Taxify - Slikts apkalpošanas serviss
Vēlos izteikt sūdzību par Taxify taksistiem. Pieminēšu, ka Taxify izmantoju, līdz šim, šīs ērtās aplikācijas un idejas dēļ. Bet, vairs neizmantošu. Iemesls ir gaužām nepatīkams. Vismaz man.
Brīvdienās devos ar draudzeni izkalidēties, kā parasts, lai pārvietotos, izmantoju Taxify aplikāciju. Pirmkārt, manu pieteikto braucienu atcēla 2 šoferi. Likās jocīgi, bet nu, ok, piektdienas vakars, visādi var būt. Beigās viens taksists tomēr pieņem manu braucienu un atbrauc mums pakaļ. Sarunas laikā, ieminos, ka redz, vismaz kāds mūs ir piekritis vest, jo divi citi šoferi, kas bija tuvumā atteicās. Uz ko, taksists pilnā mierā man atbild, ka tas tāpēc, ka man, kā pasažierim ir slikts vērtējums. Es biju šokā. Par braucieniem nauda vienmēr tiek novilkta no kartes, nekad mašīnās nekāpju neatdekvātā stāvoklī, un esmu pieklājīga. Šoferis atbild, ka tas, varbūt, tāpēc, ka neesmu atstājusi dzeramnaudu, tādos gadījumos šoferi mēdzo tlikt zemus vērtējumus.
Biju šokā, tā ir mana personīgā izvēle, vai es konkrētam šoferim gribu pateikties kā īpašāk un samaksāt pa virsu. Atzīstu, neatstāju dzeramnaudu vienmēr, jo reizēm tiešām ir šoferi, kurus labprātāk redzu braucot prom, nevis vēl viņiem pa virsu maksātu. Pietam reizēm man vispār nav skaidras naudas, ko tam taksistam iedot. Bet, tomēr uzskatu, ka tā ir mana personīgā izvēle, maksāta pa virsu vai nē.
Bet, tas vēl nav viss. Kad turpinājām sarunu ar taksometra vadītāju, viņš sāka sūkstīties, ka ko gan es vispār varu gribēt, jo, katrs brauciens šoferim izmaksā 4 eur, būtībā taksists man uzsauc šo braucienu, ja braucu mazu attālumu (mūsu vakara brauciens izmaksāja 2,80 eur). Es, protams, ļoti atvainojos, bet, ja man aplikācija parāda, ka manis izvēlētais brauciens izmaksās līdz 3 eur, tad man nav jājūtas vainīgai, ka šoferim tas izmaksā 4 eur. Ja cena ir lielāka, tad norādīet, ka cena ir 4 eur, nevis 2.80 eur. Zinu ļoti daudzus, kas iamznto šo pakalpojumu tiešī īso pārbraucienu veikšnai, tad ja tas ir tik šoferim neizdevīgi, norādiet, ka minimālā maksa ir 4 eur. Vai ieteikums šoferiem, neiesaistaties šajā aplikācijā un nebūs klientam jāstāsta, cik dzīve slikta. Jo es savā darbā nekad klientiem nestāstu, ka patiesībā jau man pienāktos vairāk, bet man liek strādāt par šādu cenu. Ja maksā par maz, ej prom, nevis liec justies vainīgam klientam, ka viņš izmanto Tavu pakalpojumu īsam pārbraucienam.
Labdien,
Mēs ļoti atvainojamies, ka Jums bija tik negatīva pieredze ar Taxify. Tāpat arī atvainojamies vadītāja vietā par to, ka viņa dēļ Jums bija nepatīkams brauciens.
Vēlamies precizēt pāris detaļas par vadītāja pausto viedokli:
1) Piektdienas vakari tiek pieskaitīti "pīķa" stundām, kad pieprasījums pēc automašīnām ir ļoti liels, tāpēc var gadīties, ka ir ilgāk nekā ierasts jāpagaida automašīna. Tāpēc arī var gadīties, ka kāds vadītājs neapstiprina pasūtījumu, taču vēlamies precizēt, ka tas nekādā veidā nav saistīts ar Jūsu reitingu.
2) Dzeramnaudas atstāšana vadītājam ir katra klienta personīga izvēle. Mūsu praksē neesam novērojuši, ka vadītāji atstātu sliktu vērtējumu klientam, ja netiek atstāta dzeramnauda. Šajā gadījumā tas ir bijis tikai viena konkrēta cilvēka viedoklis, tāpēc lūdzam to neattiecināt uz visiem vadītājiem, kas strādā Taxify.
