Taxify - Slikts serviss
Vēlos izteikt sūdzību par taxify. Mans bērns brauca uz mājām ar lielu maisu ar ēdienu un drēbēm. Neuzmanības dēļ, bērns maisu atstāja. Šodien skatos Ride History, kur parasti ir iespēja sazvanīt taksistu, bet taksists mani ir nobloķējis, sazvanīt nevaru. Es nesaprotu, tur nebija nauda, vai citas vērtīgas lietas. Rezultātā, sabojājāt bērnam svētkus, kā arī pazaudējāt klientus. Ļoti slikts serviss.
Labdien,
Atvainojamies, ka Jums bija šāda pieredze ar Taxify.
Problēmsituācijās, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta centru, rakstot uz [slēpt]@taxify.eu, lai varam palīdzēt. Lūdzu, atsūtiet mums savus kontaktus, lai varam precizēt brauciena laiku un sazināties ar vadītāju.
Ar cieņu,
Taxify
Komentāri (2)
Man liekas, ka tur automatiski dzešas taksista numurs, un ar Taxify vienmēr ir iespejams sazinaties.
Kur tad šeit ir taksista vaina, jūsu bērnam jau ir ''aizmārša'' pats sev svētkus arī sabojāja..