Taxify - Krāpšana
Labdien, darbs taxify... Reklāma skan šādi nāc strādāt un pelni līdz 15 euro stundā. Izklausās labi vai ne??? Tātad dienā strādajot 12 stundas man kabatā būs ap 180 euro... Realitāte ir citāda
sazinājos ar ilmāru no taxify kura ofiss atrodas vecrigā krastmalas pusē un uzzināju ka lai stradātu vajag pajaunu auto jo tādi ir noteikumi un cilvēki aplikācijā redz gan mašīnas modeli gan gadu gan tarifu ar kuru tu strādā un lielāka piekrišana ir jaunākiem auto. Bet pelnīt varot neierobežoti. Nu tā kā strādāt taisos vismaz 12 stundas un būs ap 180 euro man dienā tad es eju un ņemu kredītu uz auto paņēmu es pa 7000 eur 2009 gada mašīnu. Nopirku skaitītaju un plafonu pa 270 uzliku vinju pie igora mikoma pa 160 uztaisiju verifikaciju vinjam metroloģijas centra pa 50, numurus samainiju taxi vēl kādi 60. Uztaisiju uzlīmes pa 80. Nu itkā ir gatavs. Tālāk ir 2 varianti... Taisi savu sia algo grāmatvedi utt un nem pats pārvadājumu licenci kas maksā 15 eur uz mēnesi no rīgas domes vai arī ej ar savu auto uz jau gatavu firmu kas ir kādam, rīga to ir 1000, un maksā mēnesī 100 euro un tev dod licenzi. Es izvelējos otro jo sanāk lētāk nekā algot grāmatvedi un taisīt savu sia. Licenze roka varam sākt šancēt. Vajadzigs padargs telefons šim darbam aizmirsu piebilst ar pastāvīgu interneta pieslēgumu lai nekarās un negluko. Telefonā iekačājam taxify aplikāciju un ieslēdzam var uzlikt rādiusu 1 vai 2 vai 3 km uttun gaidamun brīnamies kapēc tajā rādiusā tik daudz mašinu un neviena izsaukuma??? Vari braukt protams kur nav mašīnu bet tur arī pasūtījumu nav. Atnāk pasūtijums. Braucam no centra uz dominu. Ap 5km. Iekāpj sieviete un saka... Līdz mēbeļu namam. Aizvedam un vinja iedod jums 1,80 euro. Un atkal gaidam jāgaida no 40-80 min vidējistundā sanāk iekasēt apm 4 eur. Sanāk pārbraukt uz citu rajonu un pariņkot utt. Dienas beigās tāpat 20 eiro degvielā aiziet nu un tagad parēķināsim .4 eur reiz 12 h ir 48 euro. Mīnus 20 par degvielu ir 28euro... Tas ir tas kas man palika pēc 12 h darba dienas un nobrauktajiem 300 km pa rīgas slaveno bruģi un sliedēm... Aizmirsu noskaitiit nost naudu par licenzi 100 dalīt uz 30 dienām teiksim 3 euro paliek 25 u tagad pats jautrākais riepas jāmaina tik daudz braucot 4 reiz gāda un eļļa ar filtriem reizi 45 dienās jo 300km dienā sanāk. Ja gadījumā kautkas salūzt tad variet iet un nošauties jo naudas remontam nebūs un kredītu nedos jo nodoklus nēsat maksājis jo ja maksāsiet tad nomirsiet no bada pirms saplīsīs jusu nobrauktā mašīna kurai kā taksometram ir skate 2 reiz gadā un apdrošināšana 4 reiz dārgāka. Piebildīšu vēl to ka tie kas strādā bez aplikācijas pelna vēl mazāk. Esmu dzirdējis ka citi pensijas dienā atdod pensiju par plānu ko palikuši parādā. Tagad aizbraucu uz vāciju strādāt lai varu atdot kredītu par auto. Tapēc nekad nēejiet tur un neticiet ka pelnīsiet kautko. Vēlu veiksmi
Komentāri (20)
Paga, par ko isti Tu sudzies? Tev nav izdevies bizness, un tagad visi apkart ir vainigie? Visi jau grib izdzivot, tapec ari nodevas, nodokli, procenti, iemaksas utt.
Nu cik esmu runājis ar fy večiem, ja pauris strādā, tad pat divas štukas, bet komentāra autors laikam ir pilnīgs kristers. Kristers tādā nozīmē, ka vissi kristeri ir slinki un ņaud.
Manuprāt to, cik daudz mašīnas Taxify braukā apkārt var noskaidrot arī neejot tajā firmā strādāt, bet kā klients nokačājot aplikāciju. Vismaz pirms auto pirkšanas es būtu paņēmis dažus testa braucienus, iedevis čalim maršrutu, klāt uzmetis kādus 10 eur, vnk lai noskaidrotu patiesos apstākļus. Šajā brīdī es vairāk saprotu to, ka Tev neizdevās bizness kā arī citiem bojāji biznesu, jo biji konkurents. Par 12h saņemot nedaudz virs 2 eur/h ir reāli tāpat kā lielai daļai pārdevēju strādāt, pārdevēji kaut kā izdzīvo un viņiem nav bieži vien jaunas mašīnas ar ko braukt. Piedevām visam tas ir taksista pienākums sākt veidot savu klientu bāzi.
Ej un pastrādā mxima
Bieži izmantoju taxify pakalpojumus,daudzi vaditaji stasta ka ir ļoti apmierinati un muļķibas par jaunam mašinam, ja vajag atrak aizbraukt,vienalga ar ko,es neizvelos pec mašinas,bet to,kurš atrak atbrauks.