3) Taxify sistēma ir pielāgota tā, lai tā būtu izdevīga gan pasažieriem, gan vadītājiem. Attiecīgi, vadītāji nopelna par katru braucienu, tāpēc minētie piemēri par to, ka vadītājs sedz Jūsu braucienu no savas kabatas, neatbilst patiesībai.
Mēs vēlreiz atvainojamies par šī vadītāja rīcību. Aicinām par šādiem gadījumiem ziņot mūsu klientu atbalsta centram, kas tad var precizēt detaļas un risināt šo situāciju tālāk. Lūdzu, rakstiet uz [slēpt]@taxify.eu, lai varam precizēt aprakstītā brauciena detaļas, un šādi gadījumi vairs neatkārtos.
Ar cieņu,
Taxify
Komentāri (12)
Es taksistiem nekad neatstāju dzeramnaudas. Priekš kam?
Es reizēm mēdzu, ja šoferis ir bijis patīkams, neuzbāzīgs, un, man licies, ka gribās kaur ko atstāt. Bet ir reizes, kad tiešām, esmu preicīga, ka esmu tikusi prom no konkrētā šofera, un, doma par dzeramnaudu šķiet abnormāla.
Ходим пешком и не надо оставлять чаевые
Xоди пешком, и не надо оставлять на чай, если только гопникам
Ходи пешком, а гопникам не надо оставлять на чай, они сами возьмут
"latvietis"
Pasiem pratu vajag.. del ka taxistam jabrauc pa 2 erikiem? Stulbums...
Brīvdienās laikam labāk izmantot kādu standarta taksi, piemēram Pandu. Taxify daudzi jau strādā tikai pa brīvdienām, un tikai tādēļ lai uzvārītos. Jebkurš labprātāk paņems kādu ārzemnieku, nevis cilvēku, kurš visticamāk neatstās dzeramnaudu.
Līdz šim nebija problēmu+ patika, ka varu "izsaukt" taksi un zināju, ka 5 min laikā būs klāt. Bet, pēc šī gadījuma palikšu uzticīga BalticTaxi. (Arī ar Pandu ir bijuši piedzīvojumi) Tie gan bija sen, un, norakstu uz to, ka tas notika 1.janvārī, kad taksists pārguris vadājot tusētājus.
Man vienreiz bija tā, ka izsaucu taxi un šoferis piekrīt un sāk braukt manā virzienā, bet pēc brīža, kad ievadu adresi - atceļ braucienu. Es tā saprotu ka dēļ neliela attāluma (parasti brauciens izmaksā 3,50 eur). Gribētos zināt, kāpēc vispār ir tāda opcija - atcelt pasūtījumu bez iemesla. Nevar neapkalpot klientu ja viņš piemēram restorānā paņem tikai tēju. Kā arī pirmo reizi dzirdu ka klientus daži taksisti vērtē sliktāk, ja neatstāj dzeramnaudu. Kad vienreiz maksāju skaidrā naudā, taksists neizdeva līdz 50 centiem, biju nedaudz šokā, jo par dzeramnaudu parasti lemj klients, nevis pakalpojuma sniedzējs. Tāpēc turpmāk izmantošu tikai maksājumu kartes, lai viss notiek godīgi. Pie tam izmantoju Taxify pakalpojumus lai tiktu uz darbu un uzņēmums to apmaksā, loģiski ka es neiešu atstāt dzeramnaudu braucot uz darbu un ja man šoferis tikai tāpēc vērtēs sliktāk?! Es nezinu vai viņi redz ka maksājums tiek novilkts no uzņēmuma bankas kartes.
paceliet tarifus un brauks tāpat - varbūt atkritīs šitie čīkstuļi/kapeikpisēji, bet uz kopējā fona viss tikai uzlabosies
Pilnigi piekritu! Ari es dzesu so aplikaciju, jo klientu apkalposana ir zema limeni. Zvanot apkalposanas dienestam, vizdeguniga apkalpotaja Gerda vel megina ironizet un jokot par klientu. Pretiga attieksme pret klientu. Nekad vairs, ieteiksu ari visiem saviem pazinam dzest taxify aplikaciju.