Taxify - Krāpjas

Krāpjas. 07.02.2018 izmantoju taxify pakalpojumu. Par braucienu nerēķinājos ar vadītāju. Otrā dienā pamanīju, ka no mana konta arī ir noņemta maksa par braucienu! Tātad samaksāju divkārši! Vai tiešam domājat ka nepamanīšu! "zaļajās lapās" uzrādītais telefons nav sazvanāms.

Atbilde no Taxify Latvija 16.04.2018

Labdien,

Atvainojamies, ka Jums bija šāda pieredze ar Taxify. Par šādiem gadījumiem, lūdzu, sazinieties ar mums, sūtot ziņu aplikācijā vai rakstot uz [slēpt]@taxify.eu. Tad mēs varēsim izskatīt braucienu un Jums palīdzēt.

Ar cieņu,
Taxify

P

Komentāri (4)

Dainis 08.02.2018

Jūs pats norādījāt, ka apmaksāsiet no kartes un vēl samaksājāt skaidrā naudā? Diez vai tā ir krāpšana drīzāk kāda kļūme, nevajag uz visu tik asi reaģēt.

C critical thinker 08.02.2018

nereķinājāties tak ar vadītāju :) labi, labi, pārrakstīšanās

1 1189 09.02.2018

Taxify mājaslapā (taxify.eu) ir norādīa kontaktinformācija, taču primāri par šādiem gadījumiem vienmēr jāziņo caur aplikāciju.

Dodaties uz sadaļu (aplikācijā) "PASŪTĪJUMU VĒSTURE" un spiediet pogu "ZIŅOT PAR PROBLĒMU". Taxify šādos gadījumos vienmēr atgriež pārmaksāto.

Ar klientu atbalstu ērti var sazināties:
Rakstot caur aplikāciju vai e-pastu [slēpt]@taxify.eu;
Kā arī zvanot uz +371 27270634 (darba dienās no 09:00 - 17:00).

I inga45 12.06.2018

Ja Jusu noraditais telefona numurs butu sazvanams, iespejams so situaciju butu loti viegli atrisinat. Bet, ja zvanot visu laiku dzirdi :"piezvaniet velak..." nekadas velmes vairs taxify izmantot nav.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes