Taxify - Slikts serviss
Svētdienas rītā ap plkst. 6: 30 saskāros ar nepatīkamu situāciju. Jau laicīgi apskatījos taxify aplikācijā, ka tuvumā ir pieejami taksometri. Pasūtīju taksometru, kurš ieradīsies pēc 6 min - pašlaik vadītājs noslēdzot braucienu turpat netālu. Devos lejā un gaidīju. Redzēju, ka taksometrs nemaz nebrauc uz manu pusi - brauc pavisam garām. Tad jau ierašanās laiks palielinājās līdz 10 min.. Vēl pēc brīža pēc 19 min. Un taksometrs tikai attālinājās.. Zvanīju šoferim, bet viņš neatbildēja uz manu zvanu. Nācās taksometru atcelt un izmantot citas firmas pakalpojumus, jau kavējot ierašanās laiku svarīgā notikumā. Kā tas var būt, ka taksometrs, kuru esmu pasūtījusi un kurš nav atteicis braucienu, tomēr dodas pavisam prom, kaut sākumā tiešām bija dažu minūšu brauciena attālumā?
Pēc šī notikuma aprunājos ar paziņu un viņa teica, ka 2 reizes pēdējos mēnešos gadījies tieši tāpat - izsaukts taksometrs aizbrauc garām, kamēr klients vēl joprojām gaida savu braucienu..
Labdien,
Atvainojamies, ka Jums bija nepatīkama pieredze ar Taxify.
Šādos gadījumos lūdzam sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, lai mēs nekavējoties varam sazināties ar vadītāju un noskaidrot apstākļus. Lūdzu, rakstiet uz [slēpt]@taxify.eu, lai varam precizēt brauciena laiku.
Ar cieņu,
Taxify
Komentāri (1)
28. dec Taxify visiem klientiem nosūtīja brīdinājumu par tarifu izmaiņām jaungada naktī. - On New Year's Eve and Morning different fare will be applied to all rides: 2.13€ start, 0.71€ km, 0.14€ minute. Realitātē tarifi bija krietni augstāki. Manā rēķinā pēc brauciena 1. janvārī - iekāpšana 5€ un nobrauktais attālums 2 reizes garāks nekā patiesībā. Ne pirms, ne brauciena laikā taksometra vadītājs protams nebrīdināja par izmaiņām, tikai tad kad sasniedzu galamērķi biju nolikts fakta priekšā, ka tarifi ir 4 reizes augstāki un visi klienti esot e-pastā brīdināti. Vienīgais e-pasts par izmaiņām ir saņemts 28.dec. Taxify klientu servisu sazvanīt nevar. Kārtējais Pandas līmeņa taksometru kantoris.