Nedomāju ka bij prāta darbs pirkt auto kredītā LAI PELNĪTU NAUDU AR APLIKĀCIJU. (saprotu taksis, bet principā aplikācijas dēļ cilvēks ir lielās auzās)
Un kur prāts ticēt ka pelnīsi 15 eur stundā?! Tapēc jau ir tas burvju vārdiņš "Līdz"
Vajadzeja uz ta auto atrast kadu cilveku lai strada par 45 euro par diennakti lai vergo kaa visi parejie.
Ta butu labi sedi kasi olas majas a tev naudu nes ka zomiji
Butu jau tas darbs, bet Ilmars ari daudz tas masinas panema re pus pandas firmas jau taxify strada. Riga ari nav tik liela lai butu tik daudz to tx visi grib pelnit 180 euro pa 12 stundam :) tikai ne taksi darba
Vecit varu ieteikt ko darit, es pats ar 3 masinam piju gan panda gan taxify viss tas ir fufelis, nevar atrast normalus darbiniekus vieni alkani un azartnieki, tagad vienkarsi dodu masinas uz nomu
Un problemu vairs nav :) velu veiksmi visiem.
ubers tapat driz apedīs Taxifay un pandu izdzīvos tikai tie kam bus labas tx stavvietas
Ar ko uber atšķirsies no tx?
Sveiks visiem! Jasaka ka esmu apmierinats kā taksometra vadītājs stradajot zem Taxify zimola, ieprieks stytradaju Panda Taxi! Strādāju viens bez pārinieka un pa nedēlu var plānu savakt t.i. 200 eur un ari sev nopelnit ap 300 eur nedēļā. Jāatzist to kad neviens par taksistu nav piedzimis un ar laiku rodas pieredze un arī izturība jo taksista darbs ir gan fiziski gan psiholoģiski smags. Es taksi stradaju jau 5 gadus.
chelovek bez nachalnih znanij polez i daze ne pointeresovalsa kak i sto.. neponjatno o chom zhaloba na samom dele... v tom zhe taxify za sutki taksistu na ruki ostajotsa 30-40 eur. v panda primerno tak zhe. inache nikto bi ne rabotal. vihodnie dni na rukah 70-80 eur. u menja znakomij sam na svoej masine toze rabotajt, kogda emu udobno, v mesjac ne napregajas 700-800 eur. tak sto ne mogu soglasitsa s avtorom.
da eto vash taxify,taxisti kotorie govorjat cto zarabativajut 500 v nedelju,naglo vrut! 99% taxistov eto skazochniki ! Avtor edinstvennij napisal kak vsjo estj na samom dele bez obmana !
Teikšu atklāti - ko var D*rst?
Strādāju uz Taxify jau 4 mēnešus - pelnu katru nedēļu 130-150 eur paliek man( strādājot 2 darba dienas (12h) + divus brīvidienu vakarus(8h) kopā nostrādāju 40 stundas nedēļā. Teikšu godīgi salasu ap 350-450eur/ned atskaitu degvielu( apm 10 eur gāzes dienā kopā 40 eur) un auto nomu par nedēļu. paliek tie 150/40=apmeram 4Eur/h uz rokas. Mēnesī mierīgi var pelnīt ap 800 eur. Viss kas jadara - jāstrādā!( Un es pateikšu godīgi kad apstājies un sāc stāvēt tad nauda tiešām apstājas, kamēr kusties viss ok!) Bet šoferu ir par daudz - vajag lai daži īdētāji atbirst tad pārējiem būs labi!
Tas viss labumiņš ir līdz brīdim..
Ja ies caur Garant Trans, kur mašīnu dos tev, tikai ''100Eur'' drošības nauda - Edgariņš pat to nesajēgts atgriezt.
Atradīs iemeslus lai neizmaksātu godīgi nopelnīto, + vēl iedos ''tāmi'' kuru nevar nekādi pamatot uz līmlapiņas. Reāli no 500Eur, kas godīgi nopelnīti, ņirdzot sejā atmet tev 50EUR. No kā dzīvot?!
Pie Garant Trans un Edgara, vai kā to lopu sauc - noteikti neejiet, ap**īs kā mazo ezīti, veiksmīgi vēl tikām vaļā. Ja būtu ''piestādījis'' visus itkā esošos ''zaudējumus'', vēl dabūtu paši no savas kabatas viņam maksāt.
Un precīzāku info par Garant Trans? Kas tie tādi un kur "dzīvo"?
Sia Garant Trans. Mūkusalas ielā atrodas viņu kaktu kantoris.
Nu katram cilvēkam vajadzīgs viens labs aplauziens privātā biznesā, šis laikam bijis Jūsu. : ) Pirkt mašīnu vienkārši uz kaut kāda reklāmas solījuma. Ja Tev būtu laba un gudra sieva vai kaut vai tāda pat māte, uzreiz miglu no acīm izpūstu un būtu sapratis uz ko paraksties.
Privātais bizness nav nekāda paradīze, visi biznesi beidzas un vienmēr būs kāds kas būs gatavs strādāt lētāk nekā Tu un vairāk nekā Tu. Tāpēc algotā darbā daudz vieglāk, ne velti tagad rukā Vācijā, pieņemu, par cilvēcīgu algu.
Sūdzība pilnīgi nepamatota...neizpētot reālo situāciju un neiepazīstoties ar darba specifiku Tu vienkārši iebāzi galvu cilpā. Jebkurā biznesa nišā vispirms ir viss jānoskaidro un jāizvērtē! Malacis, ko lai saka.. :) veiksmi Vāczemē:)