt sūdzību par taxify. Mans bērns brauca uz mājām ar lielu maisu ar ēdienu un drēbēm. Neuzmanības dēļ, bērns maisu atstāja. Šodien skatos Ride History, kur parasti ir iespēja sazvanīt taksistu, bet taksists mani ir nobloķējis, sazvanīt nevaru. Es nesaprotu, tur nebija nauda, vai citas vērtīgas lietas. Rezultātā, sabojājāt bērnam svētkus, kā arī pazaudējāt klientus. Ļoti slikts serviss.

Atbilde no Taxify Latvija 27.12.2017

Labdien,

Atvainojamies, ka Jums bija šāda pieredze ar Taxify.

Problēmsituācijās, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta centru, rakstot uz [slēpt]@taxify.eu, lai varam palīdzēt. Lūdzu, atsūtiet mums savus kontaktus, lai varam precizēt brauciena laiku un sazināties ar vadītāju.

Ar cieņu,
Taxify

S

Komentāri (2)

Den91 25.12.2017

Man liekas, ka tur automatiski dzešas taksista numurs, un ar Taxify vienmēr ir iespejams sazinaties.

Dainis 27.12.2017

Kur tad šeit ir taksista vaina, jūsu bērnam jau ir ''aizmārša'' pats sev svētkus arī sabojāja..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes